Wij hadden het prima gedaan deze keer, saampjes 34 kilo. Maar had ook niet teveel meegenomen, en eindelijk ook eens ALLES aangehad(zelfs 2 dingen 2 keer). Hubs blij, ikke ff benauwd…maar hij pakt, sjouwt en wast t daar uit dus eigenlijk hoef ik niet te klagen :lol:!!
Prikjes gehad, er wordt tegenwoordig trouwens wel gevraagd naar eventuele allergien voor stoffen van de prikken… Gelukkig ben ik niet allergies…
hihihihi…vind het wel komisch hoor, ik zou ook in een deuk liggen.
Zo vlogen wij verleden jaar met tranavi*, handbagage werd gewogen, die was dus 6,5 kilo te zwaar dus, ik dus ook de bladen en puzzelboekjes eruit gehaald…terwijl onze gewone koffers niet te zwaar waren, afijn alles in de plastic tasje gedaan en meegenomen, dat mocht wel omdat we voor de rest geen 2 stuks handbagage hadden. Gaan we het vliegtuig in, zit er een ouder echtpaar voor ons, hubs denk even galant te zijn, zegt dus tegen het mannetje meneer zal ik even uw handbagage in de bak stoppen, dank u zegt die man, dus hubs pakt dat koffertje van die man, hij zou bijna een hernia krijgen, zat het ding vol met boeken niet te tillen dus…hihihihihi wij hadden anderhalve kilo te veel, deze koffer woog er wel 25 kilo…en lag gewoon boven die mensen hun hoofd…hun hadden dus geluk gehad, en hoefden de handbagage niet te wegen.
@Beps: Gelukkig maar dat je niet allergisch bent. Goeie zaak dat ze er naar vragen. @Viva: Ik had dus niet mee bijgekomen, denk je erop vooruit te gaan met zo’n koffer. Ik zie dat dus voor me:biggrin::crybaby:
Heb gelukkig nog nooit gehad dat de handbagage werd gewogen. Dat is bij mij ook zo, alle bladen enzo gaan in de handbagage. Sjouw ook al 2 jaar benini mystery mee en lees er geen letter in. Dat boek weegt ook als dieplood. Die blijft deze keer thuis
Toos, nee ik koop niet meer zulke koffers hou het nu maar bij de samsonte…die zijn wel goed, alleen dacht ik neem een rode koffer die zie je niet zoveel, tot we in mei naar icmeler gingen lag die hele band vol rode koffers, dus nu hebben we ze gepimpt, leuk bij de blkker van die stickers gehaald die je op een container kunt plakken…niemand heeft zulke koffers zoals wij, dus die van ons springen er zo uit…
Ja zal je altijd zien:p. Ik heb knalroze samson*te koffers, die zie je ook niet veel. Vind het wel een goed idee om ze te pimpen. Ik heb er wel stickers op en een kanariegele band omheen
Het huishouden als sporten, zo kan je het ook zien natuurlijk. Maar geld spaar ik er niet mee uit, gaat er automatisch af iedere maand. Sponsor alleen de baas en die heeft er al genoeg van.
@Viva
Knap gepakt!! Krijg ik nooit voor elkaar om er zoveel kilo onder te blijven.
Haha wij hebben ook die Samdinges koffers, alleen in 2 kleuren, en daar hebben we de deksel en bodem van beiden gewisseld, dus 2 2kleurige koffers… ook makkelijk!!!
Ze hebben echt zulke leuke stickers voor op de vuilcontainers, kosten bijna niets en zijn weer bestending…heb aan de ene kant bloemen en aan de andere kant een patrijspoort, waar dan vissen achter ziet zwemmen…
Maar ze hebben ook leuke met van die papagaaien echt gaaf, en je hoeft niet eens op het label te kijken van de koffer, echt ze springen gelijk in het oog.
hihihi zo heeft iedereen zijn manier om de koffers te herkennen…vind het zo waardeloos als je de verkeerde van de band pakt…
Marion ja dan is het zonde geld…neem de volgende keer een strippenkaart om te sporten dan betaal je waar je voor krijgt.
Ik krijg het dus ook niet voor elkaar om onder het gewicht te blijven. Neem voor mn gevoel toch iedere keer minder mee. Toen we terug gingen van de zomer was er van alles uit, niks bijgekomen en toch was mn koffer zwaarder geworden. Begreep er geen bal van, denk dat oma teveel gegeten had:D
toen we in mei terugkwamen had ik zelfs de trolley van de handbagage in mijn koffer gestopt…dus zonder handbagage terug… in augustus lukte dat niet, zat ik ook nog onder het gewicht…
Toos misschien een tip…knijp je bikini uit…water is zwaar en klop je badhanddoek ook uit, zand is ook zwaar…(geintje):teeth: