haha… ik ben benieuwd hoe we dat in dec gaan doen, geen IDEE wat ik mee moet nemen…19 dgn… rondreis(koffer geen probleem) dus ehhhh pffff tjonge jonge…
Paps en mams hadden het goed voor elkaar… maar 33 kilo, voor 3 wkn…(het wieltje van de koffer stond op de rand, dus het gewicht klopte voor geen meter, minimaal 10 kg zwaarder :lol: :crybaby: :lol: )
ff gauw bijgelezen
ikke ben in bed blijven liggen, eigenlijk met het idee dat als ik me beter zou voelen dat ik dan vanmiddag wel weer zou komen (kost me toch uren he?!) maar goed, mocht niet van de baas en nu dus de dag thuis, eigenlijk wel goed want voel me echt verr*t
@ prikkies: ik moest bij de medit*l altijd een form invullen of ik eerder gerikt wwas, waarvoor, welke medicijnen en of ik ooit allergische reactie heb gehad.
@ koffer… geen idee, wie de rugtas inpakt moet hem ook dragen…
@ handbagage… ppffeww gelukkig is die van mij noooit gewogen. had em 1x net zoveel als mn koffer. alle flacons shampoo, aftersun, zonnebrand etc. erin, nu mag dat sowieso niet meer…
en schoenen he? ook zwaar… vriendin trekt gewoon 3 jassen tegelijk aan als we met ryanair gaan vliegen
trouwens… die hebben nu een deal, de komende 2 dagen boeken en in okt/nov vliegen en je betaald alleen de boekingskosten, ook geen tax dus…!!
@ toos ja blijf ook lekker thuis, maar daar worden dingen ook niet echt beter van…
ik word er ook een beetje depressief van als ik me ellendig voel, moet al zoveel opgeven en overal rekening mee houden en het helpt nog steeds geen ene F*ck
Nee dat is ook zo Bloem, je veranderd er niks door behalve dat je niet belabbert op je werk hoeft te zitten. Is het geen reactie op de vit v12, je lijf moet aan het werk om het op te nemen