TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

We zijn gewoon bang dat je handdoeken en dekbedovertrekken meeneemt en de kleren thuislaat. En dat fototoestel … zou zo jammer zijn als je geen foto kon maken van Roanna met haar tosti :wink:

En nu we het toch over de strijk hebben, ga daar ook maar eens aan beginnen voordat er hier niets meer in de kast ligt.
Dan de toko wat recht trekken want krijgen bezoek straks van een serie dierenartsen. Daar gaat mijn middagje sporten weer.

@Marion: Ik ben blij dat je zo meedenkt, hoop toch wel dat Roanna haar fototoestel meeneemt, mocht ik hem vergeten. Vandaag weer een drukke dag. Strijken en poetsen is toch ook een vorm van sporten:D

We behoeden je voor het feit dat je niet kan bellen, geen foto’s kan maken maar je wel een beuk sjouwt aan de koffer:hihi::vak02:

ik meld me af ga zo werken

Ik ga ook maar eens wat doen hier, schiet voor geen meter op

Ik ben echt blij dat jullie zo bezorgt zijn. Hub mag de koffer sjouwen, die vraagt iedere keer of oma onder in de koffer ligt:crybaby::stuck_out_tongue:

enne toos idd die tosti he daar willen we wel een foto van zien…hihiihihi

Marion volop sportief toch, armspiertjes gebruiken tijdens het strijken, en stofzuigen, en dan dweilen is altijd maar bukken ect…gratis en voor niets…scheelt weer euri’s aan de sportschool, en die euri’s kan je dan weer in side gebruiken om zoals Toos altijd zegt, de polsspiertjes te trainen…

hihihihi, Toos. Damber en ik zitten binnen de marge…geen handbagage en ik 17 en Damber 15 kilo in de koffer…

nu nog 50 berichtjes hierzo…en dan is het groot feest 100.000 post in ttt

Hub denkt dat hij beter koffers kan pakken dan ik, dus hij gaat dat van het weekend doen. Dussss als hij de strijk in de koffer doet…

Toos toch niet de oma van Cynthia hoop ik…

die vind dus dat je te veel meeneemt, mijn hubs ook altijd…

alleen die van mij pakt geen koffers in hoor…ja commentaar als je al onderweg bent, van heb je dit en dat ingepakt…maar meehelpen inpakken echt niet…

Ik had dus 3 kilo teveel van de zomer. Hub wilde tig bladen meenemen om te lezen. Ging in de koffer van dochter. Alleen die hadden met zn tweeen 1 koffer en bij inchecken was hun koffer te zwaar. Dus hun koffer open, bladen eruit, zie je het voor je. Schoonzoon en hub boos en dochter en ik in een deuk

trouwens als ik het hem laat doen, heb ik de helft niet bij me…die vergeet nog een zakdoek te pakken als hij zichzelf aan moet kleden, dus laat staan als hij zich over de koffer gaat ontfermen…wedden dan heb ik geen bh of onderbroek bij me…krijg ik misschien voor 4 dagen kleding mee…want je kunt het toch wel een paar keer aantrekken, nou dat doe ik dus niet, ga 8 dagen weg, dus heb minimaal 9 stel kleding bij me…hihihihihi

Zo gaat dat bij ons dus ook, hub wil van alles meesjouwen en loopt dan te zeuren dat ik teveel meeneem. Hij zei zelf dat hij de koffer ging inpakken. Nou ja, alleen zijn spullen, die van mezelf doe ik er zelf in

He dat is vreemd, je bent met zijn 4en dus 80 kilo, 1 koffer mag niet zwaarder zijn dan 28 kilo, maar als je maar 3 koffers hebt met 4 personen mogen in die 3 koffers samen 80 kilo zitten…dus vind ik het vreemd dat de bladen er weer uit moesten…hiihi maar zie het wel voor me:biggrin:

Dat was het ook, hun koffer woog door de 30 kilo en dat mocht dus echt niet. Ik vond het dus echt humor:biggrin:

Zo hebben wij in turkije ooit een nieuwe koffer gekocht een hele grote, de oude koffers die we bij ons hadden hebben we weggegooid, dus alle kleding in die ene nieuwe koffer, afijn wij naar huis, alles bijelkaar gepropt…trekt hubbie die koffer over een drempeltje…hele handvat naar zijn grootje, komt zo’n belboy die sjouwt die zware koffer naar beneden over al die trapjes…wij naar het vliegveld, is die koffer zo groot dat op antalya die koffer niet door het poortje paste om te wegen, dat hebben ze dan ook niet gedaan…maar die koffer heeft dus maar een vluchtje meegemaakt omdat het een ongelofelijke grote, waardeloze koffer was…dus thuis gekomen dat ding gelijk bij de vuilnis gezet…zo was goedkoop duurkoop…