ben er wel maar zag ook dat er net niemand was
@roanna: goed om te horen dat alles ok was in het ziekenhuis
@ roanna goede berichten uit het ziekenhuis. hele geruchtstelling…!!
met mij is t nie zo lekker nog. als ik me morgen nog steeds/ weer zo voel, dan blijf ik thuis, want wordt er echt depressief van dat dingen niet gaan zoals ze moeten/ ik ze zou willen…
@bloem: sterkte!
Navond meiden,
Zo ff een poging gedaan om weer wat bij te lezen.
@ Beps, alweer terug, jammer joh, maar gelukkig wel genoten…
@ Trl, Wat jammer dat dit een moeilijke tijd voor je is, het zou de mooiste tijd van je leven moeten zijn. Ik kan alleen maar zeggen, doe wat het beste is voor jou en de kleine, en die zogenaamde vader…wat beps zegt, een zaadje maakt je nog geen vader!!!
@ Bloem, beetje ziekies, hoop dat je snel weer opknapt!
@ Roanna, kinies en lakens al ingepakt??? Gezellig dat jullie een hele week gaan “meeten” in ADR! Jullie gaan terug voordat ik van de boot kom, anders had ik nog wel even de bus gepakt naar Bodrum voor een bezoekje! En heerlijk dat het zo goed gaat met Kokkie!
@ Linda, teleurgesteld in de liefde (als ik het goed begrijp) Meid, de ware duikt soms zomaar voor je op!
@ Marion, heb jou ff gemist, alles goed??
Kreeg gister een smsje van Crazy, goede reis gehad, en weer heerlijk in haar geliefde Marmaris.
Zelf vandaag de tickets gehad, vlieg helaas niet zoals ik gehoopt had 's morgens vroeg, maar pas om 15.15 's middags, dus pas in de avond in Marmaris. Jammer, weinig tijd dan voordat ik ga varen, had graag nog even met Crazy en nicht gaan stappen, maar ja, doe je niks an, he?
Nou ja, komt wel goed. Volgens de laatste plannen brengt Askim me naar S******, dus das wel leuk. Zal hem wel missen, maar ja, dan is het ook niet zo heel erg vervelend om na die 2 weken weer terug te gaan.*
Nog 12 dagen!!!
XX Mar
Net thuis,moest ff oppassen op de kids van vriendin.
Roanna,goede berichten van het ziekenhuis,mooi en nu heerlijk aftellen naar de vakantie.
Bloem,sterkte…
Crazy,helaas is het niet de mooiste tijd van me leven,en weet ook niet of dat anders zal zijn geweest als het anders was gelopen,vindt het maar niks die buik.Wel heel wonderbaarlijk natuurlijk dat er wat moois ingroeit,zoals vandaag dat ik dan ineens me buik zie golven…Hoop echt dat als ik straks wat tastbaars in me armen heb ik alles kan vergeten en voor de volle 100 % van het kindje kan genieten,ook dan zullen er vast nog wel downs komen…Mar ik sta nog steeds achter me keuze en heb daar geen spijt van gehad.
ikka ga slapen
allemaal een fijne avond verder :dag:
Weltrusten Bloem
voel me vanavond echt effe k*t, zal morgen ook zo zijn denk ik sorry effe ego
@ TRL, ikke was miertje, hoor. Crazy zit lekker in Marmaris. Maar nogmaals sterkte, en probeer toch een beetje te genieten, het is iig geval heel bijzonder, een kindje krijgen.:kus:
@ Bloem, slaap lekker!
*@ Linda, ook sterkte, kop op! *
:dag:
Linda,kan me het voorstellen:kus:
Gister totaal onverwacht een heel leuk iemand ontmoet, jaja had sjans tijdens etentje, jullie raden nooit om wie t gaat dus zal t maar verklappen, het gaat om de kleinzoon van de vriend van mijn oma, krijg van de week mail van hem met foto’s die gister gemaakt zijn, dan mss maar proberen contact te leggen, wat wel grappig is hij woon tong 500m van mijn oma af
@Bloem: Ach meid toch. Nou heel veel sterkte ermee hoor en als ik wat voor je kan doen, hoor ik het wel he! ![]()
@Miere: Leuk je weer even zo uitgebreid hier te zien. Gaat gelukkig goed met je he? Heerlijk meid, het is je gegunt hoor! Nog steeds voor Sodex* zonder H aan het werk? :unibrow: Zal me kini’s niet vergeten. Ha ha. Moet ze nog wel steeds even in de koffer doen. Doe Crazymar ook ff de groeten van mij.
@Linda: Jij ook even een aai over je bolletje. Meid toch. Hou je haaks he! Komt vast nog weleens wat op je pad. Heus! :kus:
@TRL: :kus:
@Viva: Nou, het wordt dus (waarschijnlijk) morgen boeken bij D-Reiz** en dan met Singapor*Airlines. Bedankt nog he!!!
:zon:
Och jee, ik zie dat bijna iedereen al naar bed is. :tssk: Dan ga ik nu ook maar lekker naar boven en naar bedje. :unibrow:
Weltrusten all en zij die nog komen. Tot morgen weer.
:dag: Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ben er nog wel hoor roanna, heb je berichtje nog gelezen wat ik net voor je gepost had
@Linda: Ja, dat heb ik achteraf nog gelezen ja. Nou, wie weet toch? ![]()
@Miere: O ja, en ook nog oma worden in Maart. Toe maar! Gefeliciteerd!Ik had er ooit aleens wat over gelezen, wat je daarover toen zei. Hi hi. Ik ben het ook, maar voel me echt niet zo. :unibrow:
@roanna: zal je op de hoogte houden haha
nou ik ga slapen slaap lekker allemaal en tot morgen
Oke…
afgesproken en nu ga ik ook.
@Toos: Jij ook nog bedankt voor het helpen met zoeken. Zijn er bijna de hele avond hier mee bezig geweest en waarschijnlijk komt hij morgen even weer hier met schoonzus en dan gaan we ( hij dan) boeken. Hij weet niet hoe dat moet, dus laat mij het doen en ik vind dat wel leuk om te doen. :zon02:
Oh, nou ga ik (alweer
) echt naar bed hoor!
:slapen: :dag: