Ik dacht het wordt nog even gezellig, maar nee hoor, dames gaan al gestrekt. Bij deze welterusten hoor
@Miere fijn dat het goed met je gaat en er ook lekker even tussenuit gaat
@Roanna: Alles goed bij de controle van vandaag, dat is in ieder geval positief. Morgen nog even apk keuring en dan is alles okay
Gezellig? Nu nog? We zitten nog niet in ADR hoor! :unibrow:
Ga jij toch ook naar toe, als ik het goed heb? :zon02:
Geef me nu eens een schop dat ik ga!
Nou ze zeggen dat we naar ADR gaan, weet alleen ff niet wanneer, jij wel?
Je ging allang naar bed, dusssss
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zwaaien/bye25252520bye252525.gif
Goede avond ladies!!!
@Beps
WELKOM THUIS!!!
Vet genoten in Kusa en omgeving, en ja … dan komen de tranen als je weer moet gaan.
@TRL
Hormonen die opspelen, dat snapt mams wel hoor.
@Roanna
Voor zwager op ticketjacht! Twee maanden naar Indonesie, heeft hij ff een leuk reisje in het vooruitzicht.
Ook weer de ronde in het ziekenhuis gehad en alles toppie met kokkie … mooi zo!!
@Viva
Niet veel tijd meer om mee te kletsen hier, alleen als er op kantoor niet veel te doen is.
@Toos
Ik weet niet of het een staartje van de Qkoorst is. Griep heerst ook weer zeggen ze, maar voel me al weer beter hoor. Alleen wat k** toen ik opstond vanmorgen. En lag nog wel vroeg op bed gisteravond.
@WR
Ook even langs geweest vanuit Gumbet … super!!
@Jac
De 1e dag er ook weer op zitten na de vakantie en die valt altijd tegen. Maar helaas, het is niet altijd feest, de volgende vakantie moet ook weer verdiend worden.
@Bloem
Nog steeds niet kip … beterschap :kus:!!!
@Miere
Gaat zijn gangetje hier, al een poosje druk met het werk maar mag weer bijna uit gaan rusten in Turkije.
@Linda
Een sjansje met de ‘kleinzoon’ van oma. Zo zie je maar, verwacht je niets tegen te komen, zit daar ineens een leuke vent bij je aan tafel.
Meiden ik ben weer thuis!!
@Bloemmie: Ging vandaag niet zoals je wil(bij mij ook niet…wilde je nog antwoorden maar moest al weer werken enzo, avond druk!) :kus:!!!
@Roanna: Heerlijk hoor dat het zo goed gaat allemaal, en dat het zh zo tevreden is. En wat ze al zeggen: Lekker genieten saampjes(of met meer
)
@Linda: En dan zeggen ze wat je ver haalt is lekker…vaak zit t onder je neus hihi!!!
Zo was het druk op het werk… heb eea moeten meekijken, leren, bijzitten bij gesprekken enzo…pffff haha!!! Morgen weer(zo als het nu gaat deze week 6-7 dgn!!) maar goed geeft niet… ik heb werk, ben van de straat, en het zakgeld voor Thailand is snel bijeen zo :lol:
Nu maar eens naar bed… Ohhh mn eigen bedje zooo lekker(vanmiddag nog een lekker uurtje gepakt hoor!)
:dag:
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) ![]()
T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Beps,eerste dag er weer op zitten,viel het mee of tegen?
Linda,spannend weer.
Bloem,hoe gaat het vandaag?
Zo slecht geslapen,was weer om half 3 wakker en niet meer in slaap gekomennu koppijn,zal dus wel weer een K dag worden.
Môge allen…
@TRL: :kus: voor vandaag. Zorg goed voor jullie hoor… dat is belangrijk nu… En het viel me mee. Dacht tot 22 te moeten, maar het was nodig om tot 24 te werken, oke ook goed. Wat ff gaat tegenvallen is dat ik bijna alle dagen ga werken deze week. Maar eens kijken of het allemaal goed gaat komen(tuurlijk hoor hihi)
@Bloemmie?? Hoest??? :kus: voor jou ook vandaag
Goede morgen …
@TRL
Een kort nachtje weer voor jou. Denk aan je :kus:
@Beps
Geen tijd om ff warm te draaien, je moet er weer meteen volop tegenaan op het werk of niet?
@Bloem
Al wat opgeknapt vandaag of is het nog steeds k** :kus: ?
goedemorgen meiden…
jeetje wat een update Marion sluit me dan ook helemaal bij je aan.
beps lange week voor de boeg
Bloemmie al weer wat opgeknapt, of afgeknapt en lekker thuis?
Linda…wauwwwww je ziet soms zoek je naar iets en zit je er met je neus bovenop
Tlr…meisse lekker vanmiddag eerder naar huis een paar dagen ziektewet moet kunnen…denk aan je rust!!!
Roanna, geen dank was blij dat ik wat te doen had…maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer…
@Marion(en Viva): Nou ik heb behoorlijk warm gedraaid hoor! Meteen bij persoonlijke gesprekken ed zitten, woensdag ‘vergadering’ met elkaar het weekend beide dagen dagdienst… pffffff ja druk genoeg haha
Blehhhh Beps…geen dagje om bij te komen van de vak.
@Viva: Dat wist ik al voor ik weg ging. Deze week was een ‘extraatje’. Eigenlijk zouden we tenslotte alleen in december naar Thailand. Dus ik heb genoten, maar wist dat ik daarna weer aan t werk ging. En doordat ik die niewe functie heb gekregen komen er nu inwerkdagen bij. Ook ga ik dus fulltime werken dus ja, dan moet ik ertegen aan. MAAR… ben wel lekker de hele dag thuis bij Aiji, minder of geen nachten(alleen invallen begreep ik) dus dat heeft ook zo zn voordeel… Altijd iemand bij de hond(en) en een heerlijke salarisverhoging haha
Goedemorgen ladies.
Ik zeg niks waarom en hoe ik hier zit, want dat is zo langzamerhand wel bekend.
@Beps: Meid toch… dat is me nog al niet wat dat werken de hele week. Dat is echt om in jou termen te blijven op “hoog rendament” hoor. Maarja, wel extra centjes inderdaad en je steekt er ook nog wat van op.
Ik heb trouwens nog een hele mooi mail hier in mijn PC, die ik je als ik tijd heb, nog even wil toesturen.
@Marion: Mooie update weer van jou. Ook ik sluit me er nu even bij aan.
@Viva: Neem aan op het werk? Dat kun je wel zeggen van dat zoeken voor een ticket, want het was zo, waar je ook zoekt, het kwam altijd weer op hetzelfde neer en de prijzen doen dan niet veel onder van elkaar.
Ik stelde nog voor om met KL* te gaan voor die prijs, maar hij wil meer dan 20 kilo meenemen en daar zijn die andere maatschappijen wat soepeler in, zodoende koos hij mede ook door de prijs natuurlijk, voor Sing*pore Airlines. Zal mij benieuwen, want als het goed is, gaat hij vandaag boeken.
@TRL: :kus: Denk ook weer aan je! ![]()
@Bloem: Hopenlijk toch niet ziek, maar in ieder geval voor jou ook :kus:
Zo, ik ga even badderen.
PS: Toos… mocht je nog komen vandaag… gaan jullie ook daarheen dan? :unibrow:
goedemorgen allemaal
@marion: de kleinzoon van de vriend van mijn oma (snap je m nog)
Goeiemorgen,
Mooie update Marion, sluit me er gemakshalve vandaag maar bij aan. Hier eigenlijk niks te melden, vandaag ook weer aan de crock, dan alleen vrijdagavond nog:vak01:
@Trl: Weer slecht geslapen vannacht:kus:
@Bloem: Hoe is het vandaag, hoop weer een beetje opgeknapt
@Beps: Meteen een hele week aan de slag, je moet er wat voor over hebben. Minder of geen nachtdienst, beterrrrrrr.
@Linda: is ie leuk??? Mocht je een foto hebben…
@Roanna: Mooi dat de cardioloog tevreden is, vandaag ook nog even door de APK. Kun je met een gerust gevoel weg. Waar ga je ook al weer naar toe:unibrow:
Goedemorgen Linda. Ik snap 'm nu wel hoor! :unibrow: Anders was het wel een bietje in de familie gebleven he?
Meisjes… nog even een vraag… op het last minute… Moet ik nog zo’n speciaal E-111 formulier aanvragen/meenemen naar Turkije?
Mogge Toos. Geen idee waar heen wij gaan en ik moet nog steeds de kini’s en badlakens inpakken. Ga het echt vandaag doen, als vergeet ik het geheit. :unibrow:
@toos: heb helaas geen foto