TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

ja Toos, hele reeks gevonden, stuur Roanna wel een pb…staan er zoveel op goedkoopste is cathay pacific airways incl. boekingskosten 1118

heel veel loopt de aanbieding tot 1 december daarna worden de prijzen van de tickets hoger…pfff is niet goedkoop zo’n reisje…maar voor 70 euro extra nam ik dan toch singapore airlines…

ik ga werken tot vanavond allemaal

Linda werkse

Roanna 2 pb’s

@TRL: :kus: Het is en blijft moeilijk!! (en ik weet nogmaals niet hoe ik zou reageren als het mezelf betrof, ik weet alleen dat ik het moeilijk zou vinden…)

@Viva: die reizen zijn duur… retourtje Thailand kost dat ook!!!(ong dan haha) Je zit ook ff in The Air he… haha!!!

@Linda: werk ze

Wij gaan ons aankleden, wandelen met Aiji, schapjes doen…en nog een uurtje tukken, want ik heb avonddienst!(hubs nacht)

poeffffffffffffff Beps, had je niet nog een xtra daggie vrij kunnen nemen

heb ook gekeken, slaat werkelijk nergens op…bij de een betaal je 260 euro tax bij de ander bijna 450

Roanna dreiz*n is nog de goedkoopste…Volwassenen:**784.- ****333.05 p.p.**1117.05 p.p. maar dat is wel met een paar keer overstappen.

Cheaptickets is iets goedkoper, €1108 incl tax overstap in londen en hong kong met cathway,
alleen overstap in singapore met singapore airlines, €1164
rechtstreeks met Klm , €1211

Ik ga nog even van het :zon02: genieten, straks aan de crock. :dag:

ikke zit maar te zitten…niets te doen…

goedemıddag! hoe gaat het me ıedereen hıer?
beppıe een leuke vakantıe gehad? heb dus nıet terug gelezen want loop zo gigantisch achter! hıer alles goed alleen het weer ıs nu wat slechter helaas
hıer vandaag erg rustıg ıedereen aan het werk?

Hoi WR, hoe gaat het daar. Het zit niet echt mee met de baantjes lees ik op je website…

hoihoi

Zo mijn eerste dagje zit erweer op en wat iedereen eigenlijk heeft. Ik ben weer toe aan vakantie. Maar nu maar even doorbijten!!!

Groetjes ga eventjes teruglezen

zoweer op de hoogte. Heb wel gelezen maar ik weet niet meer alles.
@beps: welkom thuis en werk ze weer

Ga er weer vandoor moet nog van alles doen!!!
GRoetjes Jac

hoi
ik ben ook weer thuis

:ninja: DRUK!!!

en rustig hiero…
waar is iedereen toch,??

Hieroooooooooooooooo :unibrow:

Goedenavond.

Zo de kapster net weg, dus nu weer ff tijd voor TTT. Allebei de haartjes weer gekortwiekt en dan eind van de week ff naar de kapper voor dat kleurtje, wat ik nog gedeeltelijk gecompenseerd krijg.

Zijn vanmiddag ook bij de cardiologe geweest en ze was zeer tevreden en ook blij dat het allemaal zo goed gaat. Ze had ook een heel goed verslag van Zwolle gehad, dus wat wil je nog meer? Minderen met de medicijnen en over 3 maanden even weer terug voor echo en fietstest. Ik vertelde haar ook dat we volgende week een weekje weggaan en dat we gaan vliegen en ze zei… ga ervan genieten. Heerlijk! :zon02:

Morgenmiddag weer een paar uur in het andere ZKH doorbrengen, voor de diabetescontrole en een uur lang aan de bloeddrukcontroleapparaat en als hij dan ook tevreden is, heeft kokkie zijn APK keuring voor voorlopig weer gehad.

@Meiden: Iedereen die heeft helpen zoeken naar een voordelig ticket… heel hartelijk bedankt. :chin: Ik kan hier zeker even wat mee. Mijn zwager zou als het goed, is vanavond nog hier komen, anders van de week nog.

@Beps: Alsof je nooit bent weggeweest. :unibrow: Weer lekker aan de kletst hier.

@Bloem: Hoe is het nu met je dan?

WR ook nog even langs geweest zag ik. Leuk!!!

geen idee waar iedereen is…

Roanna gelukkig goede berichten over kokkie