Linda goedemorgen…wat is het hier rustig zeg…waar zijn de tijden gebleven dat we in 2 dagen een deel volkletsten…
Goedemorgen all.
Ik ben er ook wel, maar had nog het een en ander af te handelen en te doen. Kokkie net een half uurtje geleden de deur uit gegaan naar de gymnastiek en ik ff mijn eigen dingetjes doen.
Moet de tandarts bellen voor andere afspraak (controle) en die neemt maar niet op, dus straks maar weer proberen. :tssk:
@Viva: Ja, zeg dat wel. Waar is die tijd en dan denk ik van… ja, dat komt ook wel, omdat Viva er niet zo vaak meer is. :unibrow:
@Linda: Net wakker en vanmiddag neem ik aan, wel werken?
@roanna: ja vandaag werken van 13-18 uur
beps is back in town
hihihihi Roanna, kwebbel wel hoor, maar de laatste tijd, weet ik ook niet zo veel meer te verzinnen, en heb ook niet zoveel tijd meer, nu zit ik op kantoor, en heb geen fluit te doen, dus nu alle tijd, maar helaas nu is er bijna niemand online…
He Beps…how is live??? Hoe heb je het gehad
@beps: welkom thuis, hoe was het?
We hebben genoten!! Weer alleen de laatste dag/2dgn minder! Heerlijk met de auto rond geweest, ouders waren zo blij dat we er waren…alleen afscheid was ‘minder’! Jank zowiezo als ik terug ga, heb nu tot de luchthaven zitten snotteren!!
Vlucht terug was perfect. Heen dan die vertraging!
Maar nu weer aan de slag(ben er nog niet helemaal hoor…zal nog een btje ego reageren hihi)
Kom vanavond terug ,want moet plots even voor mijn zwager ticket zoeken voor reis naar Indonesie.
Laters ![]()
@roanna: succes met boeken van ticket, tot later
Goeiemorgen,
@Beps: Welkom terug, lekkere week gehad en snotterend naar het vliegveld. Heb ik nou ook altijd:crybaby:
@Marion: Nog steeds niet in orde, nog een staartje van de Qkoorts of gewoon de najaarsblues?
@Bloem: Je bent best wel aan het kwakkelen, hoop dat je gauw weer een beetje opknapt. Beterschap
@Viva: Druk en minder aan de kwebbel hier. Vandaag tijd om te kleppen is er bijna niemand
@Linda::dag:, vandaag ook weer aan het werk
@Trl: Kan me voorstellen wat je nou moet met het kaartje en de naam. Zou de vader er niet opzetten, roept alleen maar meer vragen op en hij bemoeit zich nergens mee
Beps is om 3 uur geland, de 1ste 2 koffers waren van ons, de bus naar P3 ging meteen weg toen we erin stapten, en om 4.30 waren we in ons huisje aan t knuffelen met ons IJsje… Was echt TE GOED verlopen!! En dat terwijl er vertraging was voor de mensen op heenreis, meer dan 30 min!!
@TRL(of anderen help ff): heb geprobeerd bij te lezen, maar mis over het kaartje…
@Beps: Dit is waar Trl mee zit
Ben ik nog even.
@Beps: Welkom thuis en de rest horen we nog wel he?
:zon02:
@Viva: Mocht je zin en tijd hebben vandaag…
mijn zwager zoekt een zo’n goedkoop mogelijk retourticket Amsterdam - Jakarta met vertrek op 15 okt en terug op 15 dec. Mag wat speling inzitten en ook van eventuele duitde luchthavens. :unibrow: :unibrow:
Ik moet nu gaan werken. Fijne dag verder.
Zal wel weer later op de dag worden, want ga met kokkie mee vanmiddag naar de cardioloog.
Iedereen :dag:
Marion,heb helaas niet zo’n leuk weekend gehad,was zaterdag ff met me moeder namen en teksten voor kaartje aan het doornemen,wilde weten wat zij mooi vind,maar toen maakte ze een opmerking en toen schoot ik uit me slof,ze bedoelde er verder niks mee,maar schoot bij mij verkeerd.Ging er heftig aan toe.
Toos,de meeste mensen die ik een kaart ga sturen weten hoe het zit,dus denk niet dat het vragen oproept als ik zijn naam erbij zet.Maar misschien doe ik het wel alleen bij het kaartje die ik in het turks laat drukken.
Beps,lekker geslapen in je eigen bed?Wat het kaartje betreft vindt het moeilijk,zijn naam erbij of niet,link naar Turkije leggen of niet.Naam bedenken ook zoiets heb wel wat in gedachten hoor,maar is vind t gewoon moeilijk.
@tkl: :kus:
tlr…hormonen meissie, gaat over en mams weet heus wel hoe je je voelt.
Roanna ik ga spitten voor je…
@TRL: Oke ik snap t! Weet niet of je mijn mening wilt weten…(hihi, denk dat je t al weet!!) maar… wat ik al eerder gezegd heb… Ik zou wss vinden(geen idee, want ik zit niet in jouw situatie…maar ik steek ong zo in elkaar…):
Niet mij dan ook niet MIJN kind!!! (het leveren van t zaadje maakt geen vader! Moeder wordt je bij t zwanger zijn!) DUS: Jouw keuze, geen verwijzing(alleen mss dat het een land vol liefde is) en geen vader(wil hij toch niet zijn…eigenlijk…)(en neem een vriendin om saampjes de weerklank van de naam te testen/oefenen)
Nou goed…ik begin al goed zeg maar ![]()
Maar zo ben ik nu eenmaal…
Wat mams betreft… Ach ze wordt ook zomaar oma tenslotte hihi!!
Ik ben even aan het kijken geweest voor een ticket a’dam-jakarta. De goedkoopste tot nu toe is…
cathway pacific, prijs €1108,-
singapore airlines 1171
klm 1230
@Viva: Ook al wat gevonden?
Laten we het dan maar op de hormonen houden he.En Beps,zo zou ik er misschien ook over gedacht hebben als het mezelf niet betrof,maar goed zal er wel uitkomen heb nog 11 weken te gaan dus…