TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

jup

en dus kan ik met een gerust hart gaan slapen… dus chica’s welterusten!! ciao :dag:

Ja en de kini’s nog he! Want wat heb je aan badlakens, als je toch niet kunt zwemmen. :lol: Je moet wel wat aan in het zwembad he!

Help dus ook ff onthouden deze week, dat ik dat alles niet vergeet. Alvast bedankt voor jullie hulp. Heb jij dat allemaal al wel in de koffer dan? :idea: Oke!

ik heb alles al in de koffer op een paar makeup spullen na…

zo ik ga naar bedje toe…kijken of ik morgenochtend eruit kan komen, want ik ben
G E S L O O P T voor iedereen truste…

@Bloem: Ik ga mee. Ik ga zo ook mijn bedje opzoeken. Jij in ieder geval al weltrusten en tot morgen weer. Truste. :slapen::dag:

Weltrusten allen.

:wink: :zon02: :unibrow: :zon:

@Viva: Dat is ook zo, iedere sport heeft zo zn nadelen. En ze kennen elkaar net, wie weet hoe het loopt
@Bloem: Zet ook even in je onderschrift dat roanna haar bikini niet vergeet. Voel je je al wat minder moe? Gister een drukke dag gehad, eerst een uitvaartdienst, toen alle boodschappen gedaan voor dochters verjaardag. "s middags al visite die ook mee bleef eten en gisteravond de pols weer getraind:unibrow:
@Roanna: Er is altijd wel iemand die je helpt met je koffers, zou me er ook niet zo druk om maken. Op de terugweg kan hub je wel helpen hoor, als je regelmatig een biertje voor hem haalt in ADR dan komt het helemaal goed:D

truste!!

Voor degene die gaan slapen Welterusten:slapen::slapen::dag:

Deal!!! :unibrow:

Heb gister nog aan je moeten denken, zowel met die begrafenis en de viering van jullie dochters verjaardag.

Dan ga ik nu ook. Alweer!

Weltrusten allemaal en by the way… ik zag dat Beps om 3.20 uur gaat landen.

:kus: Allemaal :dag:

Ja was wel een dag met een dubbel gevoel. Was best wel onder de indruk van de uitvaart. De man had het tot in detail geregelt zoals hij het zelf wilde. Afscheid was ongewoon, moesten in een kring om de auto staan op een brug. Familie nam daar afscheid, hij ging op weg naar het crematorium en zij en iedereen die er was naar een terras om te condoleren, kregen ook geen koffie maar port.

Maar goed, ik ga ook mn mandje opzoeken, heb het eigenlijk ook wel gehad voor vandaag. Dusss slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:

@Viva
Een heel mooi paar zeg!!!
Damber gekoppeld en de vonken vliegen eraf, kan ook niet anders met zo’n sportief typje. Zou dit dan de prins op het witte paard zijn?

@Roanna
DDD … je kan niet alles bij houden he, en al helemaal niet als je zo in de vakantiestemming bent

@Toos
Apart afscheid maar mooi dat alles is gegaan zoals hij het zelf wilde.

Ook ik ga eens vroeg het bed in … truste en tot morgen :slapen:

:greece:Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :greece:

T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Beps,welkom thuis.
Viva,mooi paar.Ziet er goed uit de bink van zussie,zal ze wel balen dat ze hem straks al een week moet missen.
Linda,wie weet wat het nog wordt met E.
Marion,leuke verjaardag gehad?
Roanna,koffers al gepakt,
Toos,moet ze nog pakken.

mogge
ik voel me meer dan verrot en heb al met mn hoofd in de plee pot gehangen. lucht wel iets op maar nare gevoel blijft…
eens kijken of t echt wegtrekt of blijft…

Een goede morgen op deze grijze dag …

@TRL
Feestje was leuk geweest. Jij ook een goed weekend gehad?

@Bloem
Jij ook al verrot? Hier hetzelfde, hoofdpijn en snotterig. Maar wat wil je ook met dit weer. Dan loop je in een t-shirt en even later moet je de wintertrui aan.

goedemorgen meiden…

Bloemmie beterschap
Marion ook voor jou beterschap
Toos, vreemde gewaarwording zo’n uitvaart, maar ja ieder zijn ding nietwaar
Beps op een oor denk ik, voor jullie zit het er al weer op…maar zo te lezen wel lekker geweest
Tlr…moeilijke keuze een naam ik zou gewoon lekker voor engels gaan, niet turks niet nederlands. Zo schop je niemand tegen het zere been…kindje wordt misschien wel geplaagd op school met een turkse naam, je weet het maar nooit…en vader zou ik niet vermelden op het kaartje…maar gewoon zoiets van hallo hier ben ik dan… van Ve**** ect…nooit gedacht, lang verwacht ect… en dan eindigen met moeder en kind rusten van zo to zo laat.

waar is iedereen???

@viva: ik ben hier viva, net wakker