TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

@Hans: Wat heb ik nu gewonnen dan? :lol:

Haha…leuk,Roanna

@Hans: Nou weet je wat? Krijg jij van mij een borrel in dat restaurant. :smiley:

Maargoed, ik ga ff wat doen hier thuis. Als of ik ook geen ander leven heb, dan alleen maar hier te zitten beppen. Ha, ha.:dope:

Tot laterzzzzz.

Roanna…dat restaurant in Utrecht was toch non alkohol?

Hey iedereen !

Gefeliciteerd met deeltje 100 !!! Gemist, nu ja !!!

Las terug iets over lama’s … Daardoor heb ik toen dit profieltje genomen (als grap). Zal ik een andere nemen voor het 100ste deeltje misschien ? Iedereen vond het zo’n lieve, daarom.

Kleine update van deel 99 :

Trl : kamertje ziet er leuk uit ! En zo’n soort badjasje hebben wij ook gekocht in Turgutreis voor het dochterje van onze vriend van de watersporten. Ook een witte met Winnie The Pooh op en met zo’n kapje met oortjes op. Echt schattig !!

Beps : begint te korten hé ? Koffers al klaar ! Gaat Aiji ergens logeren (of heb ik dat gemist ?)

Linda : proficiat met je 5000 posts ! Blijven kwebbelen !

Cyn : supertijden hoor !

Viva : ook heel goeie vliegtijden en proficiat met je zoon die gedecoreerd wordt ! Heeft hij zeker en vast dubbel en dik verdiend !!!

Voor de rest : …

Ikke vandaag snipperdagje genomen. :o

Gisteren eerste les terug, zitten we met 29 in de klas !!! Pffffffff…VEEL TE VEEL !!! Veel mensen zijn overgegaan naar de les op donderdag in plaats van maandag. Leuk !!!

Zo ik weer terug van t eten…

@Hans, nee hoor, Utrecht is gewoon alco…
(Ohhh gaat over een ander restaurant)

Al die namen… En ze komen hier zo weer binnen… allemaal…
Wel jammer hoor, dat er zoveel toch afvallen, horen er toch een btje bij!!

Veel plezier-Welkom thuis was de voorloper van ons ‘Lijstje’ wie ging er weg, en wanneer weer terug, hoe had je het gehad…

TTT is meer ontstaan omdat we ons simpel postte om de punten… EN we elkaar steeds meer gingen vertellen

@Kaylo: Aiji gaat naar mn vriendin, brengen we morgenavond weg

Jullie zullen haar zeker wel missen hé ? Hebben wij ook altijd, je weet dat ze goed ondergebracht zijn, maar je denkt er toch steeds aan.

Wij haar wel, maar zij heeft het er perfect HAHA!!!

ja, denk ik ook !!

Beps : ik zal hier morgen niet komen denk ik dus ik wil je bij deze al een héééééééééééééééél toffe vakantie toewensen en GENIETEN hoor meid !!!

http://users.skynet.be/cris_bossee/Pictures/kusadasi1.jpg

Hans : ik denk dat we ook jou moeten bedanken voor je inzet hier op het forum !! :kus: :kus: :kus:

En nu ga ik op de bank hangen en filmpje meepikken !! :dag:

ik vind het echt BE-LACH-E-LIJK dat jullie niet ff op mij gewacht hebben voor de bevalling :finger:

maar volgens mij is de 1e TTT ontstaan tijdens mijn tijd in turkije in 2006. dus dat is 100 delen in 2 jaar, misschien 2,5 jaar
en vergeet Cris niet, en linda en linda, en een belgisch meisje met een gewichtsprobleem
en de heerlijke rel voor de ‘beste turkije forum’ verkiezing… owh wat een lol!!

@bloem: hadden we hier dan nog een linda? nee toch

@Hans: Ja, daarom trakteer ik jou ook! :unibrow: Grapje hoor. Je kan en mag altijd wat van mij drinken hoor!

@Bloem: Helemaal gelijk in. We/ze hadden best kunnen wachten tot de werkenden ook thuis waren. :unibrow:

@Linda: Hier heeft ook een tijdje ene Linda Light meegedaan. Herinner je je dat niet meer dan?

die bedoelde ik idd
en ik vind idd dat jullie best ff hadden kunnen wachten, of ff een mailtje dat de bevalling op handen was ppfpff…al die inzet van mij voor NIX :frowning:

@roanna: oh ja natuurlijk helemaal vergeten

Ik heb helaas ook de bevalling gemist

@roanna: ja sorry hoor geheugen is laatste 2 weken een zeef hahaa

Ikke ga slapen, tot morgen op t werk
:slapen: lekker