TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Nee, dat kan ik me niet meer herinneren. :paranoid: Ben daar ooit voor behandeld. :rolleyes:

Hier is het droog, hoop maar dat het zo blijft. Plu mee, geitenwollen sokken aan en het komt helemaal goed

Dames…gefeliciteerd…

De champ stond stond al de hele middag in de emmer met ijs…de kurk kan eraf en dan schenk ik de glazen vol…proost!

En nu op naar de 200

Je hebt er nog een trauma van:D:D:lol::crybaby::lol:

Poeppie in Alanya?? Die ken ik niet…heb ik die gemist???

maar ohhh we hebben een hoop lol gehad. Ook wel wat ‘strubbles’ maar hebben het gelukkig allemaal als volwassenen met elkaar kunnen oplossen, nou ja bijna dan…

@Hans: Jij ook gefeliciteerd met zo’n stel wereldwijven

Die met haar “poepie” weet ik ook nog, was ze ook niet haar huis aan het verbouwen?

Jaaaaaaaaaaaa…en daarom moet ik er nu even een weekje op doktersadvies tussenuit naar ADR, stond op het recept. :wink:

@Cyn: Wel thuis en fijne avond nog! :dag:

En niet te vergeten Kelebek en Vonne!!
Dan was er ook nog een Franka die ging werken in Side, in A*ba resort, daar werkte haar vriend ook. Alleen hij hield er meer op na geloof ik.
O … en Yoella.

Franslijn de Boer met haar vriend in side

Ik ben weg, fijne avond:kus:
:dag::dag:

Och ja Fransijn, hoe zou het met haar zijn?

Ja Franka is die dame met een eigen makelaarskantoor in Kusadasi. Je bent in war met Fransijn, Marion. :wink: Ennehhhh ene Nur die ging trouwen of zoiets.

Von heeft toen toch de naam bedacht…

Ben trots op jullie,nogmaals uniek op een landenforum in nederland…toen ik het opende had ik nooit kunnen voorzien dat het zo zou lopen;de meetings die daaruit volgde…sommige topics slaan niet aan,maar dit was een voltreffer…het reiscafe kwam eruit voort…mede dankzij jullie

@Hans: Volgens mij had Diamond er ook een grote bijdrage aan geleverd om zo’n topic te beginnen als ik me goed herinner. Alleen de naam was toen iets van, Welkom thuis, welkom terug of zoiets. :retard:

@Roanna
Nee het was niet Franka de makelaar. Er was ook nog een andere Franka, is een heel drama geweest toen ze in Side zat. Heel de topic vakantieliefdes was in rep en roer.

Volgens mij had Dia de naam bedacht toen. En daarvoor heette het e-store, wat werd er gepost voor de punten, de kalender heeft nog nooit zo vol gestaan volgens mij.
Was wel leuk dat je elkaar kadootjes kon geven.

@Marion: Klopt!! Die was er ook nog. Nu je het zegt, ik herinner me weer.

Roanna…je hebt gelijk;was idd Diamond,en wel op 29 november 2004…

Nou jullie hebben er dus minder dan 4 jaar over gedaan om op de 100 te komen…dus deel 200 zal vallen in 2012…haha,maar nu gaat het in zo’n rap tempo dat het wel 2009 zal worden,jullie kennende…

Gefeliciteerd met deel 100 alweer. Ik ben net terug uit turkije. Ik wil weer terug.

Fijn weekend!!!

En nog niet zo heel lang geleden ook Brenniej. Oh, zo komen er steeds meer naar boven bij mij. :unibrow: