TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Dat was echt lachuh Toos. Inderdaad… wat een tijd!

LALALALALALALAAAAMAAA
Ohhh jaaaa dieeeee
Hahahahahaha…

ach we zijn net een echte communitie… ze komen en gaan…maar de harde kern is er…en Hans (:lol:)

Een middag slap geklets over een gebreide string:biggrin::crybaby::biggrin:

Haha of over een haan… Zal ik die foto nog een keer zoeken?? :wink:

Ja Beps zoek die foto van die haan nog eens op:biggrin::stuck_out_tongue:

Alhoewel Beps is er beter in :wink: Die zocht op “haan met kippen” hahaha… Weet de reactie van Damber nog wel: Gadver ik zit te eten…

En wij dachten echt dat die kippen er stonden… want die zagen wij ook echt… En dan met de tekst eronder “Zo loop Antonie vanmiddag”

Het was echt een ranzige foto

ohh ik kan niet meer stoppen met lachen…
De klanten zullen welk denken hahahahahah

Oh en nu heb ik die foto ook nog gevonden :puke: ik ga zo maar offline denk haha

Zit te googlen, haan + kippen, weet nog welke foto, durf hem niet neer te zetten:evil:

Haha moet je ff Goatse op google intikken… en dan de eerste website aanklikken hahahahaha

MEIDEN!!! !hahahahaha

En dan net doen of het de grotten van Hahn zijn. :unibrow: :unibrow: Oh, kom niet meer bij. :unibrow:

Ranzig!!!

hahaha Ik ben weg!!! :dag:

Ik ga er ook van tussen. Dochter komt zo thuis. Gaan even wat eten en dan naar een historisch openlucht toneelspel. Schoonzoon heeft gratis kaarten gekregen, das sund om niet te gaan

hahahahahahahahahahahahahah

En ook was er nog iemand die een “poepie” in Alanya had! :crybaby: Zal geen namen noemen. :redface:

Gatver!!! Kom niet meer bij. O en Roanna onze eerste poging om een nieuw deel te openen en het oude te sluiten:dope:

@Toos: Een openlucht stuk? Nou, dan is het te hopen dat het droog blijft. Ik ben ook een keer voor het eerst eigenlijk, nat thuis gekomen. :mad:

Veel plezier Toos , :dag: