@beps: weltrusten en slaap lekker, werk ze morgen ook ik morgen weer werken
oke meiden en Hans van harte met deze mijlpaal…
http://borden.kokee.nl/foto’s%20De%20Ooievaar%20borden/100samen.jpg
leuk nostalgie…heb lama voorbij zien komen…idd Antonique, Jill en weet ik veel.
En dan natuurlijk mijn stijl he de Vivastijl…is ook een begrip
en dan al die andere namen voor begrippen.
Hond uitlaten
kattenbak verschonen
bijbabbelen
hihihihihihi…
Marion, zoonlief heeft nu 3 medailles, krijgt nu een button omdat hij de medaille voor de uitzending in Irak al heeft, deze van Afghanistan is eigenlijk dezelfde…daarom krijgt hij een button die je draagt op die medaille die hij al heeft, maar dan met een 2 erop.
Hij heeft ook de medaille die iedereen krijgt die minimaal 6 weken in Afghanistan zit krijgt, maar die heeft hij daar al gehad.
Dan heeft hij nog een unieke ( er zijn er genoeg van weggegeven hoor maar toch) die van het huwelijk van Alexander en Maxima, die kan dus nooit meer iemand krijgen, iedereen die aanwezig was bij het huwelijk hebben deze medaille gekregen.
tja en dan nog even geschiedenis, jammer dat we dat niet meer hebben kleurtjes bij je naam, en kadootjes weggeven en ontvangen…
En dan nog de commotie over het veranderen van het membership…nu vast meubilair…hihihihi
ben trouwens wel benieuwd Hans of jij nu ook wat hoort van de administrators van ww…
grrrrrr nu heeft knvb wedstrijd verplaatst waar ik 24e tijdens date naar toe zou gaan heb e sms gestuurd maar heeft ouders op bezoek afwachten dus maar baal flink
o lekker dan Linda, nou ja dan maar naar de film ofzo…
ja heb ik ook voorgesteld eerst te gaan eten zoals afgesproken zoals we hadden afgesproken en daarna maar bios maar afwachten wat reactie is, ga wel proberen vrij te vragen voor 23e zodat ik wel mee kan naar wedstrijd 23e, maar ga er vanuit dat dat niet lukt, gellof t allemaal weer als ik wat heb gehoord
ik ga duimen voor je…
Beps mocht ik je morgen missen, voor jou en je hubs…EEN HELE FIJNE VAKANTIE, RUST LEKKER UIT EN GENIET
Ik ga nu afsluiten en lekker richting bedje…toedels en tot morgen of what ever!!!
Ik kom ook even weltrusten zeggen. :biggrin:
Oh, jammer Linda, maar daar vind jij vast wel een oplossing voor! :slywink:
@Viva: Inderdaad. Sommige woorden zijn gewoon een begrip geworden hier.
Molletjes= paracetamol
Truussen= afwassen/machine
Schapjes= boodschappen doen
Hond uitlaten= sigaretje roken
Kattebak verschonen = naar bed gaan-toch?
Bijbabbelen= ja, ja, lekker, lekker
bijpraten in bed. ![]()
Wie heeft er nog meer?
Ik ga naar boven nog een poosje tv kijken. P&W kijken en dan slapen.
Weltrusten allen. Tot morgen en voor de werkenden… werkse weer.:dag::slapen:
@Viva: Ook namens mij nog gefeleiciteerd met je zoon. Weer iets op trots op te zijn!
Crazymar en Marion: :dag:
weet t zo net nog niet jullie horen t wel
net wel paar sms’en naar 'm verstuurd. In laatste sms stond dat t 'm geen probleem lijkt (eerst eten dan film) sms morgen weer jullie horen t morgen of overmorgen wel hoe t gaat.
@Viva
Het begint al een mooie verzameling te worden bij je zoon!
@Linda
Voetbalwedstrijd … geen nood hoor, er zijn genoeg andere leuke dingen die je kan doen.
@Roanna
Wat dacht je van ‘crocken’?
Linda…sorry;hersteld…
Nog ff Die Hard afkijken en dan plat…
Deel 99 heb ik in het stoffige rek in het archief opgeborgen vanavond
Was een gedenkwaardige dag Dames…truste voor straks en droom zacht…
Ik denk dat ik er ook maar eens vroeg in ga vanavond. Morgen weer naar het voetbalveld. En ik heb er zin in.
Iyi geceler ve tatlı rüyalar!!!
ik wou zeggen vergeet de legendarisch “rondcrocken” niet… mhmh wie had ie ookal weer bedacht :paranoid: ![]()
Zou het Toos zijn misschien? Me don’t know :paranoid:
nop