Nou meiden(en heer) ik ga de zon nog ff in
Tot morgen…
:kus: :dag:
Nou meiden(en heer) ik ga de zon nog ff in
Tot morgen…
:kus: :dag:
@beps: geniet van je laatste dag tot morgen
Linda: een heel dikke :kus: voor jou!!! :dag:
Ben nu echt weg Doeidoei!
@beps: thanx
Beps,geniet nog even van de laatste dag en de zon en alvast een goede terug reis.Jammer dat het bij Cyn regen hoop dat ze nog wel beter weer krijg.
Ik nu naar ouders naar me cluppie kijken de topper vandaag !!!
goedemorges… ikke beetje op tijd eruit!
@ trl succes!!
sjjjjjiiieeet beps gemist… maar ja die moet toch wel weten dat ik niet om 9h aanwezig ben
hahaha maar goed. ikke was lekker aan t slapen
Goede middag …
Heb bij gelezen maar het is een beetje mistig in mijn hoofd vandaag.
Gisteravond over lampenperen en visakaarten.
Crazy niet goed geslapen door reizigersstress.
Beps ook nog even langs geweest vanuit Turkije en is nu aan het genieten van de laatste dag, minder weer gehad maar veel gezien en toch genoten.
Cyn heeft ook regen in Antalya, zag vorige week al dat er minder weer voorspeld was, geloof morgen ook nog regen. Zal zo meteen eens checken.
TRL op weg naar de club vandaag.
Jac moet nachtbraken door de vertraging. Vervelend maar beter dat je het thuis al weet dan dat je er op Schiphol achter komt.
En onze dag vandaag. Broer is jarig dus we gaan straks weer richting het limburgse. De hulp is er vanavond, hoef lekker niet achter de pannen vandaag maar ga genieten van de kookkunsten van schoonzus. Geen gehaast om op een redelijke tijd thuis te zijn voor het werk. Een heel prettig idee om een avond niets te moeten …
@ marion geniet er dan maar lekker van!! je hebt het verdiend!
Dat ga ik zeker doen Bloem ![]()
@marion
Lekker weg en koken en ook niet aan het werk. Wat een heerlijk dagje, geniet ervan!
@mk: nog een weekje!
goedemorgen
ikke nog ff een tukje gedaan… is nix voor mij dat “vroege” opstaan
hahahha…
Goedenmiddag.
Zo, ben d’r ook weer. Was er ook al wel, maar heb ff andere dingen gedaan en je gelooft het of niet , maarre… ik heb de koffer ook al ingepakt, op een paar dingen na dan he! Mien manneke stond vanmorgen wat kleding te strijken en deed het gelijk al in zijn koffer en toen dacht ik… ach, waarom ik ook niet. Die kleding heb ik nu toch hier niet meer nodig/aan. :unibrow:
Heb ook nog ff kontakt met Beps gehad en later nog even via sms met Cynthia en die had inderdaad giga regen daar, maar ze vermaakte zich prima aan de bar.:unibrow:
Ik ga nu even naar mijn schoonzusje hier in de straat, om mijn andere schoonzusje d’r haren weer even te verven. Die gaan morgen met de bus naar Spanje, dus wil weer even “netjes” voor de dag komen. Ha ha.
Tot laterssssssssss.
hello girls…ben ik dan…
helemaal bijgelezen, kan niet alles meer herhalen maar heb nota’s voorbij zien komen, ben natuurlijk te laat op crazy een fijne vakantie toe te wensen…
broer jarig … peertjes kapot…namen ect…sorry het blijft niet echt hangen.
vrijdag hele dag in de weer geweest met de bruid, en daarna natuurlijk de bruiloft, lagen om half 4 in bed en gisteren er weer vroeg uit, toen kwamen zoon en schoondochter, gisteravond lag ik al om 11 uur in mijn bedje…en vandaag de boel gedaan met hubs en boodschappen gehaald…
kreeg ook al te horen dat het rotweer was in turkije en griekenland ik ga zo maar eens even kijken, moet de koffer nog inpakken, maar doe dat morgen wel ofzo…vandaag alle was weggewerkt…maar ben nog helemaal gebroken…
maar ik sta mooi wel even op de eerste plaats in het lijstje…hihihih ja wel…
warm vest/ trui mee!!
Heb ik!!! :unibrow: :zon02:
Helaas cluppie niet gewonnen.
Viva,druk weekend voor je,maar nu kan het aftellen gaan beginnen.Hoe staat het met de vlinders van zussie?
Marion,lekker naar een verjaardag en geen zorgen om het eten.
Mk,hoe gaat het nu met je,al weer wat opgeknapt?
Bloem,lekker lang uitgeslapen
Roanna,koffer al aan het pakken,hoorde net dat het hier eind van de week weer 20 graden gaat worden,dus misschien heb je toch nog wel wat nodig uit de koffer.
@Viva: Ja, nu jullie eerst weer aan de beurt. Zo te lezen, heb je weer een druk weekend gehad.
Ben meteen maar even bij mijn schoonzus blijven eten. Ze aten Foe-yong-hai en ze drong zo aan om te blijven eten, dus :lol:. Lekker hoor!
@TRL: Zou je denken dat ik het hier nog nodig heb? :zon02: ![]()
Cluppie ook niet verloren, dus da’s net zo goed of slecht. Hoe je het wil noemen.
@ trl jammer dat ze niet gewonnen hebben! heb je al een baby uitfit gevonden
hihih
@ roanna, okey gelukkig, we willen niet dat je onderkoelt raakt he?!