Roanna,nee denk eigenlijk niet dat je het nog nodig zal hebben hier… En ja cluppie niet verloren ook,maar zie ze toch liever winnen en vooral tegen deze club.
Bloem,bedoel je een baby outfit van me clubbie?Heb er al wel 1 gezien,maar nog niet gekocht.
Bloem weer terug het bed in gegaan vanmorgen?
Roanna de koffer al gepakt en geschilderd vandaag.
Cyn stoort zich niet aan de regen en vermaakt zich aan de bar. Ik vermoed dat er mooie mannen staan.
Viva druk geweest met de bruid.
TRL, nog geen outfit voor de kleine gekocht? Ze hebben ook rompertjes geloof ik
@Marion: Jij ook een leuke dag gehad in het Limburgse?
Ikke koffer dus al bijna gepakt, kom ik er nog achter, dat ik er nog geen kini of badpak en badlakens in heb gedaan. Gelukkig heb ik nog even de tijd! :dope:
zo weer terug van een geslaagd etentje, van de vriend van oma die wordt morgen 90, wij waren er met 4 pers. oma en vriend dan, zijn dochter met aanhang, de dochter en man van zijn 2e vrouw en zijn 2 kleinzoons waren er was erg gezellig
@marion: hij stelde zelf voor om contact te houden heb gezegd dat het ook van zijn kant moet komen maar daar had hij zeker begrip voor, tot nu toe vind ik t ook wel leuk om contact te houden
Goeieavond,
Kom na een druk weekend even aanwaaien. Vandaag niet veel gedaan, lekker in het :zon02: gezeten. Nog 21 uur werken en dan …:vak02: @Viva: Druk gehad en n u total loss, nog even en dan mag je er weer tussenuit. @Marion: Gefeliciteerd met je broer, leuke dag gehad in het limburgse? @Bloem: Er vroeg uit maar toch nog een tukkie gedaan. Groot gelijk hoor @Beps: Is bijna op de terugweg, Niet zulk mooi weer gehad maar toch genoten. Daar ging het om he @Roanna: Koffer al gepakt, jij bent snel hoor. Die van mij staat nog op zolder, Ga dat pas van het weekend doen @Linda: Als jij je er goed bij voelt om alleen gezellig te kletsen op MSN, waarom ook niet. @Trl: Cluppie gelijk gespeelt, niet slecht toch
Trl…zussie heeft vlinders maar niet van haar griekse god hoor, ze is afgelopen vrijdagavond op de bruiloft gekoppeld aan een jonge man… (28) en ze hebben alle 2 een mega vonk, dus hihihihihi we wachten af…(je kent het gezegde he van een bruiloft komt een bruiloft…
@Toos: Jij nog 21 uur… ik nog 10, dus daarom mag ik ook eerder de koffer al ingepakt hebben. :lol: Nou, wij komen nooit zo vaak op die zolder en toen kokkie er toch even was om te (buik) trainen ( we hebben daar zo’n fitnisgeval staan), had ie ze gelijk mee naar onder genomen en ach… zo langzamerhand maar aan het vullen dus.
Normaal doe ik het ook een avond van te voren, maar ben zo in de stemming he! :king:
O ja Marion…offcourse… nog gefeliciteerd met je broer, want daarom was je naar Limburg gegaan. Dom van mij, die DDD ook weer he!!:drugged:
@toos: voorlopig blijft t alleen bij kletsen op msn en sms, heb wel aangegeven m iig keertje in levende lijve te willen zien, gewoon om te zien wie hij is, hoe hij is, met wie ik contact heb, hij gaf dat we dat nog maar even moeten bekijken heb aangegeven daar t mee eens te zijn