een CC kan gewoon heel erg makkelijk zijn. ik heb er ook 1, maar toch niet de goeie, had laatst iets online besteld en die accepteerden alleen vis*, dus moeilijk moeilijk. gelukkig kon ik t toch gewoon zo overmaken en had mn bestelling ietsje later in huis. maar goed…
@Bloem: Inderdaad kan een CC erg handig zijn. Dat had ik toendertijd al ondervonden. Even iemand een bos bloemen laten bezorgen, hotel kamer boeken…huppakee het internet op en met de CC betalen. Nu heb je gelukkig ook Ideal, wat ik ook reuze handig vind. Heb daar de kaartjes van Blof al 2 x meebetaald en van de week nog de schipho* taxi.
Ik had Beps zo’n uurtje geleden ff een smsje gestuurd om hun een goede terugreis te wensen en kreeg later een smsje terug, dat ze morgen de hele dag nog hadden en s,avonds laat pas weggingen. Het was er wel warm, maar het regende daar.
Ik vanavond even de dikke zaterdagkranten doorgelezen en ben daar nu klaar mee. Pffff…
Mijn ouders worden verwacht vanuit antalya. maar er staat nu nog niks op schiphol.nl en teletekst.
Maar ze zijn een uur later vanuit antalya vertrokken
@ roanna, ikke ga nog niet naar bed
@ jac das balen dan, beetje wachten en wachten… maar ja, beter thuis wachten dan op een kaal en uitgestorven schiphol
Goodmornink…ikke slecht geslapen, onrustig! Heb ik altijd als ik op reis ga. Zou er toch zo onderhand aan gewend moeten zijn, maar goed, kan ruim 14 dagen uitrusten dus komt wel goed.
Lieve meiden en jongen(s), goeie weken wens ik jullie toe. Tot over een dag of 18.
Dikke knuffel voor jullie allemaal XXX
Hier is t iets minder weerş maar nog wel zon. Kreeg van Cyn een sms daar staat het water op de balkons en is het rotweer…
Om 20.45 worden we gehaald, en om 00.35 hopen we te vliegen
We hebben genoten, het is te snel gegaan, veel gedaan, niet bruin maar wel uitgerust!!
Tot morgen!
:dag:
Nope, maar wel veel gezien, genoten, (bıj)gebabbeld, kortom een prima vakantie
En vanaf morgenmiddag gaat het leven weer beginnen…op naar de Thailandvakantie