TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Nou, nog even voor de zekerheid…:zon02:

:turkey:Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris:turkey:

Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

@Crazymar: GENIET VAN DE VAKANTIE!!! Maar dat zal wel lukken denk ik;)

Zo net oerhollandse appeltaart gebakken, soep gemaakt, knoflookbrood gemaakt.
Bos bloemen gekocht! Ik ben er klaar voor vanavond ga ik mijn ouders ophalen van schiphol.
Zij komen weer terug uit turkije. Enne het liefst spring ik zelf weer in een vliegtuig hahahhaa. Maar helaas dat gaat niet lukken.

Groetjes en iedereen een fijne zaterdag!

En weer even een rustmoment …

De kids hebben verloren, en nog onterecht ook, 2 penalties tegen waar er gewoon niets aan de hand was. Zelfs de coach van de tegenpartij zei het. Maar ja, de scheidsrechter heeft altijd gelijk op het veld he.

@Roanna
De koffers staan er hier al klaar voor. Zal het sterker vertellen, ze zijn nog niet de zolder op geweest.

@Jac
Even de keukenprinses uitgehangen vandaag. Klinkt lekker allemaal. Kunnen paps en mams maar smullen als ze hongerig het vliegtuig uit komen.

Ikke ook weer even pauze. :unibrow: Zijn net terug van de schapjes doen en ik heb de tent hier voor zover schoon, dus dan mag het wel weer.

@Marion: Och, wat sund dan weer. Vind ik dan ook niet eerlijk. Daar moet toch over gesproken worden bij de eerstvolgende training. Alleen… je doet er zo weinig tegen he!! De scheidsrechter heeft altijd ( nouja) gelijk, vind hij/zij zelf. :tssk:

Oh, jij de koffer al klaar staan. Nouja, ben je ook nooit te laat. Hi, hi.:wink:

@Jac: wat een verwennerij weer als je ouders thuis komen. Ook weer zo’n smakelijke thuiskomst. Hoop dat ik dat ook krijg, maar dat zal wel niet, :unibrow: want we komen s’nachts terug en ook nog op een doordeweekse dag.

morning ik ook aan mn 1e bakkie
moet nog opschieten ook, anders is alles strax al dicht… maar ja…

Mogge Bloem. :biggrin:

Al wakker? Lekker uitgerust zeker? Hoezo, dan zit alles dicht? Ligt eraan wat je nog moet hebben, maar de supermarkten zijn neem ik aan, bij jullie toch ook nog wel tot een uur of 8 open? Of moet je nog kleding of zoiets kopen? Dan is het inderdaad kort dag!

tot 6
en ik moet brood hebben… dat bedoelde ik eigenlijk
maar goed, ben nog nie helemaal wakker en heb een beetje pijn overal, maar trekt wel weer weg…

Zou ik toch bijna nog vergeten …

@Crazy
En morgen is het zover … je mag weer :smiley:
Lekker naar je huisje om even te relaxen, je vrienden daar weer opzoeken en gezellig samen aan de çay. Geniet van alles!!

*Veel plezier *

http://www.alaturka.info/uploads/pics/marmaris_datca_01.jpg

in Marmaris

Bedankt voor de leuke vakantiewensen…
Roanna, ik zal me netjes gedragen en zal mijn haar niet teveel losgooien…wordt trouwens erg lastig met dat korte koppie van mij haha!
We gaan gewoon genieten, strandluieren, slapen, markten bezoeken, shoppen, en een paar tochtjes maken. In elk geval een keer naar Fethiye met de bus. Komt best goed dus
.
Tot over een paar weken allemaal. Degene die ook nog weggaan in de tussentijd: hele fijne reis gewenst.

Meiden… ik spring snel ff op de fiets, want kokkie wil pannekoeken bakken en de melk is op en vergeten te halen net.

Laters :wink:

@Crazymar: :vak01:

@ crazy fijne vakantie!!
@ roanna, mmhhh pannekoeken.!! jammiee!

ikke had net belangrijke post!! krijg een deel van mn eigen risico terug omdat ik zoveel dagen per jaar medicijnen moet slikken. brilliant dus!! niet alles, maar wel 1/3 en das al heel wat vind ik! :smiley:

Ja lekker he Bloem! Hij is nog bezig met bakken en bakt ze gelijk al met de suiker en vanillesuiker, dus nu ruikt het zoooo lekker zoet hier. :unibrow:

Die brief heb ik gister ook gehad en krijg ook zoiets van € 47 terug. Komt mij ook mooi uit nu. :wink:

yup dan hadden we dezelfde brief. dit vind ik wel netjes, want tis niet mijn schuld dat ik chronisch ziek ben… alsof ik daar al niet genoeg last van heb? ja toch

lekker meegebakken suiker in de panncakes. doe ik ook altijd… of liever gezegd, deed ik ook altijd, tis al eeuwen geleden dat ik pannekoeken op heb
smakelijk strax!

@crazy
Heel veel plezier in Marmaris, laatste keer dit jaar, geniet er dus maar extra van!

http://www.amadeus-funhouse.com/site3/trk/images/marmaris_main.jpg

@roanna: spring effies op de scoot en kom hier nog eventjes van die pannenkoeken brengen!! Lekker!!!
Dan wil ik nog wel een appeltaart bakken voor jullie!!!
:):):):):):slight_smile:

zo ik ga kijken voor een weekendje weg! heb nog zin in een stedentripje!
hahaha
Maar goed zal wel niks worden want ik wil teveel dingen!!

Groetjes en een fijne avond want ik vertrek laters naar schiphol.

Oh, ik zie jullie watertanden. :unibrow: Nou, ik ga beginnen hoor! Jullie ook eet smakelijk.

@Jac: :unibrow: :unibrow:

@Bloem: Zo denk ik ook over die brief. Ik wist al wel dat we het zouden krijgen, want een kennis van ons had die brief 3 weken geleden al gekregen en ik had het ooit eens ergens gelezen dat chronische gebruikers een gedeelte vergoed zouden krijgen. Maar wist niet van welke instantie en van deze heb ik ook nog nooit gehoord, maar wat geeft het. :wink: We hebben het in ieder geval terug gekregen. Mss krijgt kokkie ook nog wel bericht. Hebben we het dubbel terug, alhoewel ik ook al 2 x die €150 ER heb moeten betalen.

Nou, ik ga eten. :stuck_out_tongue: :lol:

O ja, nog vergeten te zeggen. Raad eens? :unibrow: Krijg volgende week mijn CC van Vis* opgestuurd. Eerste jaar gratis. Mooi op tijd, voor eventueel gebruik op vakantie. :zon02:

@ roanna, toch maar overstag?? hahaha
in de brief staat dat ik t geld eind nov. krijg… ook goed!

@Bloem: Ik heb zojuist de brief weer even goed doorgelezen… ik ook pas in November. Nouja, dan hebben we het nog te goed. :biggrin:

Nou, ik wou altijd al een CC, maar mijn bank deed moeilijk en nu belden ze me van Vis* op, omdat ik ooit in een enquette had laten weten er belangstelling voor te hebben. Nu is alles voor mekaar en kan 'm een dezer dagen thuis verwachten en de afrekeningen lopen ook gewoon via mijn eigen bank.

Ik had er eerder altijd al een van Dè bank, maar die bank heb ik al een tijd niet meer en heb toen alles opgezegd. Zodoende!

Oh, zit nu echt vol. Heb 4 pannenkoeken gegeten. :retard: