TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Goedenavond.

Zo, ben d’r ook weer. Heb vanavond alvast even de terugweg geregeld. Heb het (Schiphol)taxibusje al besteld en betaald. Kan maar beter al gedaan zijn! :unibrow: Heen, met korting met de trein.

Meteen ook maar even de kofferlabeltjes ingevuld. Ben er dus eigenlijk al helemaal klaar voor. Nee, nog geen koffers ingepakt en zelfs nog niet van zolder gehaald. Komt nog. Ik zag dat de weerverwachting daar voor de komende 2 weken er ook heel mooi uitzien, dus la ma komen, die vakantie. Oh, wat heb ik er zin an! Tja wie niet eigenlijk he?

Tis wel weer erg rustig hier he? :unibrow: :wink:

Oh, nog vergeten te vertellen… maarre… ik heb vanavond de kachel aangedaan. We hadden het zo koud vanavond hier. Nu dus lekker warmpjes hier binnen.:zon02: :wink:

@Roanna
Had vorige week de parkeerplaats ook maar vast geregeld. Smart Parking was vol maar nog wel een plekje op gereserveerd parkeren. Hoeven we daar geen zorgen meer over te hebben.
Weersverwachting mooi? Hoor net dat het hard regent in Side nu! Maar wel warm.

Nog maar een keertje speciaal voor Cyn :wink:

:turkey:Cynthia: 20 september - Lara:turkey:

Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

@Marion: Oh, jij dus ook al aan het regelen geweest. Ja, zal als jullie gaan wel helemaal druk zijn met alles, want dan is het ook nog herfstvakantie. Ik hoorde van een Turks vrouwtje op mijn werk, dat als wij daar zijn, de ramadan net afloopt en er dan 3 dagen suikerfeest is. Lijkt me ook wel leuk om dat een keer mee te mogen maken.

Ze was jaloers op mij, omdat het feest in Turkije toch anders was als hier, zei ze. Schattig he!

ola or should i say bongiorno!?
ikke weer thuis, wat een dag!?! er is echt een stress bom ontploft op t werk, dus druk!! niet zo zeer met werk maar meer met verbetering van het werk en tja, daardoor blijft t werk liggen en dus toch druk…
maar ben gewoon weggelopen. ik was er te vroeg, ikke ook vroeg weg en was net op tijd. 3 supermartken boodschappies gedaan, was net bij pa en ma, was net de spulletjes in de koelkast aan het doen en toen kwamen er 2 cockertjes op me afgetoven… hihih… 2 bruinverbrande ouders in huis, walchelijk stralend van de gelukzaligheid :tssk: jukkkkk hahahaha TE gelukkig!! hahaha… nee ze waren blij dat er iemand was, is nie leuk om in een leeg huis thuis te komen en aangezien ze niet vliegen kan ik ze niet van schiphol afhalen, dus dan maar zo… hele stapel ansichtkaarten en kalenders gekregen, meteen 800 fotos bekeken. ook nog gegeten, broer+nieuwe vriendin kwamen ook… hihi… heb nog buikpijn van t lachen!! hahaha

@ trl gewoon doen wat jij wilt. maar ik zou wel helder ernaar kijken. je vindt de vragen nu al zo erg…wat voor vragen denk je te krijgen als je een turkse naam/ turkse text of turkse vader op t kaartje hebt staan? je moet sowieso een naam kiezen die jij t mooiste vind en of dat dan in t turks, nl of swahili is… so wot!!
misschien iets van de trant van:
de liefde tussen twee culturen heeft het mooiste geschenk opgeleverd, op 4 dec is … geboren…
Seni seviyorum, I love you, ik hou van jou,het maakt niet uit in welke taal het gezegd wordt, dit kindje zal alle liefde van de wereld krijgen. Op 7 dec hebben wij… in deze wereld verwelkomt.

ik zou cker geen turkse naam geven omdat de vader turks is, ik zou het de naam geven die jij het mooiste vindt. succes!!

@Bloem: Ook weer thuis van een hectische dag en meteen weer je goeddanigheid laten blijken bij je ouders. :wink: Nou, leuk toch? Is altijd wel makkelijk als er alvast wat boodschappen in huis staan/zijn. Doen wij hier, indien nodig, ook altijd voor elkaar.

Dus je ouders hadden het leuk gehad? Kunnen zij er weer even tegen.

Hoe is het met jezelf? Lekker nu eerst weekendhouden he!! :zon02:Lekker even onderuit relaxen.

Jjjjaaaa :smiley: weekend, weet niet of je dat van jezelf mag zeggen, maar werk echt te hard!! pppfpf is wel eens anders geweest, I know, maar toch, ben blij zo naar bed te kunnen…

morgen naar de bouwmarkt, lampjes halen, anders zit ik hier strax in t donker.
ik ben ook erg blij dat de parental unit weer terug is, heb ze echt wel gemist en hebben de lach-schade weer ingehaald… hihih, we hebben voor 3 weken gelachen zeg!! grote bos bloemen gehaald, mams was ook helemaal blij met dr nieuwe balletjes aan d’r kettinkje en ben ook gewoon blij dat ik eens iets terug kan doen, hoe vaak zij mij al wel niet van schiphol/ brussel/duesseldorf hebben gehaald!!

@Roanna
Verwacht ook dat het druk is met parkeren dan, vorig jaar was die P3 helemaal vol. Werd je doorgestuurd naar een andere parkeerplaats. Gelukkig hadden we toen ook gereserveerd. Je zal er maar staan en je auto niet kwijt kunnen.
Het suikerfeest, nog een dikke week, dan zit de ramadan er weer op. Lijkt me ook super om het suikerfeest eens daar mee te maken. Misschien komt het er nog eens van.

@Bloem
Druk op het werk en paps en mams weer veilig terug uit Italie. Flink gelachen met z’n allen, het weekend is goed begonnen voor jou!

@Bloem: Nou, dat mag je gerust van je eigen zeggen hoor. Ik dacht het ook al, dus mag je best op tijd naar bed gaan. :unibrow:

Fijn dat het allemaal zo mooi is geweest bij je ouders en broer. En ja… lachen is zo gezond he! Dat is het heerlijkst wat er is. Nouja… bijna dan! :wink:

Ik ga er ook in. Ga nog even P en W kijken en dan morgen eens even hier in de hut aan het werk.

Weltrusten allen. Slaap lekker en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@tkl: bedankt voor je lieve kaartje!!!

@Linda: Hoe is het met jou nu dan? Ben je er al een beetje overheen?

In ieder geval :kus: en jij ook weltrusten.

hahaha nou!! heb t echt gemist, dat onbedaarlijke vrije lachen :smiley: hhiihi, kan dat volgens mij alleen daaro… hihi… snapt niemand ook geloof ik, die humeur van ons 4… was wel een beetje sneu voor t vriendinnetje van broer, die viel er midden in, maar kon wel meelachen… hihi, als je mn moeder en mij hoort, hihi… geen houden meer aan… zit nu nog te biggrinning :biggrin:

@ trl! owh ja… heb ook een mooie kaart gehad!! dank je wel !!

ikke ga igg lekker slaapie doen :dag:

@roanna: ja gaat wel weer iets beter ene moment beter en soms wel even weer moeilijker

:turkey:Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris:turkey:

Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Linda,kan me er wat bij voorstellen.Heb je nog wel contact gehad met hem?

Crazymar,alvast een hele fijne tijd in Marmaris lekker 17 dagen genieten!!!

Marion,J vandaag weer een wedstrijd?

Bloem,ouders weer lekker thuis,wat vond je moeder van het kado?

Wat de namen betreft een oernederlandse naam zal het niet worden,heb er wel een aantal in gedachten,normaal doe je dat in overleg,maar helaas zit dat er niet in.Maar ik zal er vast wel uitkomen,vind het fijn dat jullie advies geven.

Goede morgen … en daar zit ik weer met mijn bakkie!!!
Nog even rust en dan de douche in en op pad.

@Bloem
Heerlijk he, dat onbedaarlijke lachen. Het is voor mij weer TE lang geleden, was in Side, er waren 2 avonden waarop we werkelijk blauw aanliepen van het lachen en ook niet meer konden stoppen. We hebben het er nog vaak over, schieten dan nog steeds in de lach. Maar idd het doet je zo goed.

@linda
:kus:

@TRL
Ja J moet om 12.00 uur weer spelen, dit keer tegen een vriendje van school. Extra spannend want dan gaat het ook nog om de eer he. Wordt op school flink over gepraat, wordt zelfs al gegokt wie er gaat winnen.

En nu een beetje showeren, ruik een beetje geitig nu. Moest onverwacht toch aan het werk vanmorgen. Viel behoorlijk tegen want dacht eens uit te kunnen slapen. Maar ja, tis niet anders.

Goedemorgen all.

Ook ik zit zoals gewoonlijk weer aan mijn 1e bakkie en ga mijn eigen zo nog even een 2e indoen, voordat ik hier beneden aan de schoonmaak van de hut begin. Vanmiddag even de schapjes doen en is de dag al weer vol gepland.

Maar eerst even voor Crazymar die morgen vertrekt en ik het mss wel vergeet.

CrazyMar: jij ook een hele fijne vakantie gewenst en ga er weer van genieten hoor. Wel netjes gedragen daar he? :unibrow: Nou meid, gooi je haar maar weer los hoor! Heel veel plezier. :zon02:

Voor CrazyMar.

@Marion: Al weer druk doende geweest en nu even een rustmoment en hoe kan dat beter, dan even hier te lezen met een bakkie erbij. :unibrow: :wink:

Wens J. zo succes van mij bij het voetballeen. Ben benieuwd naar de uitslag vanavond.

@TRL: :kus:

Kokkie was even een beetje aan buiktrainen op zolder net en heeft me meteen even de koffers aangegeven. Lekker gevoel zeg! :zon02: Zet ze nu even tijdelijk op de logeerkamer om ze van de week zo langzamerhand maar eens te gaan vullen. Hi, hi.