TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

@marion
Nee Frankrijk is van de baan.
We hadden er aan 1 kant best zin in, maar aan de andere kant zagen we er best wel tegenop, hele reis met 2 kleintjes, niet helemaal het gebied dat we zelf uitgekozen zouden hebben, weer alles pakken… en omdat we al geweest zijn, is het verlangen niet meer zo groot.
Nu zitten ze er zelf, dus gaat het sowieso niet.

Ik had het ook al gehoord en gelezen vanmiddag. Best erg hoor. Moet er maar niet teveel bij stil staan. Vind ze vaak toch al zo hard en roekeloos rijden daar. Maargoed, het kan natuurlijk overal gebeuren. :tssk:

@Marion: Ja, heb er al best veel, voor mij doen dan, :wink: mee weggescheurd. Loopt nu tegen de 300 km aan en moest 'm eigenlijk met een maand al terug brengen , maar toen lag kokkie net in het ZH en ik had er toen ook nog zo weinig opgereden. Alleen wat funritjes in de buurt , maar nu gebruik ik 'm ook echt voor mijn werk. Rij dan zo ongeveer totaal 10 km per dag, heen en terug.

Ja leuk dat Beps er nog even was zeg! Komt al bijna weer thuis en dan gaan… WIJ !!! Hi, hi. :unibrow: :zon02:

@MK
Is idd een heel gesjouw met 2 kleintjes. En dan moet de bestemming natuurlijk wel helemaal naar je zin zijn.

@Roanna
Dus je scootertje bevalt wel?
Dan zijn jullie aan de beurt hoor, en komen jullie terug dan mag ik bijna gaan :unibrow:

Nog even voor Cyn … en een beetje voor ons :lol:

:turkey:Cynthia: 20 september - Lara:turkey:

Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

@Marion: Ja, hij bevalt me prima en tot nog toe heb ik ook altijd nog aardig mooi weer gehad en zolang we dat hebben, ga ik op de scoot. :wink:

Ja… na ONS mogen JULLIE. :zon02:

Cyn,heel veel plezier in Lara,maar dat zal vast wel lukken.Gaaf horloge…

Marion,helaas hebben we het de laaste keer dat ik daar was niet echt over namen gehad,hij zei alleen dat ik dan een naam moest bedenken en hij er ook 1 zou bedenken,zodat ons kindje dan een "nederlandse"en turkse naam zou hebben.Weet ook niet of ik zijn naam op het geboortekaartje zal zetten of misschien een verwijzing naar Turkije,zo moeilijk allemaal.Dus ideeen of suggesties laat maar weten

Mk,:kus:

Vind het zo dubbel allemaal, van de ene kant zou je zeggen zet hem op het kaartje want hij is wel de vader maar van de andere kant denk je dan weer ‘waar ben je nu dan’ als vader. Is hij van plan om contact met de kleine te houden als ie er is? Wat heb je aan de naam op het kaartje als hij nooit iets van zich laat horen en de kleine gewoon negeert. Maar wat als hij wel interesse voor de baby heeft als ie geboren is? Wat zou vader zelf willen? Zoveel vragen, alleen geen antwoord. Kan geloven dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Pffffffffffffffff … is echt moeilijk hoor!!!

@TRL: Ja, zo denk ik er ook over, maar ik zou zelf wel in de naam iets turks laten terug komen, alleen al omdat je van dat land houd en jij voor jezelf weet, dat de “vader” en turk is. Ik vind sommige (westerse) Turkse namen best mooi.

Marion,Roanna,is idd moeilijk,zijn naam op de kaart ja of nee is een beslissing die ik moet nemen,maar zo moeilijk.Veel mensen zeggen ook dat ik dat niet moet doen,maar dan denk ik later als het kindje groot is,enz enz…Ik stuur hem zoiezo een geboortekaartje en foto’s wil daarom 2 geboortekaartjes ook in het turks laten drukken als dat mogelijk is.

@TRL: Oh, je bedoelt zijn naam ook op het kaartje? Nou, dan ben ik het met die mensen eens die tegen jou zeggen om het niet te doen. Hij heeft al die tijd, neem ik aan, niets van zich laten horen en hoe hij jou behandeld heeft…oh no way… ik zou er niet eens over piekeren om zijn naam dan erbij te zetten. Oke, een kaartje sturen mss nog wel, maar met zijn naam?

Natuurlijk weet ik best, dat dit voor jou heel moeilijk is, omdat jij hem maar niet uit je gedachten krijgt. En wat zet je op zo’n kaartje? We, of ik ben blij, met de geboorte van mijn, ons kindje ??? Oh, dat lijkt me ook heel moeilijk! Maar jij moet ook gewoon doen, wat jou het beste lijkt en wat jij wil.

Roanna,er komt zieiezo niet ons of wij te staan,maar dacht misschien onderaan zijn naam zoiets van papa die en die Kusadasi Turkije ofzo…of dat ik dat alleen op het turkstalig kaartje zet.En ook namen voor het kindje blijf ik moeilijk vinden hoor.

Nou TRL en zijn best leuke namen hoor! :wink: Miss inderdaad dan alleen op dat Turkstalige kaartje zijn naam ergens opzetten, als jij dat zo graag wil.

Er zijn zeker leuke namen, zou zelf voor een turkse gaan. De kleine is toch voor de helft turks. Zoals het er nu uit ziet groeit hij/zij hier in Nederland op, het enige wat je mee kan geven van Turkije is de naam. Maar dat is mijn gevoel.

Goeieavond !

Ik natuurlijk weer te laat om Marifran leuke reis te wensen !! :redface:

Ben 2 daagjes niet geweest, en dan mis je natuurlijk één en ander !

toos : alsnog gefeliciteerd met je dochter hoor !

Cyn : genieten in Turkijke !!!

crazy : wens jou ook alvast een leuke vakantie in Marmaris, want morgen weet ik ook niet of ik langs kan komen.

Dus bij deze : ook genieten zou ik zeggen !

@Trl: je moet doen wat je niet laten kan. Als ik me in jouw situatie verplaats dan zou ik denk ik voor de volgende kiezen.
Ik zou de naam niet vernoemen en ook niet papa die in turkije is of in kusa.
En oke hij is de vader misschien zou als dat mogelijk een kaartje in het turks laten afdrukken en dan alleen zijn naam vermelden.
Maar eigenlijk denk ik nog geen eens dat ik dat zou doen.
Ik zal misschien alleen een mailtje doen dat zijn kind is geboren en het heet…
Maar goed dat is mijn mening, maar nogmaals jij moet doen waar jij je goed bij voelt!!!
En dat is dan het juiste!

Groetjes Jac

@Kaylo:ben de seni!!! Maardan voor ADR he!! hahaha;)

trouwens heb ik me ingeschreven voor een cursus turks is die volksuniversiteit failliet. Ikke balen!!!
Nu moet ik weer verder kijken helaas!

Groetjes en een fijne avond! Jac

Haha Jac !! Moet jou weer overkomen !

Zijn zeker failliet gegaan omdat ze wisten dat jij ging komen ? GRAPJE HOOR !!!

@Kaylo: ja dat denk ik wel. Moet ik toch maar naar ADR gaan en dan prive les krijgen;)
hahaha ik weet wel iemand die dat kan doen voor mij dan leer ik degene engels hahahahaha;):slight_smile: