TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Even op google SKA899P1 invullen… En dan het eerste fotootje… :wink:

http://www.seiko.nl/images/product/large/SKA899P1.jpg

Zo is het makkelijker :smiley:

En nee ik heb helaas geen bonnen meer, die actie geldt niet meer :frowning:

MEİDEN!!!
Niets bijgelezen,mooi weer hier en ik ben al weer bijna terug…TE SNEL!!!

Kusss

Beps: :dag:

@cyn
Heel veel plezier in Turkije, maar dat gaat vast wel lukken.
Mooi horloge!

Thanks… komt vast wel goed :wink: En ja :wub: dat horloge ben ik verliefd op!!! Maar ja ik ben gewoon gek op diamantjes… Zitten 11 diamantjes in het horloge verwerkt :smiley:

:turkey:Cynthia: 20 september - Lara:turkey:

Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Goeiemiddag,
Kom nog heel even aanwippen, moet zo aan de crock. Vandaag door de Vivabij gestoken, toko rechtgetrokken.
@Cyn: Mooi horloge!! En natuurlijk http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/holidayfrl28.jpg en ga lekker genieten!:vak01::vak01:
@MK: Weer een beetje opgeknapt?
@Roanna: Vertrek is een uurtje later als de tijd die ik had doorgekregen als voorlopige vertrektijd. Maar nog steeds niet verkeerd hoor. Zal proberen om niet in de olie te zijn als jullie komen;):D.
Morgen een drukke dag, eerst naar de uitvaartdienst van de man van mn collega, boodschappen doen en 's avonds verjaardag vieren.
Tot vanavond laat en anders tot ergens dit weekend:kus::dag:

Toos: werkse!!! :kus:

@Toos: Crockse weer. :wink:

@Cynthia: Mocht ik je niet meer spreken… jij ook een hele fijne vakantie gewenst en ga lekker genieten samen met je familie. :wink: Goede reis en tot laters weer. Ik wist niet meer precies welk hotel jullie gaan, (DDD) maar vond deze wel mooi.

http://www.royalwingshotel.nl/foto/foto5.jpg

Heel veel plezier! :vak01::kus:

haha nee niet naar Royal Wings!! Ik ga naar Limak Lara

http://www.sunjets.be/beimages/15400/15498/15498U.JPG

@toos
Eerst op begrafenis en dan een verjaardag, het leven gaat door…
Ik had het nog niet gezegd, maar wat een vreselijk bericht. Je hoort het en een paar weken later is het al afgelopen ook. Ik word altijd helemaal raar van dat soort berichten.

Ik blijf een beetje doorsukkelen, ik ben niet echt ziek maar ben niet helemaal fit en moe.
Hubs heeft het ook ontzettend druk en daardoor moet ik ook meer in huis en met de kinderen doen. Het weekend is ook standaard een dag tekort…

Oh Cyn, die had ik ook, maar wist het niet meer zeker. Maarre…ook mooi hoor! Dat horloge trouwens ook. Gaaf ding. Heb je die op Schiphol bestelt?

Zo, ik ga zo ff de scoot ophalen.

Laters iedereen :unibrow: …:paranoid: wie… wat… waar? :wink:

Roanna: nee niet op schiphol… Is een te hoog bedrag voor schiphol… Je mag daar maar voor 175.- kopen he :wink:

@MK: Hou je haaks he! :dag:

@TRL
Is ook moeilijk om een mooie naam te bedenken, die is tenslotte voor het leven he. Dan moet ie ook nog klinken bij de achternaam. Vooral voor jou heel moeilijk, het kleintje is ook half turks, wil je het iets turks meegeven in de naam of houd je het op hollands. Vooral ook moeilijk omdat je de namen samen besproken hebt. Houd je rekening met wat hij mooi vond of ga je puur af op wat je zelf mooi vind. Maar daar kom jij vast wel uit … in ieder geval succes :kus:

@Cyn
Even tussen de bedrijven door een horloge gekocht. Ziet er mooi uit!!

@Roanna
Met de scooter weg voor een beurt. Dan heb je al flink wat afgeknetterd op dat ding of niet :wink: ?

@Beps
Ook even langs geweest vanuit Kusa. Ze heeft het er al weer bijna op zitten. Je kijkt er lang naar uit en voor je het weet is het weer voorbij.

@Toos
Morgen naar de begrafenis, blijft moeilijk … vooral als de overledene nog zo jong is. Helaas hoort het ook bij het leven. Je blijft er de hele dag zo’n naar gevoel aan overhouden he? Heb ik tenminste altijd.

@Mk
Schiet ook niet echt op he? Nog steeds aan de sukkel. Gaan jullie er nog tussenuit binnenkort? Jullie gingen toch misschien nog even richting Frankrijk? Een beetje rust zou je geen kwaad doen nu.

Hebben jullie ook gelezen van dat busongeluk bij Aydin?
Donderdagmiddag zijn 17 toeristen gewond geraakt van wie 2 ernstig.
De bus was op weg van pamukkale naar bodrum toe de chauffeur bij de plaats aydin de controle verloor.
Wat daar de oorzaak van is is nog onduidelijk.
De 2 nederlanders liggen op de intensive care in het zkh in aydin.

Las het ook net Jac! Vreselijk he, het zal je maar gebeuren.

inderdaad ja!