TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Lieve, lieve askims, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd, ik schaam me diep. Lees nu dus ook net pas dat onze lieve Beps in haar geliefde Kusa zit. Ik heb geen excuus, ben gewoon ff teveel met mezelf bezig denk ik.
Met mij gaat het dus goed, nu een half jaartje gescheiden, en gelukkig een goede relatie met m’n ex-hubs. Ben ik wel blij om, want we hebben toch nog veel met elkaar te maken, met de de honden, en financieel. Hij zit nu trouwens in Bodrum, met z’n vriendin, voor 2 weken…
Ik werk ook nog steeds veel, moet wel, om het allemaal te kunnen redden.
Maar dat gaat goed.
**
En ook nog steeds verliefd, nu al weer bijna 3 maanden. En de relatie wordt steeds beter, maar nog steeds: Niet samenwonen, en zeker noooooooooooooooooooooooit meer trouwen.
Gewoon lekker Latten.
Afgelopen zondag was wel heel leuk. Hij heeft toen hier bij mij thuis gekookt, voor mijn ouders, een aantal van mijn kinders, en Crazy en haar hubs waren er natuurlijk ook bij. Heerlijke salades, adana kebab en cacik enzo. Was erg leuk en lekker. En voor velen van mijn familie een eerste kennismaking met mijn vriend, en dat is heel goed gegaan.
Morgen ben ik vrij van werk, en dan komt hij ook naar me toe, morgenochtend bakkie doen bij Crazy, nog voor haar verjaardag, A kon daar niet bij zijn, door zijn werk.

Jeetje, ik kakel maar door, jullie snappen er misschien niks meer van.
Ik zal (weer) proberen wat vaker mee te kletsen, dan zit er misschien een beetje lijn in mijn verhalen. Ik heb nu zoveel te vertellen…

Nou ja, lieverds, ik ga maar slapen, dan is het gauw morgen, en dan komt askim…
**
Dikke knuf…Mar

@Roanna
Helemaal uitgeteld na een dagje kleurencursussen, en als toetje mag je dan ook nog brieven naar je collega’s gaan sturen.

@Marifran
Tuurlijk ga je daar mooie foto’s maken. Nogmaals veel plezier!!

@Miere
Goed te lezen dat het goed met je gaat!!
Ook als flink aan het aftellen, ben benieuwd hoe je de cruise gaat vinden.

Wat een slaapkoppen allemaal, zeg, iedereen al naar bed??
@ Marion, gaat het goed met je?, en met N??
hoop jullie gauw weer te zien…
**
Kan niet gaan slapen…A komt straks…

O ja, vanavond een mailtje van vakantiekaart, dat de tickets verzonden zijn, ben zo benieuwd…hoop dat ze er morgen zijn!!

Kom nog even aanwaaien. Vanavond gefonduet met de kinderen en aanhang en er kwam nog wat visite die zaterdag niet konden als dochter haar verjaardag viert. Het is hier erruggg rustig geweest, dus weinig bij te lezen. Heb trouwens ook de tickets binnen, vertrek 6.20 en terug 20.40. Dusss Roanna, wij zitten aan de borrel als jullie aankomen.

@Marifran: **Wens je een hele mooie reis toe, ga ervan genieten en maak vooral mooie foto’s. **Ga je in ieder geval volgen op je weblog:vak01::vak01:
@Cyn: Nog een dagje werken en dan mag jij. Kan niet wachten, stijgen we weer een plaatsje in de lijst
@Trl: Lekker l*llig dan, doodleuk vertellen dat je volgende week weggaat. Zou het niet zo hoeven flikken. Ik had ook al wel geboekt voor ik officieel toestemming had. Had op de vakantieplanning gezien dat het geen probleem was en geboekt omdat de teamleidster er een paar dagen niet was en ik geen zin had om te wachten. Maar was wel 2 maanden voor vertrek en geen 2 weken.
@Miere: Fijn dat het goed met je gaat
@Marion::dag: Weer aan het nachtbraken

@Miere
Gaat goed met ons hoor. We zijn al druk aan het aftellen voor de vakantie :lol:

@Toos
Zit jij ook al de voorgangers weg te kijken :vak01:, hier nog eentje. Mooie tijden heb je trouwens.
Tuurlijk, doe niets anders meer dan nachtbraken.

Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden

Als wij weggaan stijg je meteen 2 plaatsen en als Miere op de boot zit mag jij een week op nummer 1 staan

Ja ben ook tevreden met onze tijden, Roanna mag ook niet klagen. Weet jij al wat van je tijden? O en voor mij is nachtbraken ook wel normaal, lig er na een avondje rondcrocken ook pas rond een uur of 2 in

Ik ga nu toch zo langzamerhand mn mandje opzoeken. Duss meisjes welterusten en tot morgen maar weer :dag::dag:

goedemorgen dames…

tis hier een beetje donker want ik heb nog maar 1 peertje in mn kroonluchter branden. 2 waren er al kaduk en nu net patsten er weer 2 kapot…
ach ja, ff naar de bouwmarkt en klaar is klara…

vanavond komen mn ouders weer thuis, dus ga uit t werk ff boodschappen voor ze doen, koken en dan wachten tot ze komen denk ik… weet nog niet precies. hopelijk hebben ze geen file ofzo…

allemaal een fijne vrijdag!!

:turkey:Cynthia: 20 september - Lara:turkey:

Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Roanna,wat vakantie betreft,bij jouw lag de situatie wel wat anders,maar dit doet zij dus vaker zo,in maart had ze ineens dezelfde periode als mij geboekt,toen overleg gehad met de leidinggevende en gezegd dat we voortaan eerst moeten overleggen en dan boeken,maar nu doet ze het gewoon weer.Laatste keer dat ik ging boeken vroeg leidinggevende of er geen dienstuitjes op de agenda stonden,want daar moest ik dan rekening mee houden,nu hebben we dus volgende week een dienstuitje en zij gaat op vakantie,ik heb paar weken terug gemeld dat ik niet mee ga eten met het dienstuitje nou daar was gezeur over…Maar toe maar heb nu zoiets zoek het maar lekker uit.
Mar,fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.Druk met van alles,maar nu weer tijd voor ww.
Bloem,lekker je paps en mams vanavond weer thuis.Nog wat van Beps gehoord?
Cyn,vandaag nog werken en dan morgen lekker…HOLIDAY
Toos,nog gefeliciteerd met je dochter.

Fijne dag allemaal

@toos: nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

Goede morgen …
Kantoordagje vandaag dus geen ellenlange stories. Dat is ook niet nodig want erg druk is het niet de laatste dagen.

@Bloem
Ouders weer thuis vandaag! Eindelijk of niet? Geniet maar lekker van ze vanavond.

@TRL
Heb je nog een beetje uit kunnen rusten gisterenmiddag?

@Cyn
Morgen mag je weer!!! Geen Maleisië, geen Mexico, geen Rome en geen Bulgarije. Dit keer ga je weer naar je vertrouwde Turkije. Een kebabje en een doner, een massage in de hammam en relaxen in de zon … mooie mannen om naar te kijken :tongue:

Veel plezier

http://www.homesgofast.com/Turkey/images/Antalya_turkey_property.jpg

geniet van alles

Marion,nee niet echt kunnen uitrusten,kwam me ouders tegen en toen samen ff gaan lunchen in een eetcafe,me paps had een babypakje gekocht,zo leuk.Daarna naar de fietsenmaker geweest,en nog langs me ouders,me mams had spullen gewassen voor het wiegje en ledikantje.Ook had ze een gedichtje/tekstje gemaakt voor op het geboortekaartje,wel leuk,maar denk niet dat ik het ga gebruiken.En nog even over eventuele namen gesproken,maar blijft dat moeilijk vinden…

Goeiemorgen!!! :dag:

Lekker aan het werk… Gaat de dag ook mooi snel… Gisteravond nog even snel een nieuw horloge besteld… Was een rib uit mijn lijf… maar hij is zooooooo mooi :wub:

Verder weet ik het ff niet… Ga even aan de slag!!

:kus:

Goedemorgen all.

Leuke verhalen weer gelezen van Miere en vind het zo fijn te lezen, dat het momenteel zo goed met haar gaat. :thumbsup:

Verder weer sommigen van ons aan het nachtbraken geweest hier.

@Toos: Ook de tickets binnen. Als wij dan arriveren, zitten jullie aan de borrel? Hopenlijk ben je dan nog wel een beetje nuchter als wij arriveren, voor als ik de weg eens niet weet. :lol: :wink: Mooie tijden ook hoor Toos, maar was ook al wel bekend toch?

@Marion: Weer het kantoordagje vandaag.

Ik moet ook afwijken van mijn schema vandaag, want moet zo de scoot naar de winkel brengen voor de 1e beurt. Daarna met kokkie met auto terug, ff nog bakkie doen thuis en dan brengt hij mij naar het werk en na het werk kan ik de scoot weer ophalen. Dus heb de dag alweer zowat gevuld.

@TRL & Linda::kus:

@Bloem: Fijn zeg, dat je ouders weer thuis komen vandaag. Ontvang ze maar weer met open armen en ik zie dat je van plan bent ze ook nog even lekker te verwennen straks. Leuk!! :thumbsup:

Nou fijne dag allen en toe laters weer ergens.

@Cynthia: :dag::dag:Werkse

Cyn,jezelf nog even lekker verwend voor de vakantie.Geen bonnen meer op te shoppen op schiphol??? Wat voor horloge heb je besteld?