@TRL
Dat slaat toch nergens op, het is toch gewoon een regel dat je eerst vrij moet vragen voordat je een vakantie boekt. Misschien gemeen maar eigenlijk moest de baas haar gewoon geen vrij geven. Misschien dat ze het dan een keer leert.
@Viva
De tickets ook binnen bij jullie. Teken dat het opschiet he? Hoe is Damber eronder? Weet ze of die griekse God er ook nog steeds werkt?
Viva,daar zegt hij dus niets van,terwijl hij vorige keer wel aan mij vroeg of er wat intern hier gepland stond en daar dus rekening mee gehouden moest worden,nu hebben we volgende week dus wel iets interns maar zij gaat gewoon.Ga er in het overleg aankomende week ook wel wat van zeggen…
Marion,neem gewoon vrij,overleg het ook niet,stuur alleen een mailtje naar de leidinggevende dat ik vanmiddag vrij neem.
zo ik ben weer weg, moet naar paps pffffff weer aan de sjouw zeg maar, boodschappen doen, was halen en brengen en dan de hut daar ook weer glad trekken, die vogel maakt er altijd zo’n vreselijke bende van…dus ik zeg toedeloe
Ik ben vandaag vrij… dus al vroeg uit de veren… Zo nog even de stad in… en dan vanmiddag me spullen alvast pakken… Morgen nog werken en zaterdag WEG!!! Heerlijk
Viva: dankje!! Maar ben vast nog morgen online
Roanna: haha en ze vliegt niet alleen naar Antalya… ook nog eens 8 dagen later pas
Linda: :kus: hij verdiend je niet meis!!! :kus:
@ trl SOOOO ik zou uit mn panty springen?! hoe kun je nou als je voor een baas werkt met andere collega nou zomaar een reis boeken zonder cker te weten dat je vrij hebt?! eerst vrij vragen, dan pas boeken!! ja toch…? wat een ASO!
@Viva
OOOOOOOO spannend voor Damber zeg!! Hoe is het trouwens met haar cursus grieks? Wil het een beetje lukken?
Werk ze bij paps, zeg dat ie zijn vogel manieren leert en zijn rotzooi in de kooi houdt!!
@TRL
Groot gelijk, kan zij een week pakken dan kunnen ze jou die paar uur ook wel missen vanmiddag. En zo niet … dan toch. Zul je alleen net zien dat jij commentaar krijgt en zij weer niets te horen krijgt.
@Cyn
Nog een dagje en dan sta jij op numero uno!!! Koffer is gepakt, morgen nog tussen de reizen, en dan mag jij op reis.
Nou die cursus stelt dus niets voor, hallo/dag/hoe gaat het/waar is dit en dat…hihihihi echt toeristengrieks zeg maar…
pfff weer terug ga, om 9 uur de deur uit en kom er net weer in…blehhhhhhh
Zo, dit zit er weer op. Wat een lange dag en een lange zit zeg! Pffff… Maargoed, hebben er wel weer wat van opgestoken en het 2e deel is direct na mijn vakantie weer, dus daar ben ik klaar mee. Moet als huiswerk ook al al mijn teamgenoten van vandaag een brief schrijven, wat ik van ze vind en hoe ik vind dat we samen werken. Ben je ook weer lekker mee dan.
Allereerst Toos: Van harte gefeliciteerd met je dochter. Fijne avond nog verder.
@Marifran: Ik wil jou en je hubs een hele fijne vakantie toewensen en ga er weer van genieten. Ook een hele goede reis gewenst en hopenlijk kun je hier en daar je weglog bijhouden en zal ik het gaan volgen. Heel veel plezier en Selamat tingal en sampai berjumpa lagi. :kus::vak01:
Nog even over de vakantie… ik zal zeggen, de voorjaarsvakantie moet bij ons ook wel degelijk in overleg, maar deze najaarsvakantie heb ik ook heel impulsief geboekt en daarna pas doorgegeven, dat ik er dan en dan niet ben. Nu zit er bij mij dan wel een paar weken meer tussen dan bij jou collega TRL, maar eigenlijk heb ik het dit keer ook zo gedaan. :paranoid: Is bij ons ook niet de gewoonte hoor, maar ik was op dat moment zo blij, dat het met mijn kokkie zo goed ging, dat ik het er gewoon opgwaagd heb. Heb ze pas in kennis gesteld toen de boeking al rond was. Hi, hi en ze vonden het nog goed ook.
Mag ik natuurlijk ook niet altijd zo doen hoor! Vond zelf eigenlijk, dat ik nog geen echte vakantie gehad had en gelukkig vonden hun dat ook. :o
@ roanna ik zit voor de buis, maar je hebt toch wel minimaal 6 weken vantevoren laten weten dat je danendan weg bent, das echt wat anders dan 2 dg vantevoren
Kom nog even gedag zeggen en jullie bedanken voor de lieve wensen,
Marion was wel een heel mooi plaatje, hoop dat ik de kans krijg zulke mooie foto’s te maken.
Groetjes allemaal en voor alle mensen in het rijtje
Hele fijne vakantie en lekker genieten !!!
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Veel hè, zal wel een poosje erg rustig worden hier !
Volgens mij ben ik pas 17 of 18e terug.
:vak01::vak01::dag::dag:
Zo, denk dat ik er ook maar weer van door ga. Het is zo rustig hier en ik ben ook eigenlijk wel een bietje gaar van vandaag. Je kunt beter een dag hard werken, dan zo’n hele dag alleen maar moeten luisteren en op je re*t zitten.
Weltrusten iedereen en tot morgen maar weer. :slapen::kus:
@Marifran: :vak01::vak01::vak01: Of had ik je al uitgezwaaid? Dan nogmaals maar een keer. Genieten… :wereld: