TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

@Toos
Begin me nu weer wat fitter te voelen. Nog wel regelmatig van de vreemde klachten, vooral in de spieren. Lijkt soms net of er een stroomstoot doorheen gaat als je kracht moet zetten. Maar ook dat lijkt gelukkig minder te worden.

Hoort dat ook bij de Q koorts dan?

Ik ga naar mn mandje, dus slaap lekker voor zo:slapen::slapen:

:INDONESIA **Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-**Bali:INDONESIA

:turkey:Cynthia: 20 september - Lara:TURKEY:

Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Toos,wat een naar bericht sterkte.
Linda,een beetje de gedachten kunnen verzetten met de training en wat kunnen slapen?
Roanna,succes in Zeist vandaag.En de tickets al binnen.
Filiz,fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.
Seray heeft ook weer een updateje gegeven op haar site.

Allen een fijne dag.Denk dat ik vanmiddag vrij neem,weer slecht geslapen:frown:.

morninkkkk

@ trl ja doe maar lekker :kus:
@ toos gefeliciteerd met je dochter!

ikke beetje slapjes, maar trekt wel weg als ik eenmaal op t werk ben…
dus ga maar gauw, des te eerder trekt t weg :stuck_out_tongue:

Toos gefeliciteerd met je dochter !!

Linda, vervevelend ventje!!! Eerst opfokken via msn en als het er op aan komt haakt ie af, lafbek dus, zal hij straks bij dat andere meisje ook wel doen !!

Roanna met de bus om bij te praten , sterkte ermee.

Trl steeds minder dipjes, goedzo meid !!!

Wij vandaag ook nog even soort schoolreisje , gaan varen met vroegere collega’s. Aardig weertje voor !!

Werkze alleen !!! :dag::dag:

@ marifran veel plezier!! dat je daar tijd voor hebt zo kort voor vertrek :wink:

@marifran: heel veel plezier!

@ linda gaat t een beetje…?

Goedemorgen
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve verjaardagswensen! En de mooie bloemetjes…
Heb een leuke dag gehad, ondanks dat ik het nog niet echt heb gevierd. Maar de kinders waren er, papa en schoonmama en 's avonds nog een paar vriendinnen. Gezellig dus!
Marifran, goeie reis en veel plezier!

Iedereen een fijne dag.

@ crazy: klinkt gezellig!! super hoor, en wanneer vier je het wel ECHT?! :wink:

ikke ben weg :dag:

@Marifran
Ter land, ter zee, en in de lucht bij jullie. Vandaag nog een dagje met de boot erop uit en morgen het vliegtuig in. Jullie gaan weer op avontuur, dit keer niet richting Amerika maar naar de andere kant van de wereld, naar Indonesie. Ook naar een hele bijzondere bestemming dit keer, de Kei-eilanden. Ben ontzettend benieuwd naar jullie verhalen en blijf je volgen op je website.
Wens jullie een hele mooie reis toe en …

geniet van al het moois

http://www.explorer-photo.com/photos/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1074&g2_serialNumber=3

van Indonesie

@bloem: tja gaat…zodra je wakker wordt denk je eerst weer dat je gister alles gedroomd hebt gisteravond echt effe goed zitten janken net berichtje gestuurd dat ik vanavond nog effe hoop te spreken zit nog met aantal dingen/vragen als ik van de week niet gesproken heb stuur ik van t weekend wel een mail

Marifran,de dippen zijn er nog steeds hoor,maar wil ze niet steeds hier neerzetten.
Bloem,hoe gaat het nu met jouw?
Crazy,al een leuke dag gehad,wanneer is het echt feest?

Komt collega net binnen,zegt doodleuk heb een reis geboekt vertrekt zaterdag pfffffffff Wordt je toch niet goed van,vorige keer zoveel gezeur geweest dat er is afgesproken dat we in het vervolg eerst moeten overleggen voordat we gaan boeken en zij boekt gewoon weer,zonder ook maar iets te overleggen,of te laten doorschemeren.

Marifran,een hele fijne reis en geniet!!!

goedemorgen meiden

Toos om stil van te worden he kan me voorstellen dat zulk nieuws vreselijk hard aankomt
Linda…wat een sukkel zeg, ik zou niets meer van me laten horen, snap dat het moeilijk is, maar het zegt wel wat over wat voor vlees hij in de kuip had, eentje om geen traan om te laten en je moet maar zo denken geen hand vol maar een land vol…wat een loser…
Roanna al vroeg op pad voor het werk
Bloemmie al bijgetrokken??
Marion, nepnagels op de farm, nee denk niet dat het gaat werken.
nieuwe sense* wist niet eens dat die er was…
Hierzo tickets ook binnen,…tijden niet veranderd 5.30 uur heen en 11.30 uur terug…
Marifran vandaag nog even met de boot en dan de grote verre reis, als ik je niet meer spreek een hele fijne vakantie…
Cynnie ik ga jou ook alvast een fijne vakantie toe wensen ik weet niet of ik je nog spreek voor je weggaat…dus beter te vroeg dan te laat.
Tlr…lekker vanmiddag vrij en even lekker een uurtje slapen om het weer in te halen.

Goede morgen …

@TRL
Een slechte nacht gehad, hoop dat je vrij kan krijgen om wat bij te komen :kus:

@Bloem
Ook nog steeds niet kip :kus:

@Toos
Gefeliciteerd met je dochter en maak er een gezellige dag van samen!!!

@Linda
Heb jij wel een beetje kunnen slapen vannacht :kus:

@Crazy
Een mooie dag gehad gisteren. Was het afscheid een beetje meegevallen?

Tlr. dan is het aan de leidinggevende om te zeggen dat het niet kan, jammer maar helaas, er was afgesproken dat het in overleg ging, nu heeft ze weer niet overlegd, dus helaas voor haar, ze zal moeten annuleren…centjes dus kwijt

OOOO domme ik Toos, van harte gefeliciteerd met je dochter 21 jaar mooie leeftijd hoor…