TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

@Filiz: Wat leuk om te lezen dat het jullie verder wel goed gaat daar! Houden zo he!

Lieve mensen… ik ga er mee stoppen voor vandaag. Ik moet er vroeg uit (voor mijn doen dan) want moet 7.30 uur op het werk zijn, om vandaar met de bus naar Zeist te vertrekken voor die training. :finger: Mag blij zijn, dat ik morgen tegen 7 a 8 uur weer thuis ben. Helemaal geen zin an! Bah, bah.

Weltrusten allen en tot morgenavond ergens weer. :dag:

@Linda: Sterkte nogmaals. Ik denk aan je! :kus:

@Roanna: Zijn soms van verplicht vrijwillige nummers die veel tijd kosten. Succes morgen en slaap lekker:dag:
Krijg net een berichtje dat de man van mijn collega is overleden, heb er kippevel van. Nog geen 3 weken na de diagnose en pas achter in de 50. Vreselijk. Moest het even kwijt

@Bloem
Is zeker lekker, het is geloof ik anderhalve maand geleden dat ik friet/kroket/frikandel of zoiets dergelijks gehad had. Heb flink zitten bunkeren dus de schade is weer ingehaald.

@Nagels
Nog nooit kunstnagels gehad. Is ook niets hier op de farm, denk ik.

@Roanna
Onverwacht bezoek gehad, gezellig toch. Kokkie niet aan de kook vandaag maar lekker chinees gehaald. Ook een keer lekker, een snipperdag voor dat manneke, of niet dan?
De tickets binnen, mooie tijden hoor!!

@Toos
Sen*eo met cappufunctie? Wist niet dat die er waren. Weet ik in ieder geval welke ik wil hebben als deze kaduuk is.

@Jac
Koud vandaag en ook nog jaloers, kan ik me voorstellen want jij hebt het er weer op zitten.

@Linda
Heb je straks al gesproken maar nogmaals sterkte, denk aan je :kus:

@ roanna :dag: sterkte morgen!!
@ toos, he bah. vervelend bericht :frowning:

@marion: is helemaal nieuw, net op de markt de nieuwe aankoop van toos

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F730429_pb_01&$2008productdetailLiggend$

@Toos: Ach Toos toch. Bah, wat een naar bericht. Nou, hou je haaks he!

Kon het niet laten tijdens het afsluiten hier nog even op te moeten reageren.

Truste allen en ik zal morgen :angry: aan jullie denken.

@toos: wat een vervelend berichtje, sterkte voor de familie maar ook voor jullie als collega’s

ikke ga ook slapen
slaap lekker en tot morgen :dag:

@ linda, :kus: voor jou. lig er niet te lang wakker van he? wat een e*kel zeg…

@Roanna:Zal ook aan jou denken hoor, draai me nog wel een keertje om als jij in de bus kruipt. Succes hoor, wie weet is het een nuttige en gezellige dag. Ben vrij, dochter wordt morgen 21

@ toos das een goeie reden om vrij te zijn!! wens haar namens mij/ ons een fijne verjaardag en jij van harte met je dochter…

okey nu ga ik echt naar bedje toe

@Bloem: Lekker slapen vannacht
@Linda: Jammer dat het zo gelopen is, maar zoals Bloem zegt niet te lang over tobben dat is hij niet waard. Snap ook wel dat het makkelijk praten is, dusss :kus:

@Bloem: In ieder geval bedankt, zal het overbrengen. Ze noemt het de turkse kletssekte:lol::lol:. Hoef pas vrijdag weer aan de crock en nog 4 avonden tot mn vakantie

@Toos
Jeetje zeg, wat een vreselijk bericht. Wat is dat snel gegaan zeg … sterkte!!!

Leuke naam heeft je dochter verzonnen voor ons :lol:, die houden we erin, past mooi in ons rijtje.

@Roanna
Denken wij ook aan jou morgen.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes

@toos: hoe bevalt je nieuwe aankoop, wij hebben alleen de rode, zwarte moet nog komen heb er zelf nog geen een verkocht

@Linda: Hij doet prima wat hij moet doen. Maakt goeie cappu’s. Had de rode al gezien, maar vond die niet mooi, heb dus de zwarte
@Marion: Ja leuke naam he, is weer eens wat anders dan de ww dames:biggrin:. Hoe is het met de Qkoorts, knap je al wat op?

@Linda:Ze hadden vorige week een demonstratie gehad bij marskr*mer, werkt dus echt goed.

Hoorde maandag al dat het afliep, maar ja je weet nooit hoe lang zoiets duurt. Toen ik vanmiddag op de afdeling was, hadden ze net via via gehoord dat het dus voorbij was, maar wisten het niet zeker. Het is gewoon triest.