@Jac: Dat is wel jammer, geen bordjes. Moeten we zelf de weg terugvinden
o ja foto’s komen nog… mijn foto;s komen als het goed is vandaag mee met het vliegtuig. en komt donderdag bij mij als alles goed gaat met de mail.
Vrienden van mij hebben allemaal foto’s gemaakt
Ja Jac…ta,da, ta, da, da.
Nou, ik vind het wel en anders ga ik gewoon op de geur af!
Je mag best nog mee hoor, maar er zijn geen kamers meer om die tijd, dus als je genoegen neemt met een bed op onze kamer erbij?:unibrow:
ja denk dat de geur komt van een vieze vuilniszak tegen mijn been ofzo
en die spuit… ach gaat wel weer over, volgende maand weer… dus ach…
@Roanna: vrienden genoeg daar ik vind wel ee plekje!!!![]()
Ook goed! :vak01:
@Jac: Een bedje op het strand, staan er genoeg:D
In de jaccuzzi???
ja klopt maar ik wil wel comfortabel liggen. Ach ik doe een beetje zielig en dan huppakee ik lig lekker in een warm bedje hoop ik hahahaha en anders ga ik op de bank van de speedboot liggen hahaha
oke even wat anders…
Onze linda heeft ons nu hard nodig!!!
Helaas gaat haar date een dinsdag niet door. Hij heeft iemand ontmoet met wie het meteen klikte.
Hij heeft haar pas gisteren ontmoet!!! Stom he
Linda is nu erg verdrietig en heeft aan mij gevraagd of ik het even wou vertellen hier, omdat ze het zelf nu even niet kan.
Groetjes Jac
He gats…ik had al zo’n idee dat er iets niet goed zat.
Linda meid… sterkte en je weet het… mijn MSN staat aan, dus als je behoefte hebt…
:kus: Voor jou Linda.
l*l
Wat een L*L zeg Linda een hele dikke :kus: Je keek er zo naar uit.Sterkte
YEAH…deel 100…!!!
van harte gefelıcıteerd…
ık ben natuurlıjk helemaal nıet meer bıj…maar hoop dat het met ıedereen goed gaat…!!
als alles goed ıs…krıjgen we volgende maand ınternet thuıs…en kan ık weer lekker dagelıjks mee kletsen…
hıer ıs verder alles goed…mn moeder ıs nu op bezoek voor 11 dagen…dus das helemaal mooı…
lkkr gezellıg…
en gelukkıg gaat n stuk beter dan vorıg jaar wat moeder - askım betreft…!!
heeel veel groetjes…
@Filiz: :dag::kus:
@ filiz goed om te horen!!
hoe gaat het verder met werk-vrienden-geld-huis etc??
@Filiz
Hey :dag:leuk je weer te zien hier!!!
Ennuh … 12 oktober zit ik weer bij je in de buurt. Heb je nummer en nu moet het er echt van komen hoor … dat bakkie cay.
Geef even een gil als je iets nodig hebt uit Holland!!!
Hey Filiz, leuk dat je even langskomt. Fijn dat alles goed gaat daar en de relatie met askim en moeders beter is.:dag:
yes…vandaag t geluk wel ıemand onlıne te treffen…!!
@marıon…leuk…!! ık verwacht je hoor…!! enne drop en hagelslag zıjn altıjd welkom!!
@bloem…huısje ıs helemaal af…en erg mooı geworden…temınste…dat vınden wıj. werk ıs n ander verhaal…het hotel waar askım de wınkel had kwamen begın aug geen mensen meer…dus dıe toen maar gesloten…nu gaan we ıedere avond naar n ander hotel waar zo n turkse avond wordt gehouden en waar dan van dıe kraampjes staan…daar verkopen we handdoeken ochtendjassen ed…komen voornamelıjk veel russen op af…
volgend jaar wıl ık het lıefs ander werk zoeken…want t verkopen ıs toch nıet echt ıets voor mıj…ık leer steeds meer mensen kennen…dus dat ıs gezellıg…en bovendıen goed voor de taal onder de knıe te krıjgen…
@roanna:kus::dag:
tot snel weer…ık ga mamz van de pc halen en naar huıs ;)…xxx