TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

@Roanna: Nou jij kan alvast weg, ik heb ze nog niet:crybaby:. Lekkere tijden ook. Weet ik alvast hoe laat we terug vliegen. Zal ze vast vandaag of morgen in de bus krijgen

@Toos: Je gaat toch nog wel he? :biggrin:

Het is wel de bedoeling, moeten ze wel even de tickets opsturen

T wordt wel gezellig in ADR, Cyn haar oma komt ook:lol:

Ja, met d’r buurvrouw. Zij organiseren daar de bingo. :unibrow: Ik heb er zin an hoor!

Het wordt helemaal leuk daar, gezellie bingo

@Toos: Eg wel. :biggrin:

We geven oma en de buurvrouw een lekkere neut en dan komt het helemaal goed:biggrin:

Wel ja. Wist je trouwens dat hun op Antalya vliegen? :biggrin::crybaby:

Wie, oma en de buurvrouw? Dat is nou weer een beetje jammer, had het wel leuk gevonden, dronken oma

@ roanna, af en toe nog last bij t enthousiast neer ploffen op bank of stoel, maar ach…

en lekker de tickets binnen!! whoehoooeee

owhhh ik heb zo’n hekel aan de vuilnis doen… jukkkkkk, dat gesleep met die vieze zakken en op de een of andere manier stinkt alles… bah, heb nu al 3x mn handen gewassen…

Dames…nu gordon op rtl 4 in kemer…

@Bloem: Wij hebben momenteel zo’n vieze rioollucht in de schuur (putje). Is ook om nie goed van te worden. :smirk:

@Toos: Ja, jammer he! :biggrin: Had er weleens willen zien.

@Hans: Maar kokkie wil voetballen kijken, of ik moet naar boven gaan en dan kan ik niet op internet. Dus blijf toch liever nog even beneden.

Heb de tv ook op gordon staan
@Bloem: Je handen wassen met tandpasta, dat helpt

Ik heb vandaag de nieuwste sens*o gekocht, met cappu functie. Ben er helemaal happy van

@Hans: ik zag het en ik wil daar ECHT nooit heen!!! Niet mijn ding.

Verder ik heb het echt super de super gehad.
Bordjes zijn helaas niet gelukt. Ik had een leuke met een fles wijn voor de starlight bar maar deze werd door een engelse vrouw meegenomen.
Dus ik ben maar niet verder gegaan.
Ik wil nog wel aanbieden om mee te gaan als gids. En dan wil ik ook nog wel voor oma de balletjes opzeggen voor de bingo.
Maar goed de DDDers moeten maar de bordjes van het hotel volgen.

Maar ik heb het nu zo zo zo zo zo zo KOUD!!! niet normaal meer ik zit gewoon met mijn winterkleding aan!

Groet

Enne ik ben een beetje erg jaloers op de DDDers!

@Bloem: Je moet maar denken dat een zere bil voor een goed doel is. Volgens mij had ik dat al gezegd:unibrow:. En anders vragen of ze in je bovenbeen willen spuiten, kan ook en is volgens mij wat minder pijnlijk

Oh, lijkt me lekker Toos. Ik wacht ff op je bevindingen.

@Toos: je hebt ook het geheim van de tandpasta in de loop der jaren ontdekt hahhahaa