TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

oke Crazy, dus nog een heel lijstje om af te strepen…

Bloemmie tja nou ja blues of niet je komt die week wel weer door nietwaar meis…en nu dus lekker pauze, druk bij jou zeker…ik zit hier en heb geen fluit te doen.

ja best wel druk…er is altijd wel wat…
of tis druk omdat er te weinig mensen zijn, of tis druk omdat we er allemaal zijn en het eerst rustig is en dan gaat iedereen wat anders doen… en voila… weer druk
owh well… ik lig er snachts nie wakker van :stuck_out_tongue:

Crazy: jij ook heel veel plezier in Marmaris!!!
Marifran: ooh lekker dus je gaat echt een maand weg ofzo? Heerlijk!!!

Pfff ik net de tickets van mijn vriendinnetje binnen… Heen om 15.15 via Dalaman! (gaat naar bodrum) en terug om 07.05… mm die is niet blij!!! Zou ik ook niet zijn!

getver die is om 10 uur of zo pas in bodrum en dan terug ook mega vroeg…zeker geen trans.

Geen Trans… terug Pegasus… Pfff… net al gebeld en ze hebben geen andere vluchten… :frowning:

nou lekker dan zeg, is toch raar, de ene vliegt via Bodrum naar Marmaris en de ander via Dalaman naar Bodrum…omgekeerde wereld

er is hier geen ene f*ck te doen…bah bah bah…

cyn : geen leuke uren

viva : idem dito !!! Zit me hier rot te vervelen !!! Maar jij kan tenminste nog aftellen…

Viva: hier ook niks te doen!!! Heb ook geen zin meer!!

Goedemiddag.

Zet je de tv aan. :ninja: Kun je naar koninginnedag…oh nee… prinsjesdag kijken. Of zie jij het live vanuit je raam Viva? :biggrin:

Wordt niet veel gekwebbeld hier hé ?

Ben mijn hersenen aan het pijnigen wat ik ga klaarmaken deze avond…

Eerlijk gezegd nergens zin in, tenzij in iets HEET !!!

@Crazy
Nog een hele lijst weg te werken voordat je het vliegtuig in kan. Is hier ook altijd zo, kunst en vliegwerk om de toko en alles geregeld te krijgen. Maar dik en dubbel de moeite waard. Gelukkig nog een rustpuntje tussendoor want morgen uit eten met de family … goed bekeken.

@Viva
Weer niets te doen op het werk, gelukkig kan je de tijd wat doorkomen met WW, duimendraaien word je ook snel moe he?

@Bloem
Last van de blues, heb daar nooit echt last van gehad, heb dan altijd een humeur om op te schieten.

@prinsjesdag
Heb er niets mee en had dan ook helemaal niet in de gaten dat dat vandaag was. Zag het tijdens het sporten op tv.

JOEHOEEEEE oma de vliegtijden zijn bekend (turkije) heen om 05.40 en terug om 22.15… Zijn der echt 8 dagen kwijt!!! :smiley:

cyn : you happy ??? :lol:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

@Cynthia: Gaat jou oma naar Turkije? Met wie dan?

@Marion: Ik heb er ook niets mee hoor, maar hij staat hier aan, omdat kokkie er naar aan kijken was, maar die ligt nu ook even te snurken. :biggrin:

@Kaylo: Die hete aardappeltjes misschien? :biggrin:

Roanna: ja ze gaat 30/09 naar Aegean dream :wink:

Liegebeest. Dan had je dat wel eerder gezegd. :biggrin: