haha maar je geloofde me wel he ![]()
@Cyn
Kan je de luchthaven niet bellen dat ze een besmettelijke ziekte heeft en een aantal maanden in quarantaine moet
?
Ohhhhhhhhhh hoooooooooooooo Marion!! ![]()
:redface: sorry
Maar niet heus ![]()
Hahahaha ja dat kan ik wel!! Zal even aan Erkan vragen of hij het kan vertalen… Straks doe ik iets fout en sturen ze haar gelijk terug!!! Of ik zeg dat ze 6 kilo cocaine in haar koffer heeft… Mag ze ook wel ff langer blijven… Stop ik gewoon een zak waspoeder in der koffer… Merkt ze tich niet haha
Is er nog iemand?
ik ben er nog wel…alweer, al thuis ik heb al weekend…yessss…net naar de kapper geweest, lekker geknipt alle rafels er weer af straks nageltjes…
Lekker hoor!!! Ik moet nog 2 dagen… Misschien dat ik vrijdag met donderdag ga ruilen… Dan heb ik donderdag al vakantie!!! ![]()
@Viva
Dat is toevalllig, kom ook net van de kapper af. Al mijn wilde haren zijn eraf nu.
@Cyn
Cocaine is ook een optie natuurlijk ![]()
Ladies: ik ga ervandoor!! WOKKEN!!!
Tot morgen!!! :dag: :kus:
Och ja … helemaal vergeten dat je ging wokken vanavond. Smakelijk en geniet er van!!!
Cyn wokse…
Marion ja heerlijk weer netjes…zag er niet uit, helemaal uit model gegroeid in 4 weken, daarna nog het drama met het verfen natuurlijk, dus die punten leken wel uitgeplozen touw… Dus nu maar flink de schaar erin moet toch netjes voor de dag komen vrijdag…dus vrijdagochtend om kwart voor 9 ben ik al bij de kapper om te fohnen…ben ik om 9 uur weer klaar, moet ik daarna door naar de buurtjes, helpen versieren, daarna helpen de bruid aankleden…dan gaat iedereen weg ik daar de boel glad trekken, daarna ik ook naar het stadhuis, dan weer terug naar huis…en dan s avonds een bruiloft…
ola ikke weer thuis
@ allen staan jullie allemaal raar te kijken als er strax echt iets met de oma van cyn en ze in turkije moet blijven :finger: sorry ben allicht iets te gevoelig maar sommige dingen moet je gewoon niet te graag willen…
ikke ben moe… en mn kontje doet pijn van die gemene spuit :crybaby:
wat een rust zeg
ikke ga slapen!! :dag:
Goedenavond.
Inderdaad zeg…wat een rust hier. Heb ff wat liedjes uitgezocht voor op de I-pod en zit nu naar Duffy te luisteren.
Nou, als iedereen dan weg is, of al naar bed gaat, weltrusten dan. ![]()
@Bloem: Nog pijn aan het kontje :unibrow: of is het al wat minder?
Hoi dames…kom ook weer even langs…erg druk gehad laatste dagen.
Zag dat jullie alweer haast op de helft zitten van dit deel…
zo nageltjes weer netjes moet alleen nog even wennen met typen maar het gaat goed tot nu toe…voor iedereen welterusten…
Jeetje … echt rustig hier vanavond, weltrusten allemaal!!!
weltrusten allemaal tot morgen
@cyn: morgen nog 6 daagjes hihi