Nog iemand van Seray of Filiz gehoord ?
@cyn: ben weer terug van shoppen haha
Kaylo hier op de website van Seray…is nieuws maar deze is een maand oud
Bedankt meid ! :kus:
TRL: marifran gaat volgens mij 25 dagen… ![]()
zo weer werken heb niet veel zin hoop echt dat t drukker wordt dan gisteren
ik meld me af ga werken tot 21 uur dus tot later vanavond
:dag: en ik ben er ook weer even en ik ben me toch een partij aan het genieten :biggrin::smoke:
Marion: waarvan dan???
Van mijn sigaretje, had er vanmorgen nog maar eentje en moest werken dus kon er geen gaan halen. Net even snel het dorp in gecrossd en nu even mijn nicotinegehalte op peil brengen he. Zo meteen naar de sportschool en dan moet ik het ook weer even zonder doen. Erg he, als je verslaafd bent :biggrin:
Marifran ook weer even langs geweest zag ik. Verder is er niet veel blijven hangen.
linda : werk ze !
marion : zo lang zou ik nog niet zonder kunnen !
Soms heb je geen keus Kaylo, en als ik bezig ben heb ik er minder behoefte aan. Hoe doe je dat dan als je naar Turkije gaat? Op het vliegveld mag je ook niet roken, of in Belgie nog wel?
Klopt rondreis is 25 dg, maar we hebben een paar dagen verlengd om het Visa van een maand vol te maken op Bali.
Marion, neem er nog maar 1 dan, heb je wel verdiend !!!
hihihii Marion ik moet ook altijd sigaretten bij de hand hebben, en op het vliegveld idd mag je niet roken, maar ben op het vliegveld altijd nog ff voor de deur te vinden met een peuk, dan door de douane, en helaas niet meer roken, en dan nog 4 uur in de plain, en dan nog de koffers, maar zodra ik dan weer buiten sta is het eerste wat ik doe toch echt een peuk opsteken.
toch best wel erg he zo’n verslaving…pffff
Hihihi ! Zo ben ik dus ook !!!
En ikke ga er nu eentje roken !!!
Dat is ook echt wel een van de 1e dingen die ik doe als ik met de koffers buiten ben, zoek eerst de bus op en dan een sigaret.
Maar nu ga ik met tas inpakken en sportief aan de gang. Ik wil vriendin niet laten wachten bij de sportschool. Tot straks!!!
haha, dat roken, of liever gezegd het niet (mogen) roken, dat weet wat! Ook ik blijf zo lang mogelijk voor de douane, pas op het laatste moment erdoor. En dan idd meteen buiten in Dalaman een peuk opsteken.
Marifran, goeie voorbereiding voor je mooie vakantie die je te wachten staat! Veel plezier alvast.
Cynthia, jij gaat me zaterdag voor naar Turkije, ook jij veel plezier alvast.
ikke druk druk, vandaag wel vrij, morgen op mijn verjaardag werken tot half 4. Dan komen de kinders en gaan we lekker thuis eten met z’n allen. Donderdag vrij en dan staan er ongeveer 100 dingen op mijn schraplijst die ik nog moet doen, vrijdag werken en dan afscheidsavondje voor de clienten. Zaterdag het huis doorflitsen, wil de boel toch netjes achterlaten voor manlief en dochter.
Iedereen nog een fijne dag en ik meld me wel weer even.
ola
ff tijdens de pauze
@ viva, ja kan wel doorslikken, doe dat zo vaak, maar dokter was er niet zo blij mee, dus netjes elke 3 wk 1 weekje stoppen en ookal doe ik t niet, die hormonen en gevoelens zijn er heus wel hoor
allen nu kan ik t ergens de schuld geven
@ roana, sterker nog… de assistente van de HA. gewoon ff spuitje zetten, nobiggie
@ marion, hahahhaa die waren we bijna vergeten in ons herinneringen ophalen “ff de hond uitlaten”!! hahaha die hond van jou hoeft ff niet meer ![]()
@ marifran, dont worry Ik heb ook een week lang zonder contact met de buitenwereld overleefd hoor!! in de gobi desert had ik niet eens bereik met mn mobiel
dus lukt jou ook wel…!!