TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Goede morgen …

@Bloem
Een sms van Beps, en ze geniet onder de warme deken van de mannen :wink:
Iedereen terug van vakantie bij jou op het werk, krijg jij het weer wat rustiger als het goed is.

@TRL
De halve nacht wakker gelegen, das niet zo mooi. En dan is het altijd zo dat je er niet uit kan als de wekker af gaat.
Hoe was het bij het cluppie gisteren? Beetje meegevallen allemaal?
En niet vergeten … de dagelijkse :kus::kus:(eentje extra want je moet die van Beps missen nu)

zo ik er ook weer, was gisteren een geslaagd feest op een leuke locatie, alleen buschauffeur vond ik minder op terugweg reed ie zo de afslag voorbij, minder voorzichtig over drempels etc. Ben nu wel een beetje brak. Wilde aan de rose maar hadden ze daar helemaal niet. Had in de bus cola bacardi gekregen maar toen we op locatie waren maar overgegaan op bier.

In de bus ook nog druk gesmst met E. zat m uit te dagen of ie kwam maar die reacties waren gewoon leuk wisten beide al dat we dat toch niet gingen doen. Mss van de week nog keertje 's avonds wat drinken (hij komt wss nog keertje weer in enschede van de week) en volgende week dinsdag de voetbalafspraak en dan kijken we verder hebben we afgesproken. Rustig aan doen.

Marion,Thanks.Ja was wel meegevallen,was ook erg laat binnen dus snel op me plekkie gaan zitten.

Linda,leuke avond gehad dus.En leuk gesmst met E.Komt hij niet uit E dan?

@tkl: hij woont hier ong 45 minuten van daan, hardenberg

Hahaha Hardenberg … Daar wonen vrienden/kennisen van mij.Tot een paar jaar geleden ging ik daar om het weekend heen.Had daar ook een oogje op iemand:wub:.Leuke plaats hoor.Gaan jullie zeker bij hcc kijken:slywink:

@tkl:yes HHC

Oja hhc ik zei altijd hcc op die jongens op stang te jagen:biggrin:

@tkl: hij heeft me vorige week al een filmpje gestuurd met het clublied zodat ik goed kon oefenen

goedemorgen…allen…

Heb bijgelezen maar er blijft ff niet zoveel hangen, na gisteren een hele dag met paps op stap te zijn geweest (hij was weer super gezellig NOT) ben ik helemaal brak, lag gisteravond al om 9 uur in mijn bedje, en nu heel druk…

goeiemorgen ladies !!!

Wat kalm hier…
Normaal hé, want Beps is er niet, hihi !!!

Die ligt in het :zon02:
Valt hier niets van te bespeuren momenteel !!! :unibrow:

Kan ik tegen mezelf l**len :retard:

@kaylo: sorry druk aan de strijk wil t nog effe af krijgen voor ik zo moet werken

hier druk…

de strijk gelukkig nu klaar

Nog 200 te gaan voor mijn volgende ster, nog ff flink posten … :biggrin:

@Linda
Een gezellig feestje op een leuke plek en een wilde rit in de bus. Maar gelukkig waren daar de sms-jes van E., leidt lekker af dan he ?

@TRL
Gelukkig alles goed gegaan in A’dam. Dan ga je de volgende keer tenminste met een gerust hart je cluppie aanmoedigen.

@Viva
Een vermoeiende dag gehad met paps gisteren nu ook al weer druk bezig. Weer vroeg het bed in vanavond?

@Kaylo
Geen zon in het Belse? Hier wel maar ik vind het nog koud hoor!

En nu even een hapje eten, de douche in want moet om 13.00 uur aantreden voor mijn gesprek op het werk. Ik ben echt benieuwd wat ze te melden hebben. Maar we zien wel waar het schip strand. Was van plan me er niet druk over te maken.

@marion: ja afleiding genoeg haha, succes met gesprek straks zal aan je denken om 13.30 uur

ik meld me vast af werkkleding aantrekken, opmaken,lezen indoen en dan zo maar eens richting werk vertrekken tot vanavond allemaal

@Linda
Doe maar om 13.00 uur, om 13.30 zijn we mss al een heel eind uitgepraat :slywink:

@marion: oh sorry doe ik wel 13 uur!!!

Geintje … komt wel goed hoor!!!