TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Hey meiden… :dag:

marion : succes met je gesprek ! :kus:

cyn : :dag:

Pfffffffff … Hier koud !

En NIKS te doen !!! Leuk om dan om 5u uit je warme bedje te moeten komen en de rest van de dag met je vingers zitten draaien !

Carrierevrouw: ik vlieg om 10.05 :wink:

Geheugensteuntje :

:INDONESIA **Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-**Bali:INDONESIA

Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

zo ben ik ook weer fff…

Cynthia gefeliciteerd zie dat je geslaagd bent…

Ja!! Moet wel even afwachten op de definitieve uitslage… (7 werkdagen) maar over het algemeen ben ik geslaagd… Moest 33 vragen goed hebben… en Cynnie had er precies 33 goed haha… mazzeltje :wink: mag ook weleens!

cyn : geslaagd ? Heb ik daar weer over gelezen dan ?

In elk geval, gefeliciteerd !!!:kus::kus::kus:

Haha nee had het er hier nog niet opgezet… omdat ik dus de officiele moet afwachten…

Ben ondertussen aan het kijken voor een nieuwe opleiding… Wil eigenlijk nog wel ff verder leren!!! :biggrin:

Maar ziet er toch al goed uit !!! 33 vragen juist !

Welke opleiding zou je volgen dan ?

oeps…was ik dus te voorbarig…

Kaylo al weer wat te doen of nog steeds voor niets je bed uitgekomen.

Haha nee… In principe ben ik geslaagd… Het kan alleen vanwege een technische fout nog afgekeurd worden… (dat er een vraag goed is bevonden terwijl hij dat niet is) maar het vrouwtje van het testcenter zei al dat dat nooit gebeurd…

Kaylo: geen idee nog… Misschien wel verder leren voor reiswereld… sepr2 ofzo… Maar dat is volgens mij wel lastig!

Cyn,dus mag je eigenlijk wel al feliciteren…Of moeten we wachten tot het officieel is…Wat voor cursus wil je nu gaan doen,wel in de dezelfde richting of heel wat anders?

marion,ben waarschijnlijk te laat,maar wil je toch succes wensen.

Kaylo,druk aan het duimen draaien,dan duurt de dag lang he.

Viva,al weer wat bijgekomen van het uitje met je vader?

Pff hier rustig en niet echt druk en heb geen zin meer

Trl: het mag wel hoor :wink: Ik ga er ook gewoon van uit dat ik geslaagd ben!! :biggrin: Cursus misschien Sepr-2 (reiswereld) of weer iets heel anders… Nog geen idee… :smiley:

viva + trl : inderdaad nog duimen draaien. En is een hééééééél lange dag, pffffff …

Tlr…nee daar heb ik een hele vervelende smaak van in mijn mond…bah…ik zal ook niet zo snel meer hem meenemen ergens naar toe…(jammer maar het is niet anders) We wilden gisteren nog even ergens wat eten onderweg naar huis het was ondertussen kwart over 5, toen we in het restaurant zaten zei hij, dat het voor hem niet hoefde…we hebben wat gedronken en zijn weer in de auto gestapt, ik reed heb dus een dot gas gegeven en ben vanuit zwolle in een keer doorgejakkerd naar den haag…heb mijn vader thuis afgeleverd, zijn elastische kousen uit gedaan en zijn weer vertrokken, ik kon hem slaan. Echt wat een vervelende man is het.

Nou Cyn,bij deze dan Gefeliciteerd!

Gelukkig heb ik mijn Turkse cursus nog, één en ander bijhouden dus.

Nog een klein uurtje, en sporen maar !!!

En wat zullen we eens eten deze avond ? Suggesties iemand ?

sorry het is mijn eigen vader, hij is al niet makkelijk, maar als hij bij ZIJN moeder wel kan praten, moet het het ook bij zijn andere (lees de familie van mijn moeder) familie ook doen, maar nee hoor, daar gaat meneer zitten slapen, doet zijn mond niet open en is oer ongezellig.
Wil geen drinken hoeft geen hapje niets, nada…grrrrrrrrrrrrrrrr ik wordt er weer kwaad door als ik er aan denk. Vervolgens zitten we in de auto en dan zit hij om zich heen te kijken, ik spreek hem erop aan dat hij wel weer heel gezellig was bij zijn schoonzus…maar ja dan krijg ik dus geen antwoord…en slapen doet hij dan ook niet, terwijl Damber en hubs alletwee lagen te slapen in de auto…
We hebben voor hem een andere auto gekocht, alleen maar zeuren dat hij niet goed ik kan stappen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr