@ roanna ja dat kan er inspannend zijn he? en owhhh zo belangrijk!
oei… tis al laat, mag wel opschieten, moet nog eten koken voor broer en mij en douchen enzo…
ppfpff… denk dat ik eerst maar ff een 2e bakkie pak ![]()
@ roanna ja dat kan er inspannend zijn he? en owhhh zo belangrijk!
oei… tis al laat, mag wel opschieten, moet nog eten koken voor broer en mij en douchen enzo…
ppfpff… denk dat ik eerst maar ff een 2e bakkie pak ![]()
@Cynthia: ik zie dat je zaterdag naar Lara gaat, hoe laat vlieg je? Ik heb de vlucht naar Antalya van 6.15.
Haha, Roanna , denk zal even opruiming houden hier !!!
Maar is ook goed, je kunt met mij alle kanten op, ga nog even de keuken in voor de kinders komen.
Leuk trouwens dat jij en Toos tegelijk in Adr. zijn heel veel plezier en alle anderen natuurlijk die nog op vakantie gaan binnenkort
HEEL VEEL MOOI WEER EN LEKKER GENIETEN !!!
O Roanna, jij hebt Marifran al weer in het lijstje gezet!! Ze hoort er gewoon bij hoor, ook al komt ze nu wat minder.
Nu snel wat mijn haren wat optutten want we moeten naar het feest … maar zit te wachten op hub, hij is weer eens te laat. Tot straks.
@Marion: Zo is dat.
Je hubs weer te laat? Zoals gewoonlijk? :lol:
Jullie ook nog heel veel plezier op het feest en tot ziens weer.
Ik ga ook maar weer eens even de kontakten hier thuis onderhouden. :o
Tot laters…
ikka ga ook eens wat doen… eten koken denk ik
ciao :dag:
@Bloem: Oh gezelli. Je gaat koken voor jou en je broer? Hopenlijk ben ik nog op tijd, maar eet smakelijk nog samen en geniet ervan. ![]()
Had Beps nog ff gesmst en kreeg gelijk een sms terug en jullie krijgen de groeten. Ja, nu al! :unibrow: Ze zouden zo gaan boarden, maar hebben een klein uurtje vertraging.
Latersssssssss :dag:
owh jeetje weinig gebeurd hiero!!
ik had hiero gekookt en t meegenomen naar broer, daar caberat gekeken, was wel lachen… hihih, heb de helft gemist omdat ik zo hard moest lachen… hihi… zwarte hond van… ergmmm simon… nog iets… erg leuk! hahah
nu lekker weer thuis met de laptop op schoot…
En ik maar denken dat ik een heleboel bij te lezen zou hebben … niet dus.
Wat zijn jullie rustig geweest zeg!!!
Kan ik lekker ff ego-en nu er geen update nodig is.
Feestje was erg leuk. Een mooie lokatie, was namelijk in een kasteel in mijn geboortedorp. Een gedeelte is daar verbouwd voor feesten.
Ze hadden een troubadour die echt super kon zingen, gitaar en mondharmonika erbij. Hij zag er ook nog eens erg aangenaam uit. Zei al tegen hub, die neem ik mee naar huis want hij maakt betere muziek dan onze radio ![]()
Ook mijn nicht en haar hub weer eens gezien. Zie haar zelden omdat ze in Zwolle wonen. De laatste keer was 5 jaar geleden op de begrafenis van oma. Ik wist niet dat ze zou komen dus dat was een aangename verrassing. En zijn weer wat op de hoogte van elkaars wel en wee, ook in een deuk gelegen om gebeurtenissen van vroeger.
@Bloem
Ook krom gelegen van het lachen en gekookt voor broer. Wat heb je voor lekkers in elkaar gebrouwen?
lasagnette
@ marion dat klinkt echt super!! ik ben nie zo van de verkleedpartijtjes maar lijkt me best een keer leuk om een soort van echt middeleeuws feest mee te maken
lekker bijgekletst met verre familie
eigenlijk wel maf, je gaat 2x per jaar naar side, hebt daar vrienden en bekenden en verre familie in zwolle heb je 5jr niet gezien, hier hetzelfde hoor, maar toch wel apart
@Bloem
Er was niemand verkleed hoor, ben daar ook niet zo’n fan van.
Is eigenlijk wel apart nu je het zo zegt. Vroeger ging ik een keer of 2 per jaar bij hen logeren en hadden het altijd heel erg leuk samen. Totdat onze ouders samen op vakantie gingen naar een tante die in het buitenland woonde. Ze hebben onenigheid gekregen toen, gesteuk in de familie daarna, je kent dat wel. Gelukkig is het nu wel weer goed tussen de oudjes maar ons contact is daardoor wel verwaterd. Jammer misschien maar het is niet anders.
ja idd die dingen kosten te veel moeite, tijd en energie om te leuk en levendig te houden…
en nee had wel begrepen dat t niet verkleed was, ik zei alleen naar aanleiding van het middeleeuwse tintje, dat zo;n soort feest… met verkleden en alles in oude stijl me wel heel leuk lijkt (ookal ben ik nie van t verkleden)
ik weet dat ze dat in Carcassone eens per jaar doen, die vesting stad met kasteel is nagenoeg nog helemaal intact enzo… anyways
misschien maar eens vroeg naar bed…
Meisjes… ik kom even weltrusten zeggen. Was even opgehouden vanavond :unibrow:
Heb alles, nouja niet zoveel, gelezen en herken dat van die familie. We zien elkaar ook vaak alleen bij bruiloften en begrafenissen en zo tussen door … nouja. Haast nooit, op een enkelen na. Ik denk dat het overal wel een beetje hetzelfde is.
Ik ga er nu ook lekker in. Weltrusten dames en een heer, als die er nog is en tot morgen weer.
Truste. :dag::kus:
gooood morninkkkk
kreeg om 12h sms dat de warme deken lekker warm was, de lekker manner erg lekker en dat alles okey was, dus die horen we een hele week niet denk ik ![]()
Ikke echt verrot geslapen, of eigenlijk niet, maar ja, whats new van zondag op maandag? jatoch?
:INDONESIA **Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-**Bali:INDONESIA
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Cyn,heel veel succes vandaag.
Linda,hoe was personelsfeest,katertje nu?
Bloem,vroeg uit bed,vandaag weer alleen op het werk?
Marion,leuk feest gehad.
Fijne dag allemaal
@ trl daar ben je al met het lijstje! ik zat te twijfelen, hahaha
nee ik mag toch hopen dat ik niet alleen ben op t werk. als het goed is is iedereen nu weer terug van vakantie, ook de baas, dus ben benieuwd. ik ga maar eens die kant op!
Bloem,was wat later,vanaf 3 uur wakker,maar rond half 6 toch wel weer in slaap gevallen,dus moeite om eruit te komen.
Owww dus bij jullie alles weer normaal.Werk ze