dacht dat t hart van holland heet
@Linda
Dan is de laatste optie de beste, kan je hem ook nog aanraken ![]()
@Roanna
Dat is vervelend dat je die voicemail niet gehad hebt. Had ie al aan de gang kunnen zijn. Kokkie kennende uit jou verhalen zal ie wel vooruit willen.
@Cyn
Geduld meis!! Jou tijd komt nog wel.
Klopt Linda. Daar waren wij ook geweest. Heel mooi daar. ![]()
@marion: ja idd, nou ja nog maar 9 dagen date is dag vervroegd zal m wel zeggen dat we andere ook maar gewoon laten staan, hebben we nu toch al vrijgehouden en ikke training afgezegd, oh wat duurt wachten lang
@Marion: Die voiecemail had ik wel gehad, maar ik was weer zo suffig om die niet regelmatig af te luisteren, dus eigenlijk een beetje mijn eigen schuld. Ik denk daar soms heel niet aan, om op dat ding te kijken.
Gelukkig belde die man na een week nog een keer toen we er wel waren en vroeg waar meneer G. bleef. Sta je wel ff voor joker, maarja het zij zo.
Kokkie gaat echt wel vooruit, op wat spier en wondpijn na dan, maar volgens zeggen, kan dat ook nog een tijdje duren, maar voor de rest gaat het goed.
Lang wachten wordt meestal ook dik beloond ![]()
@Roanna
Kan gebeuren toch! Vind trouwens dat je zulke afspraken niet op de voicemail in moet spreken. Beter een keer terugbellen zodat je zeker weet dat de boodschap aangekomen is.
Ja Marion, dat vond ik eigenlijk ook wel. Toen ik het berichtje wel afluisterde na zijn 2e belletje (huistelefoon), bleek dat er al meer dan een week op te staan. Of ff een kort briefje naar je huis, was ook wel handig geweest.
heel mss zie ik m deze week al want is wss deze week nog in enschede kijken of we elkaar dan kunnen treffen
ik ga weg doei doei tot vanavond laat of tot morgen
Ik ga ook weer offline… Heb weer even lekkere muziekjes (jordin sparks) op mijn ipoot gezet ![]()
:dag:
gooood morninkkkkk
zo… die is eindelijk weg zeg!!!
hahahah… dat wordt wat in dec…
nee ff serieus, mn ouders zijn ook nog een week weg, beps ook weg… lekker gepland allemaal, zal daar volgend jaar paps/mams en beps eens op aanspreken, moet beter gepland worden en als dat niet kan, ga ik zelf ook gewoon weg ![]()
anyways
@ roanna, wat houdt hartrevalidatie precies in? wat moet kokkie doen of wat is het doel daarvan?
@ toos :kus:
@ marion nieuw veld, nieuwe regels en toch al de 1e wedstrijd met 5-1 gewonnen, komt wel goed ![]()
ikke kan echt niet meer wachten!! van mij mag t schaatsseizoen MORGEN beginnen archhhh…
Goedemorgen@BLOEM:Revalidatie in altijd vrijwillig. Het moet dus niet, maar als je met deze hartkwalen in het ziekenhuis beland, komt er altijd iemand van de fysio naar je toe, die jou in het ziekenhuis begeleid en dan vragen ze of je nadien ook nog oefeningen wilt doen.
De doelstelling is, om mensen die dat nodig hebben, (kokkie dus niet) het vertrouwen terug te geven door te laten zien, wat je na zo’n ingreep of ziekte nog wel kunt. En dat is vaak meer, dan men zelf denkt.
Kokkie gaat het doen, om wat meer zijn conditie op te vijzelen en dat dan onder proffesionele (fysiotherapeuten) begeleiding.
Omdat ik het toendertijd zelf ook gedaan heb, weet ik een beetje wat het inhoud.
Er worden eerst groepen gemaakt in ieder zijn/haar behoefte. De een is er eenmaal erger aan toe dan de ander.
Kokkie komt in een groep met wat minder erge zeg maar. Je gaat dan allemaal dezelfde oefeningen doen. Hardlopen, rekken, springen, yoga enz. Laatste halfuurtje ga je dan blokken vormen om dan tegen elkaar te spelen met een balspel. In mijn geval toen, was dat meestal volleybal, maar kan ook hocky, basketball of zaalvoetbal zijn.
Aan het einde is men verplicht (nouja) koffie of thee te blijven drinken en te evalueren. Dit ook mede om te zien, hoe iemands hart/lichaam er op heeft gereageerd. Er gebeurden in het verleden nog weleens nare dingen als ze ze zo na de gym huis stuurden, vandaar dat even nablijven.
Het is nu zeker een zwart gat voor jou even dan he, nu al je naasten echt even weg zijn? Gelukkig duurt het niet al te lang. Tja, en inderdaad… volgende keer toch ook maar zorgen, dat je om die tijd weg bent. Ha, ha.![]()
Haha, Cyn, is goed hoor.
Ben inderdaad al een hele poos niet geweest.
We hebben eerst onze achtertuin voor het grootste gedeelte betegeld en netjes gemaakt. Toen dat klaar was zijn we aan de tuin van de zoon verder gegaan, is ook netjes geworden.
Ben tussen door wat vaker gaan tennissen, omdat het gezellig is maar meer omdat je lidmaatschap niet voor niets betaald hebt.
Best druk dus, heb hier lang niet alles bijgehouden, dan komt er van posten ook niet veel.
Straks weer eters en nu maar vast wat zomerkleding ordenen. Best nog veel voor te bereiden, schiet al weer op. Vind het spannender als vorige reizen, is deze keer wat primitiever als normaal.
Donderdag nog heel de dag op stap met ex collega’s van hubs en vrijdag om 11.50 de lucht in met S*ngapore Airl.
Groetjes allemaal en blijf maar lekker beppen met z’n allen :lol: kunnen jullie heel goed zonder mij.
Zal nog even lijstje terug zoeken.
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/quote]
@ marifran dan wens ik je bij deze heeeeeel veeeeel plezier!! geniet en ontdek!!
@ roanna aha… zo dus… een beethe gymen onder begleiding om aan te tonen dat het allemaal kan en mag en als je een potje kunt volleyballen kun je ook de trap oprennen, zware boodschappen tassen dragen en sexen enzo…
owhkey vast een gezellige boel!
Hey Marifran.
Ik had al zo’n vermoeden dat je druk was, maar toch leuk je HIER weer even te zien. Voor jullie schiet het inderdaad ook weer lekker op. Oh, spannende reis meid! Heerlijk gedachte hoor! :biggrin:
Zal je blog blijven volgen.
Groetjes Roanna ![]()
Dat werd wel gevraagd bij het intakegesprek. Of hij (kokkie) al weer aktief was op dat gebied.
Zal het maar hier niet zeggen. :biggrin:
Volgens mij is dit het juiste lijstje momenteel.
:vak01::INDONESIA **Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-**Bali:INDONESIA
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02: