TTT 57 (en we blijven aftellen)

staat toch op de ticket…welke maatschappij of niet???/

Viva,nee bij ons is het op vrijdag koopavond en denk dat ze in ven-huppeldepup geen winkels hebben.Vriend van mij was er een paar weken geleden al eens heen gereden en was volgens hem maar 1 straat hahaha maar als het goed is gaan we zaterdag naar Duitsland dus wie weet wat ik daar zie…

Roanna…nou dan heb je werk zat, in die korte tijd…ik heb vroeger bij de school ook in de kantine gewerkt hoor maar toen was het EC* een zustermaatschappij van eur*st…zo ben ik op school gekomen…maar dat is ruim 11 jaar geleden, na 14 maanden banqueting had ik het wel gezien…en kon toen bij de hhs zelf komen werken, minder uren, voor meer geld…en zittend…in de banqueting liep ik me een slag in de rondte, de school heeft een oppervlakte van 10000 m2…we liepen verdeeld over 3 schaften met 3 meiden…en we liepen voor 100000 gulden per maand bij elkaar…

Viva,heb ik nog niet naar gekeken hahaha… Werk donderdag morgen nog tot 12 of half 1 dan ga ik ff snel naar de verjaardag van de kleine van me nichtje en dan …:vak02:

O…maar Duitsland hebben ze wel hele leuke dingen…

hihihi…Tlr…dus jij hebt ook best lang vrij…nou lekker hoor meis…ik zal aan je denken…jij ook aan mij???:smiley:

Viva,heb ff gekeken en vlieg met sunexpress…Heb ik al eens mee gevlogen geen problemen mee gehad,alleen een beetje krap,maar ja ik slaap toch

Natuurlijk denk ik aan jouw…Ik heb 2 weken vrij gevraagd en ligt er ook aan wanneer ik of wij terug vliegen anders plak ik er nog wat dagen achteraan misschien…

Jaa in Duitsland hebben ze zeker leuke dingen

ik vind alle vliegtuigen krap…zit je niet met je benen in je nek, dan zit je wel bovenop elkaar…mijn dochter is nou echt niet breed, (ja ikke wel) maar wij zaten echt bovenop elkaar geplakt…in een nieuw vliegtuig, terug, heerlijke stoelen, lekker breed, maar dan weer met je knieen tegen de voorstoel aan, en zo lang ben ik echt niet.

Had tussen de middag askim ff gebeld,en hij was even bij een hotel wezen kijken wat ik genoemd had,zag er wel goed uit zei die.Ik zei mag ook een apartement zijn hoor maak mij niet uit…Zegt tie ga jij koken dan,nee jij zeg ik,nou daar moest tie maar om lachen,ik denk dat zullen we nog wel zien wie er kookt:unibrow::wink:

ach uit eten valt reuze mee…zo rond de 40 lira…voor 2 personen…

veel ruimte heb je niet echt in een vliegtuig,gelukkig ben ik niet zo groot en weet altijd wel een houding te vinden…Toen wij nog met me cluppie naar het buitenland gingen met de bus,gingen we vaak in het gangpad liggen om te slapen:dope:,lag heerlijk.

Daarom tis niet duur daar.Hebben daar de laatste keer in een restaurantje gegeten met 2 personen waren we 20 lira kwijt met drinken erbij en ik zat vol…Maar als we een appartementje hebben mag hij wel een keer voor mij koken hoor.

ja dan van die gevulde pasta met yoghurt brrrr

Ik heb geen idee wat hij koken kan dus daar ben ik wel benieuwd naar.

ach anders pannenkoeken

ja dat kan iedereen maken toch,moet lukken

Was even zoeken maar hier is het lijstje weer…

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

:NETHERLANTurkije lover: 19 oktober weekendje weg:NETHERLAN

Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
WW: 18 november - MEETING!!
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

zo ik heb al gegeten, gezellig altijd in mijn eentje…hubs is laat, en dochter is naar de paarden, die komt nog later thuis…soms kan ik daar zo van balen, he…maar goed het is niet anders…als ik moet wachten tot ze allemaal thuis zijn, dan sta ik om 8 uur nog in de keuken daar heb ik ook niet altijd zin in.

Je Hubs heeft toch wel gebeld dat hij later kwam???