TTT 57 (en we blijven aftellen)

Roanna,**5000 **van harte gefeliciteerd!!!

@ roanna - hoera 5000 posts!!!

@ trl - dat wist ik helemaal niet, is dat altijd nog een goed alternatief

@ viva - oh leuk vrijdag, heeft wel ff geduurd dan voordat ie klaar was;) Heerlijk zo’n weekje rust, dat heb je dan wel verdiend na al het gevlieg en geren de afgelopen 2 maanden, geniet ervan!

Seray,ja is volgens mij sinds dit jaar voor het eerst.

nou ik ga Jer ophalen, boodschappen doen en naar huis, tot vanavond en anders een hele fijne avond!

Seray…mijn zwager heeft de film gemaakt, en mijn schoonzus zou het helemaal bewerken, maar die snapte geen jota van het programma, dus daarom heeft het zolang geduurd…hihihihi…maar hij is wel leuk geworden volgens zeggen, dus ik ga vrijdag kijken…

Seray…fijne avond,…enne geniet nog even van Jer…

@Viva: Heerlijk he zo’n weekje vrij.

Jammer dat het eten van Sodex** bij jullie niet je… van het is. Ik denk waar ik werk, ook een ander concept is. ( Achme*) Wij verkopen bijna alles en momenteel heel erg gericht op gezond eten. Maar je kan evengoed iedere dag bij ons terecht voor een kroketje en een wokmaaltijd, dan wel gewone warme maaltijd.

Zit jij dan in dat gebouw waar ze ook een speciale halalcorner hebben? Ik meen dat laatst gelezen te hebben in ons personeelsblad.

Seray,eet ze en fijne avond met Jer…

helemaal goed Roanna, inderdaad een halalcorner…en als ik eerlijk ben, is het daar veel beter als bij de rest…
bij ons heb je van die standaard dingen, een pistolet, met filet american, eiersalade, ham, kaas, gezond en brie…en verpakte broodjes, je weet wel van de gortdroge gevallen met kaas en ham…dan patat, kroket, picanto, kipcorn, weet ik veel…en voor de rest van die voorverpakte sandwichs…en 2 soorten soep, uit die zakken, die in de oven worden opgewarmd, en dan ben je uitgepraat…nee dan loop ik wel een stukje en haal bij la Plz van V& een broodje wat wel lekker is.

bij de halalcorner, hebben ze van die turkse broodjes met shoarma, of kebab, of iets van mie met kip ect…smaakt 10x beter…en is ook warm…bij ons ligt bijvoorbeeld de kroket onder een warmhoudlamp…nou een lerenzool is nog beter weg te krijgen.

He Beps…weer thuis…zeker aan het bijlezen.

Marion is trouwens met een kwartiertje vertraging vertrokken vanmiddag, heb net even gespiekt op schiphol.

Viva, een kwartiertje is nog wel te doen…

ja, dat is eigenlijk geen vertraging…

ik teken daarvoor, ik heb eigenlijk altijd vertraging, maar die interairline gaat behoorlijk op tijd…met wie vlieg jij Tlr.

Volgende week rond deze tijd ben ik ook op weg naar Schiphol:biggrin:

Trouwens Trl…is er geen koopavond bij jullie, of misschien wel in Ven…of zou je daar helemaal niets hebben…alleen maar een kerk en een kruidenier…

Dan is het inderdaad anders dan bij ons hier. Alles wordt voor zover mogelijk vers klaar gemaakt waar je bij staat. Verpakte broodjes b.v. verkopen wij niet. Zal wel met het beleid/financien van de opdrachtgever te maken hebben denk ik.

Maar ik zou dan ook net als jou om de hoek halen, als je die mogelijkhied hebt. Dat is op onze lokatie dus niet. Zit niks in de buurt. Wel die lokatie in het centrum.

Wij hebben toch gemiddeld in 2 uur tijd… zo tussen de 850 à 1000 bezoekers per dag met een gemiddelde besteding van € 3,50. Dus … werk en druk zat bij ons. :smiley:

Maargoed, ik ga nu ook ff verder hier met stampen van mijn aardappelen met de andijvie.

Jullie ook eetse allen. :wink:

Ik heb geboekt bij condor dus ik denk eigenlijk dat ik met sunexpress vlieg weet het eigenlijk niet:redface:,let daar nooit zo op…

O…lekker meissie…weer naar askim…nu gaat het echt opschieten voor jou, tot wanneer moet je nog werken, tot donderdag???/