Nog niet bijgelezen, maar wel naar huis :lol:
Tot vanaaf
:dag:
Nog niet bijgelezen, maar wel naar huis :lol:
Tot vanaaf
:dag:
en wat het eten betreft, ik eet vanavond brood met karbonaatjes…lekker makkelijk ik heb de hele week al gekookt, het komt mij mijn oren uit dat koken…iedereen komt hier zo rond half 7 binnen, dan heb ik alles al gedaan…vandaag gewoon makkelijk…de groeten voor ze.
Seray,misschien mag je dan wel gratis eten…
Vind het knap hoor dat jij die disipline wel hebt.
viva,nee weet het nog niet vind dat muntje wel heel leuk maar kan nergens vinden wat de levertijd is…
Ja Roanna al wat van je broer gehoord.
tot vanavond Beppie…lekker wat bij te lezen…
Ik heb gister hutspot meegekregen dus voor mij vandaag weer hutspot met worst.
misschien een idee om die tekst op een zilveren plaatje te laten graveren…is net zoiets…maar dan toch even anders…en meestal kan je daar op wachten. Tlr…
Roanna…kom op meis…nog 2…
oh ja offcourse… Cynthia jij ook gefeliciteerd met je paps. :dope:
Nog 1. ![]()
Viva,Jij ben GOED ![]()
![]()
@ beppie - tot vanavond
@ trl- ja wie weet:) en die discipline hoop ik te hebben, nu gaat dat goed, heb ik iets om me in vast te bijten, maar meestal als ik het te druk heb dan gaat mijn discipline ook een stuk omlaag:(
@ viva - dus je bent klaar voor het weekend! heerlijk een week vakantie, nog leuke dingen op de planning? en zal denk ik idd jullie steun over een week opzoeken, vind jullie allemaal echt super:kus:
@ jac- valt toch wel mee;) zo veel kletsen we niet:D
Nu maar hopen dat het nog lukt voor donderdag,heb van het weekend geen tijd dus maandag er maar achteraan gaan.
Seray,anders kan je altijd nog naar de uni in Wageningen,daar geven ze 1 keer per week ook turkse les s’avonds…
Yes…
la, la, la, la, la ma song. Everybody… sings, la, la, la, la maaaaaa 's.
5000
Nou leuke dingen ik heb geen idee, ik ga vrijdagavond naar mijn zoon en schoondochter, de dvd van hun huwelijk is eindelijk klaar bekijken, en neem dan gelijk maar een box of 2 van mclouds daughters mee…daar vermaak ik me prima mee een weekje voor mezelf…en dan lekker ff niets…ben al aan het rennen vanaf 24 augustus de dag dat we terug kwamen van vakantie…genoeg meegemaakt, nu is het tijd voor mij…iedereen moet gewoon werken, en ikke is lekker vrij…
Roanna gefeliciteerd met 5000 posts
Viva,en alleen maar leuke dingen doen he…
@Roanna: gefeliciteerd met de 5000e post!!!
beetje laat maar wat een grappig liedje die lamasong en hij blijft ook in je hoofd hahahaha
Roanna heb jij koffie dan ik de taart om het te vieren…
oke moet er weer vandoor! Iedereen een hele fijne gezellige avond!!!
of ehu…is het tijd voor een…
http://thumb1.shutterstock.com/photos/display_pic_with_logo/3391/3391,1159108714,1.jpg