@Seray: Wat een leuk avatar heb jij. Zo heette dat restaurant aan de overkant van Hotel Serhan in Gumbet ook. Hebben we een keer heerlijk gegeten. :zon:
@Seray: Ja precies, dat maakt het ook spannend, komen ze met een openingsbod of zien ze er toch vanaf.
Spannend hoor Toos! Maar ik blijf ook voor je duimen hoor. ![]()
ahh die lama song blijft l88!!
@fransijn…wat vervelend!! sterkte voor je dochter!!
@Roanna: Klets nog maar even door, ik ga even boodschappen doen. Dochter moet naar school vanavond en Hub heeft een vergadering. O enne alvast :arrow::arrow::arrow::arrow::arrow:
Gefeliciteerd met je 5000ste:kus:![]()
![]()
Komt goed. :zon: Groeten thuus he? :vak02:
@ toos - :dag:
@ roanna - dank je, en er zit in Gümbet ook een hotel en een supermarkt met mijn naam, ben beroemd daar;) hihi En dat restaurant heb ik gezien de eerste keer dat ik in Gümbet was en verdwaalde:)
@Seray: Ja dat klopt. Dat appartement Seray zit vast aan Serhan. Zit alleen een laag stenen muurtje tussen en naast Seray zat zo’n klein supermarktje met die naam. Daar haalden we altijd de kleine boodschappen.
Ik hoorde van gasten in het hotel, dat Serhan en Seray bij elkaar hoorden, maar ik weet dat niet zeker.
@ roanna- hihi, las het verkeerd, maar had helemaal niet in de gaten dat het zo dicht bij serhan zit, zou nml eerst in sept naar Serhan gegaan zijn( maar toen ging de touroperator failliet)
trouwens nog maar 6 berichtjes en je bent bij de 5000
![]()
Ja, nu nog 5, maar om nu in mijn eentje de boel hier vol te kleppen.
Ik heb verder ook geen nieuws ofzo. Ik heb nog niks over mijn broer ofzo gehoord dus… weet nu even niets meer te vertellen.
Ga zo maar even het eten op zetten.
Stampot andijvie met kipfiletje(alweer?) en manneke weer de beroemde gehaktbal. :unibrow:
Fransijn,sterkte met je dochter…
Seray,in Kusadasi zit ook een restaurant dat zo heet en je kan er heeeeerlijk eten…
Pffff zou ook best turks willen leren heb wel zo’n thuiscursus maar heb er de disipline niet voor en is met cassettebandjes ook niet echt prettig en op turks.nu,schiet het ook niet echt op…
ben het laatste uur op het werk redelijk doorgekomen met kletsen:D
O [EMAIL=“ja…@Trl”]ja…@Trl: Gefeliciteerd met je ouders. Alweer 35 jaar bij elkaar. Hoe is het mogenlijk. Wens ze ook namens mij, ff alle geluk nog. :wub:
En heb de mailnotificatie uitgezet hier,maar krijg nog steeds mail als er wat geplaatst is…snap der niks van…
Roanna,hoe is het mogelijk hahahaha ja dat vraag ik me zelf ook wel eens af hahaha.Maar ben wel blij dat ze nog steeds bijelkaar zijn hoor.Zal de felicitaties overbrengen.
@ roanna - hopelijk is het vandaag goed gegaan, hoe laat werd hij geopereerd? eet smakelijk alvast!
@ trl - wat leuk, als ik er ooit kom ga ik er heen!
voor de thuiscursus moet je idd wel de discipline hebben, anders wordt het nog moeilijker dan het al is.
jullie kletsen echt teveel, kan het niet meer bijhouden!!1 hahahahahahaha
Hi Meiden, ben ik weer, thuis van het werk…boodschappen voor het weekend al in huis gehaald, scheelt morgen weer, kan je maar gedaan hebben nietwaar.
Seray…:kus: alles komt goed meis…straks je leven naar eigen inzicht invullen…en hoef je ook even geen rekening te houden met…het zal een gat zijn waar je in valt…maar je mag hier uithuilen hoor…en er net zovaak over beginnen als je zelf wilt.
Fransijn…jeetje dat is ook wat met je dochter…beterschap gewenst hoor.
Beps…uitgewerkt…
Roanna bijna 5000 ik moet er nog een paar.
Toos…lief he mijn werkbijtje…geef je hem straks nog even een knuffel voordat je hem weer mijn kant opstuurt.
Tlr…weet je al wat…wat je gaat geven…
Cyn…nog aan het vervelen…paps is toch jarig er zal nu toch wel visite zijn.
Ikke vakantie:wub:
Om 8 uur vanmorgen.
Zo, heb het eten op staan.
Jeetje Roanna en nog steeds niets gehoord, nou dat is wel nagelbijten hoor…heel spannend…dikke kus hoor van mij voor jou…kan me een beetje inleven hoe je je voelt.