@Seray: Is soms wel weer nodig he zo’n poetsdag. Hoe is het met jou?? Gaat het een beetje??
@ toos - ja dat hoort er bij he:) Met mij gaat het naar omstandigheden goed, slaap alleen heel slecht dus dat maakt het werk weer wat lastiger. Nog een week en dan is het zover, hopelijk komt er daarna weer iets van rust terug
Heb je al iets van de makelaar gehoord?
Sinds maandag ligt m’n dochter in het ziekenhuis met een longembolie, dus ik kom nu nergens meer aan toe.
Zal me af en toe melden.
@ fransijn- heel veel sterkte met je dochter en voor jezelf
He, he, eindelijk klaar met bijlezen.
Hij blijft leuk he die la, ma, la, ma ,la, ma song! :unibrow:
@Franslijn: Slecht nieuws, wens je heel veel sterkte:kus:
Oh Fransijn… schrikken! Jeetje, is ook weer wat dan. Wens jullie sterkte en beterschap met je dochter.
@Seray: Nee nog niks gehoord, zou willen dat hij belde, vind dit niet zo leuk dat wachten. Hoop dat hij vandaag of morgen belt met goed nieuws.
Vind het zo’n irritant liedje, maar hij blijft leuk
Vervelend hoor zo’n situatie. Hoop voor je dat je daarna wat rust krijgt, al zal het niet meevallen denk ik
@ toos - duim nog steeds dat hij met goed nieuws belt:) hoop dat jullie snel wat horen, dat wachten is ook niks.
De rust zal langszaam wel terugkeren in mijn leven, het duurt waarschijnlijk alleen wel even.
Ohhhhhhhh … ik moet ff doorbabbelen, anders haalt Toos me nog in. :finger:
Niet zo onvriendelijk hoor Roanna, heb de hele dag mn mond gehouden. Had je allang in kunnen halen:D
Toos, als je zo graag gebelt wilt worden, kan ik je wel ff bellen hoor! :lol:
Was jij er ook niet dan vandaag? :biggrin:
:dag:
@Seray: Dat wachten is helemaal niks. Toen we vorig jaar ons eigen huis verkochtten duurde het 4 dagen voor we wat hoorden en nog een paar dagen voor we reactie hadden op ons tegenbod.
Nee ik dacht zal sociaal zijn en jou alle kans geven om voor de 5000 te gaan.
Ik moet er nog 72
Oh echt waar? Dacht je dat echt? :kus: Liefffffffffff
Ik nog 10
@ roanna drop snel wat berichtjes, kan je niet ingehaald worden;)
@ toos - je zit dan inspanning, en dan duurt het helemaal lang, en zeker nu, nu is het nog afwachten of jullie inderdaad kunnen gaan onderhandelen