Wordt er vanavond bevallen???
ha, ha, nou wie weet?
Zo, ik heb het ook op. Moet nog wel ff truussen, maar da’s zo gebeurd.
Wij hadden in Gumbet met z’n vieren voor gemiddeld zo’n € 55 heerlijk gegeten en gedronken. Kun je niet zelf voor in de keuken gaan staan in je vakantie.:lol:
wij ook in Alanya met 4 personen zo rond de 50 euro…incl…drank…
Tlr…nee hubs heeft niet gebeld, mijn hubs is altijd laat…gaat s morgens vroeg zo rond 5 uur half 6 de deur uit en komt er tussen half 7 en half 8 weer in…
Viva,lange dagen dus.
Voor dat geld kan je zeker niet zelf gaan koken.
hij komt trouwens 11 december om 18.00 uur op ned. 3 bij een kinderprogramma, die kinderen moesten een schat zoeken die zogenaamd in het riool zat…
@Seray: Is maar goed dat je al weg bent geweest naar Frankrijk, want nu wordt er gestaakt met de treinen. Er is voor morgen een negatief reisadvies voor die kant op gegeven.
had ik het al gedaan, geloof het wel. Maar voor de zekerheid
Roanna: Gefeliciteerd met je 5000ste post en ster natuurlijk
@Trl: Gefeliciteerd met paps en mams:kus:
Correctie … ik bedoel echt voor 55 lira.
voorheen had hij nog langere dagen, zat hij op het buitenland transport…was hij 4 dagen weg, met soms dagen van 24 uur of langer achter elkaar. dat heeft hij 10 jaar gedaan, en toen was hij het zat…hij heeft ook veel van de kinderen moeten missen.
Viva,ooowww leuk moet je tegen die tijd nog een keer zeggen hoor gaan wel allemaal kijken
Toos,dank je wel
@Cyn: Gefeliciteerd met paps
Dat is een mooie dag, 11 december. Is mijn trouwdag
nou kijk eens aan Toos niet te vergeten dan voor jou…
gaan we bevallen vanavond…wat denken jullie wie heeft er al krampjes…
Ikke !!!
@roanna…gefeliciteerd met je 5000e post!
sorry rest alweer vergeten…ik zal de bevalling niet meemaken…dadelijk trainen en daarne feestje want kantinebeheerder wordt 70 ![]()
fijne avond allemaal…en tot morgen…xx
Ik ook hoor, gaat gewoon lukken vanavond
Zo, ook alweer getruusd, dus ik kan zo aan de koffie. Manneke maakt het aanrecht nog even aan kant. Wat een schat he?
@Toos: Nee, had je nog niet gedaan, maar alsnog bedankt. ![]()
Mijn man heeft jaren bij de Phili** en s, avonds partime, bij de toen nog PT* gewerkt, maar is nu helemaal uitgewerkt. Hij is nu huisman. :wub: Ha, ha.
http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/DSCN0930.JPG
mijn hubs die met een kandidaatje de boel doorneemt.
http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/DSCN0912.JPG
en een foto met hubs op de rug gefotograveerd…met de geluidsman ect…dit zijn foto’s van de opname van het programma.