TTT 57 (en we blijven aftellen)

filiz : succes met je mondeling:thumbsup:

cyn : lekker dagje vrij :wink:

@viva…ahh sorry dan heb ik dat verkeerd gelezen…maar een hele week vrij is natuurlijk veel lekkerder!!

ik zie net het turks in cyn haar naam:
ik heb gister zo met mn mamz gelachen…we waren naar de turkse winkel geweest, 's middags…we rekenen af die man geeft het wisselgeld terug. mijn moeder neemt het fijn aan en zegt vervolgens: iyi geceler…!!

@ cyn - lekker zo’n dagje vrij! gefeliciteerd met je vader

Hey lady’s, was gister ziek, dus ben ik niet geweest. Nu ook nog wat ziekjes, misschien dat ik vanmiddag nog even langs kom.
En jullie hebben te veel gekletst om alles bij te lezen dus dat ga ik niet doen sorry.

@ filiz- hihi moeder ff een beetje in de war:)

zo eentje heb ik er…dit is een yorkshire puppy…zal zo mijn hondje even scannen…kun je hem zien…

@ kimbo - vervelend dat je ziek bent, beterschap hopelijk voel je je snel beter

Cyn,nee heb askim nog steeds niet kunnen bereiken:tssk:.Vanavond maar weer proberen…of tussen de middag ff.
Gefeliciteerd met je vader,krijgt tie een mooi kado van je??

Mijn ouders vandaag 35 jaar getrouwd,maar doen er niks aan,vanavond wel ff een gebakje eten natuurlijk:D

@ trl - gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, al een heel poosje zeg, wat leuk:)

kimbo : had ik ook. Verzorg je !

Jij ook gefeliciteerd!! Paps wil geld… ik vind het het meest stomme kado ever… maar goed hij wil het…

Seray,thanks.Ach ja 35 jaar de meesten halen het tegenwoordig niet meer;).

@kimbo…beterschap

@trl…gefeliciteerd met je ouders!!

@cyn…gefeliciteerd met je vader…

Filiz: haha die moeder van jou is een mooie!! Ik had mijn moeder het zinnetje geleerd dat als ze vragen waar ze vandaan komt dat ze moet zeggen: Ben Türkum… haha (ik ben Turks) en ze zegt het ook nog… hahah heb me nog nooit zo rot gelachen!!

Cyn,vind het ook nooit leuk om geld te geven aan me ouders,maar ja als hij dat graag wil,wat moet je anders dan he.Ik geef ze ook nog wel een een dagtocht kado vinden ze ook altijd wel leuk…

haha…moeders je lacht je rot!!

hahaha ja mijn moeder kan al geen engels dus laat staan als ze tuks probeert

Tlr…gefeliciteerd met je ouders…en een bloemetje is het wel waard toch.!!!

TRL: Mijn vader is echt zo iemand die alleen maar van voetbal houdt…en verder van niks… Hij wil geen parfum ( daar heeft hij teveel van) hij krijgt van mij geen cd (hij houdt alleen van Frans B. en Rolling Stones, dat kan ik mezelf niet aandoen)… dus nou ja dan maar weer geld!! Voor mijn moeder is het altijd een stuk makkelijker, die houdt van alles, en omdat ik zelf ook een ā€œvrouwā€ ben, (goh) is dat makkelijker om wat uit te zoeken…

@ trl- idd de meeste halen dat niet tegenwoordig niet meer. Leuk een dagtocht cadeau.

En geld is idd niet het leukste kado om te geven, maar het lijkt wel of tegenwoordig bijna iedereen als kado alleen maar geld wilt, vind het juist leuk om iets leuks en passend voor iemand te vinden.