Viva,natuurlijk krijgen ze wel een bloemetje…Dat hebben ze wel verdiend na zolang bij elkaar te zijn hahaha
Mijn pa en ma zijn beide makkelijk wat dat betreft ze zeggen altijd we hoeven niks als je maar een vrolijk gezicht opzet:D
Viva,natuurlijk krijgen ze wel een bloemetje…Dat hebben ze wel verdiend na zolang bij elkaar te zijn hahaha
Mijn pa en ma zijn beide makkelijk wat dat betreft ze zeggen altijd we hoeven niks als je maar een vrolijk gezicht opzet:D
WAAAAAAH DEZE HOND ZOU ECHT WAT VOOR MIJ ZIJN!!
en de andere :
dit is mijn oude poppie…bijna 13 jaar oud…bijna geen tandjes meer, slaapt 23 uur per dag…stinkt uit zijn bekkie…dondersteen 1e klas…maar o zo lief…heeft het af en toe benauwd…en heeft oedeem in zijn buikje…maar ik kan hem nog niet in laten slapen…hij heeft nog veel te veel plezier in zijn leventje…
zijn naam: Beauty.
http://brick55.hyves.org/70650001-70700000/70676101-70676200/70676200_6_F04K.jpeg
aaaah wat lief!!! :hihi:
Cyn,ik zie je al helemaal lopen al lá Paris Hilton:biggrin:
Kaylo gaan jou honden ook mee op de jacht???
@ cyn, hij is echt cute!
@ viva - zolang hij nog plezier in zijn leven heeft en niet te veel pijn, dan zou ik ook nog lekker van hem genieten
@geld…vind het eigenlijk niet zo iets heel stoms…als ik geld krijg koop ik daar meestal iets van wat ik al een tijdje wilde hebben…
je kan dan zeggen dat heb ik gekocht van het geld wat ik van mn vriendinnen heb gekregen…heeft het toch nog een emotionele waarden
Seray…dat doe ik ook, ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om hem in te laten slapen…dat is het moeilijke als je een hond hebt he, normaal gesproken overleef je hem…dit is mijn 2e yorkshire terrier…hiervoor had ik een vrouwtje, die is op een maand na 14 jaar geworden. toen ging het echt niet meer. en moest ik haar in laten slapen, dat is altijd vreselijk…gaat tegen heel je gevoel in, maar het moest. Nu hang ik er ook weer tegenaan…pfffff.
Maar voorlopig nog niet, als hij pijn krijgt, dan is het vroeg genoeg.
http://brick83.hyves.org/123400001-123450000/123413501-123413600/123413556_5_eU_Y.jpeg
het is gewoon een herders hond…maar tis de liefste die ik ken…
de ‘waakhond’ van de winkel…en als ik 's nachst alleen naar huis liep, leip hij mee om op te passen…zo een schatje
Maar dit is wel de laatste hond die ik heb, ik heb mijn hele leven al honden gehad, deze 13 jaar de vorige 14 jaar dus tel maar uit…ik ben 27 jaar getrouwd, en kreeg de eerste van hubs toen we 3 maanden getrouwd waren. Nu is het goed geweest, de kinderen zijn groot, en als je op vakantie wilt, moet je altijd zorgen voor oppas, tot nu toe waren dat mijn ouders maar die worden er ook niet jonger op. ik werk 4 dagen per week, en zit hij alleen, nu is hij oud, en vind het niet erg. Maar weer een puppy en dan zo veel werken,nee dat vind ik niet wat…
zag hem al op je hyves!! Wat een superhond!!!
TRL: haha ja zie je het voor je!!
Ik zal eens zoeken naar een foto van mijn kleine vriendje (hond van mijn broer)
@viva…ja dat kan ik me voorstellen…'t is een hele zorg
Filiz…mooi beest zeg, nu heb ik persoonlijk niets met herders hoor, ben er eerder bang van…komt misschien ook wel omdat mijn hubs ooit door een mechelse herder is gebeten, die begon de dag na de vakantie, en belde mij om 7 uur s ochtends op om te vragen wat het nummer was van zijn ziekenfondspas, omdat hij bij een huisarts zat voor een tetanus.
Toen hij s avonds thuis kwam, en ik het voor het eerst zag, schrok ik toch echt wel, hij lag vanaf zijn elleboog tot aan zijn pols open.
@ filiz- je had dus een eigen ‘bodyguard’
en idd over het geld heb je wel gelijk, het is wel heel handig om te krijgen, je koopt er vaak wat leuks voor, maar als ik zelf geld geef voor een verjaardag, merk ik dat het bij ons in de fam. een wedstrijd wordt van wie het meest geeft, nou dan is de lol ervan af
@ viva - lijkt me idd erg moeilijk om te besluiten om je hond te moeten laten inslapen, want je wil het beestje natuurlijk niet kwijt, al die jaren dat ie dan al bij je is en dat je zoveel van een beestje houdt, lijkt me zwaar dan.
Seray, het voelt als een kind hoor, een hondje…maar dat is mijn gevoel, je krijgt het als een baby…en na al die jaren hoort een beest gewoon bij je. En als je dan voor altijd afscheid moet nemen is een zware dobber, natuurlijk slijt het, maar op dat moment slaat de grond onder je voeten vandaan…pffff…moet er nog niet aan denken, maar ben wel zo realistisch dat ik besef dat het niet zo heel lang meer zal duren, normaal zijn het niet zulke sterke hondjes…8 jaar en dan zijn ze al heel oud.
viva : ja hoor, die gaan mee en t zijn hele goeie jachthonden ! ![]()
Foto’s wel gepikt op google, heb er hier geen op pc staan, thuis wel. Maar het zijn dus deze rassen die we hebben.
Onze vorige hond, een Schotse terrier hebben we ook moeten laten inslapen, hij is 14 jaar geworden en begon af te zien. Is echt geen pretje als je dier moet afgeven, maar je kan ze niet laten lijden hé ?
zo ik ga even een sigaretje roken,mag niet in het gebouw,dus gaan we maar naar buiten…ik ben er zo weer…tot strakkies.