Beps…nou hopelijk zit er zo eentje bij voor jou…
JAAAAAA dat hoop ik ook!!!
@ viva- wat een schattige foto:wub:
Hoewel ik niks met honden heb,ziet deze er weel heel lief uit
of zo eentje beps…deze is zooooo lief
wat een guitig koppie, deze is hier 3 weken oud, en volgens mij Beps heeft deze zwarte haren door een rode vacht.
hihihi, moet je die kleine oortjes zien…ach wat een poppie…ja meiden ook al heb je niets met honden (ikke wel hoor heb er zelf een)…dan toch wordt je toch verliefd op zo’n moppie
viva : wat een lieverdjes :wub:
Zijn die van jou ?
wij hebben er twee thuis, jachthonden. Hongaarse vizla en een Engelse springer spaniel. Die zijn nu in hun element hoor ! Ventje terug jagen vandaag ![]()
Nee kaylo die zijn niet van mij hoor gewoon even gegoogled…o en jou mannetje vandaag ook weer terug, en wat eet je patrijs??? of konijn…???
Meiden zo een puppie wil ik dus!!! Ohhh kan niet wachten om dat kleine vosje vast te houden!!!
@ beppie -duim voor je dat ze zwanger is en dat jullie pup er dan tussen zit!
goede morgen dames…!!
@marion…ik weet niet of je het nog leest…maar nogmaals een hele fijne vakantie gewenst voor jullie 3e!!:dag::dag::dag:
@beps/viva…die hondjes zijn idd wel heel lief…![]()
@viva…vrije dag lekker!!
@beps…heb je een goed plekje kunnen bemachtigen?
@trl…jij nu als 1e is het lijstje…![]()
gistere weinig tijd gehad om te komen en bloem misgelopen dus…
gister nog 2 uur met askim op msn gezeten…![]()
dadelijk naar school voor een mondeling (15 min) daarna lkkr niks doen…
iedereen een fijne dag…xx
Goedemorgen filiz, wat heerlijk gisteren 2 uur msn met askim! Succes met je mondeling
Günaydin kizlar!!
Marion: te laat maar wens je evengoed nog een fijne vakantie :zon02:
Beps: aah wat een schatjes!! Hoop ook dat mama zwanger is, en dat er zo’n schatje voor jullie tussenzit!!!
TRL: Askim al gesproken? Weet niet wat het is… kon mijn askim gister ook niet bereiken!!!
Hoop dat TR hun hersenen gebruiken en niet aanvallen… maar ja dat zal wel weer niet :retard:
Vandaag lekker vrij, paps is jarig, maar ligt in bed, en moeders is aan het werk!! :disgust: gezellig!!
Brrr heb het koud!! IK WIL ZON!!!
:kus:
Filiz…ikke ben nog niet vrij hoor, zit weer aan de f*cking formulieren…maar zijn er niet zo veel 25 maar…dus morgen heb ik lekker vakantie…one hole week…
Cynnie gefeliciteerd met paps…
viva : meestal zijn het fazanten, patrijzen en hazen. Maar ben er niet zo gek van. De meesten gaan trouwens naar de wildhandel
thanks viva! Jij succes met de formulieren!!
En hondjes: deze zou ik wel willen:
http://images1.speurders.nl/images/31/3187/31876361_1_detail.jpg
filiz : succes met je mondeling ![]()
cyn : lekker dagje vrij ![]()