TTT 57 (en we blijven aftellen)

@ roanna - heb ff in de online folder gekeken, maar mooie kast hebben jullie gekocht leuk! en wat handig dat je gratis van hun een busje kan lenen

The same here! :unibrow:

Heb je trouwens ook de nieuwsbrief van Be* gehad? 10 dagen naar Thailand met l.o. voor € 599. Oh, ik zou zo weg willen, maar krijg nooit geen vrij denk ik.

Ja he Seray. Dat is zeker handig, anders moet je toch bezorgkosten betalen, omdat het onder een bepaald bedrag is. Wij hebben vorig rond deze tijd ook een complete eetkamer en salontafel bij hun gekocht en dan bezorgen ze wel gratis.

@roanna: heb met deze schoenen nu 2x keer getraind en 1 wedstrijd gelopen ben tot nu toe nog steeds tevreden

Heb ook die nieuwsbrief gehad, ziet er mooi uit he, thailand

hahaha ik ken dat opruimen,me pa bewaard ook altijd alles in de schuur altijd makkelijk zegt tie,heeft me ma een keer de schuur opgeruimd en een hoop in de kliko gegooid,haalde hij het er weer uit…:beef:

toen we gingen verhuizen kwam er alleen al een container vol rotzooi uit de garage. inmiddels staat er een tuinhuisje, berging en deel zolder vol met zooi van hub

Oh, het is dus niet alleen hier bij mij gelukkig. :unibrow: Ik zeg weleens tegen hem, mocht ik om welke reden ooit alleen komen te staan, ik bel zo de kringloopwinkel en laat ze alles meenemen. Er is voor mij geen beginnen aan. Hi, hi.

Mijn vader bewaart ook wel veel, toen ze vorig jaar gingen verhuizen is er wel veel weggegaan, mijn oom is nog erger die bewaard echt alles

wat een rust hier trouwens

Nou, zeg dat wel. Schiet niet op. :paranoid:

En ik moet er nog 42 of zoiets.

@toos: mss allemaal voetbal kijken

@roanna: ikke moet er nog veel meer haha

@roanna: vind je het niet goed van mij, de weekendtas staat nog steeds in de kast, normaal wil ik 3 a 4 weken van tevoren al beginnen met inpakken

ik ga effe douchen wel nodig na de training begin nu wel beteje koud te worden douche nooit daar altijd erg koud water en erg kleine straal

Moet er nog iets van 125, moeten een beetje doorkleppen

zo weer klaar met leren, maar idd erg rustig, toos en roanna denk niet dat jullie vanavond de 125 en 41 berichten redden vanavond als het zo stil is hier :frowning:

@Linda: :unibrow: Dat is zeker knap van je. Maar ach, we helpen je wel onthouden hoor.

Ja, thuis douchen is toch ook altijd het lekkerst. Ik hou er ook niet zo van bij zoiets te douchen, waar jan en allemaal komt. Daarom hou ik ook niet van kamperen, of het moet zo’n luxe mobilhome zijn op een camping met mijn eigen spulletjes. :wink:

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

:turkey:Marion: 18 oktober - Fethiye :turkey:

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/fethiye_port.jpg

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
WW: 18 november - MEETING!!
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
apr08: 11 april - Istanbul + Konakli
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Over helpen herinneren.
@Marion: Niet vergeten he, morgen :vak02:

Toos, wat goed van je dat je daar weer even aan denkt. Marion zal nu wel druk aan het inpakken zijn. Als ze dat niet vergeten is. Oh… jalo…:unibrow:

Hier ook voetballen op. :finger: