@Trl: En dan ga jij. Heb jij al je tas ingepakt? ![]()
Ohhhhhh zou ook zo weer willen, broer en schoonzus gaat ook volgende week:crybaby::crybaby:. Het is je gegunt hoor Marion
Waar gaan die heen dan Toos?
Finike ligt bij antalya,
:crybaby::crybaby:
@marion: mocht ik je niet meer spreken, een hele fijne vakantie geniet ervan
@roanna; help me maar onthouden straks vergeet ik nog mijn tas in te pakken
Roanna,nee heb me tas nog niet ingepakt dat doe ik morgenavond wel,neem niet te veel mee voor het weekendjeā¦En dan volgende week mag ik eindelijk de koffer weer pakkenā¦
TRL: Wordt wel spannend he, nog wat van askim gehoord??
Zit ook voetbal te kijken,maar is niet veel aanā¦
@tkl: ze staan voor dat is alles idd
Toos,nee nog niks gehoord,ga hem straks nog eens proberen te bellen.Gister heb ik hem niet te pakken gehadā¦:disgust:
gebreide string en tanden borstel is genoeg toch
Toos,daar heb je helemaal gelijk in meer heb ik niet nodig hahaha
Linda,daar is ook alles meegezegd dat ze voor staan voor de rest is het echt niksā¦
Niet huilen Toos. Wij gaan volgend jaar weer en dan gaan hun niet. :zon02:
Enneh⦠ja ben er zelf nog nooit geweest, maar mijn nichtje wel en die zei, als je van shoppen houd is het niks daar, maar het is wel een hele mooie omgeving. Dus ik denk meer, als je voor je rust komt zal het goed toeven zijn daar.
Is geen strak plan, Linda. Heb je de update van hans gelezen en Roannaās commentaar:D. DDD was in juni in bodrum en omgeving:crybaby:
hoezo dement???
@toos: nee niet gelezen dan heb ik liever dat jij me helpt onthouden
Nog 35 te gaan.
@Linda: Natuurlijk help ik je onthouden als je de tas van de zolder moet halen. Oh nee he? Je woont in een flat. Nouja, uit de bergkast moet halen.
@Trl: Ik hoor het manneke hier ook al mopperen over die wedstrijd.
@toos: idd dement he, die roanna toch