TTT 57 (en we blijven aftellen)

Bloem we moeten het maar afwachten, wij kunnen er ook niets aan veranderen…en voor al die jongens die het leger inmoeten…duim duim duim…dat het maar goed mag aflopen.

Soms blijft Jill echt heel lang weg, paar maanden.
@Bloem: Je vroeg over rieneke, die is hier ook al een poosje niet geweest. Heeft het te druk.

he meiden ga ff voor hubs zorgen die komt binnen…misschien tot vanavond…maak jullie niet te druk over het geen in turkije gebeurd…het is afwachten…

Bloemmie…sterkte meis…nog ff en je mag in je hangmat…in de zon…op het strand, uitrusten van het reizen…dikke kus …

||@ viva, ja idd, maar toch
maak me echt zorgen nu
als de dingen echt slecht gaan… dan vallen een hoop plannen van mij en anderen finaal in het water… en dat is natuurlijk dan nog het minste, maar toch

zit ik hiero 14.000 km van huis me een beetje zorgen te maken…hihiihhi

@ viva, kook ze en fijne avond
en meteen morgen jkijken naar dat boek! dan heb je wat te lezen in je vakantie!!

nou ja
ben er zelf ook weer vandoor
morgen weer om 6 uur de wekker
5 uur bussen… zucht
en dan: jippie!!! hiihihihh
tot zaterdag :dag:

Ga een hapje eten. Tot straks
@Bloem: Veel plezier op olifant morgen, goeie reis in de bus, beterschap met buikje
:dag:

@ toos - eet smakelijk

voor de rest, heb net teruggelezen maar ben het nu al weer kwijt, sorry

Meer dan afwachten kunnen we toch niet doen en er gewoon maar het beste van hopen…

Roanna,succes bij trendhopper vanavond

Zo ben ook weer terug van de training

En hoe ging je training Linda

linda ,lekker getraind?

Goedenavond.

Het is gelukt hoor! Ik heb 'm. Volgende week zaterdag kunnen we het met een gratis geleend busje van hun, ophalen. Het was er in het antiek grenen of antiek geschuurd wit. Wij heben die witte gekozen. Dus dat wordt weer troep uitzoeken en zonodig weggooien en weer inruimen. Hi, hi.

Verder nog wat gebeurd hier? Ik ga ff lezen. :dag:

Och jee, er was niks terug te lezen. :unibrow:

Ja moet zeggen training ging lekker, gaat goed met de nieuwe schoenen

Altijd nuttig een nieuwe kast, kun je weer opruiming houden

Dat is waar Toos, maar hoe meer kasten, des te meer troep. Tenminste hier wel. Manneke kan echt alles gebruiken. Hou je niet voor mogelijk. :wink: En ik maar zo nu en dan ruimen. Pfffffff

@Linda: Dus deze schoenen lopen nu goed? Ja, moet je toch steeds maar weer afwachten. Is best belangrijk bij grote afstanden en hard lopen.

Zo’n man heb ik nou ook, bewaard alles, stel je voor dat je het nog ergens voor nodig zou kunnen hebben

Oh, is dat zo Toos? Dus ook zo? Ik vraag ook soms aan hem of hij bang is, dat er oorlog komt ofzo. :unibrow:

Hij zegt altijd dat als hij iets weggegooid heeft je net zal zien dat hij het toch nodig heeft. Zuunigheid dus.