TTT 57 (en we blijven aftellen)

@ trl, ja cker omdat ze ook aan de deur zijn geweest enzo… offf… misschien moet ie weer!!

@ viva, heel liefjes hoor, maar denk dat ze iets anders aan het doen zijn, dus laat maar… spreek ze wel weer een andere keer…

Heb het bericht ook net gelezen, dit is niet goed. Van de week zei de PKK al dat als er een invasie kwam er aanslagen gepleegd zouden worden.

ik hoop het ook voor jou tlr…zal er voor duimen…maar ik vrees met grote vrees.

is goed bloemmie…maakt mij niet uit…was een kleine moeite…

Nee Toos dit is helemaal niet goed…echt de ramp is niet te overzien, als ze een inval doen…dan kan iedereen die nu nog gaat, het wel vergeten…negatief reisadvies, en geen reisverzekering die je dekt, voor wat dan ook als je toch gaat.

Beppie ben je al thuis??? enne is mammie zwanger???

he…meiden hebben jullie de laatste tijd nog wat van Jill vernomen, en is akelig stil…

denk niet dat Nl zo snel een negatief reisadvies afgeeft… dan zouden er echt verschillende aanslagen gepleegd moeten worden en met dreiging voor meer
hoop ik tenminste

en het scheelt dat ze irak binnen willen vallen, in principe is oost turkije nog verder weg van bodrum en kusadasi dan Nl en joegoslovie destijds…

ja maar het beroerde is dat amerika, turkije heeft gewaarschuwd geen inval te doen…dus waar dat nu op uit moet lopen…amerika, zit natuurlijk nog wel volop in irak he…

ja idd
en irak heeft dan weer gezegd, dat als ze iets moeten doen, dat irak samen met turkije tegen de pkk wil strijden
igg heeft syrie gezegd de aanval te zullen steunen
lekker… nog meer gerommel in het midden oosten… opfff

Dit is in het grensgebied met irak, geloof dat de VS daar al weg is. Maar toch. Denk dat de dreiging en misschien uitvoeren van aanslagen door de PKK grote gevolgen heeft voor turkije

ja vrolijk wordt je er zeker niet van…maar het gaat om het stuk waar de koerden wonen.

Wat Bloem al zegt, het is gelukkig ver weg van de toeristengebieden. Maar hopen dat het daar rustig blijft

Volgens mij is Jill sinds dat ze terug is uit antalya niet meer online geweest

verleden jaar waren er ook al aanslagen, ik zat toen in Bodrum, terwijl er in marmaris, antalya en in alanya aanslagen waren…

nee zal niet goed gaan met Jill…zo lang al niets meer gehoord, vind het een beetje eng.

ik neem aan dat ze niet zomaar wegblijft…of is dat al eerder gebeurd, dat we maanden niets van haar horen.

Roanna heb even op de site van Trendh*pper gekeken, mooie vitrinekast…ik hoop dat hij er in het eggie ook zo mooi uitziet, en dat het niet van dat waaibomenhout is.

vrees dat vooral de pkk vergeldingsactie’s het meeste invloed zullen hebben voor ons, de toerist enzo…

denk dat jill weer ff off is, of een terugval ofzo… weet niet…