@ viva, vrees alles tegelijk
onregelmatig eten enzo
heb echt goed gegeten hiero, maar kan mn maag niet tegen ofzo
voel me wel beter na een zakkie ors, is/ lijkt echt wonderspul te zijn
en zou dat boek cker lezen, heb je een beetje een idee waar je zoon heengaat ookal speelt het niet in uruzgan, maar het haalt het ‘ver van je bed show’ gehalte een beetje weg en het is gewoon een mooi boek
pffff lees nu verschillende krantenberichten en maak me echt zorgen,… wat zou dat betekenen?? wat zou het effect zijn?? voor turkije, het toerisme? aanslagen, weer gevechten in irak.,… vs is tegen…
hihihi, liep net met de hond buiten, een ware babyboom hierzo in de buurt, er zijn gisteren 4 baby’s geboren allemaal jongetjes,…buurvrouw aan de overkant, krijgt een meisje maar dat duur nog een week of 4
@ vviva, dat is idd een kleine troost, 4 mnd ipv 6…
moet zeggen, zijn nu 6 weken onderweg en voelt echt als een eeuwigheid!!! hahahaaa… lijkt zo lang geleden dat we van huis gingen, zoveel gezien, meegemaakt, zoveel kilometers gemaakt!!!
Lieve Bloemmie nog even volhouden, in thailand zal het vast beter gaan, misschien toch de onregelmatigheid die je parten speelt, en net zoals je zegt misschien ook wel van warm, naar koud, naar warm, naar broeierig, naar nat weer…
ja hartstikke nieuwbouw…en jong en oud door elkaar heen, en inderdaad, hier is sinds we er wonen nu 4 jaar…al heel wat geboren hoor…maar dit is echt frappant…maar dan ook nog allemaal op dezelfde dag…hihihihli
@ TRL wat zegt je vriend erover? of heb je hem nog niet gesproken??
@ viva, nee heb alles bij me, weet je nog 4 kilo medicijnen en neem het netjes elke dag, maar ja, doe er gewoon nix aan, beetje rust en voorzichtig doen
als het echt erger wordt kan ik zelf de dosis verhogen of nog een kuurtje antibiotoca nemen, maar zover wil ik niet gaan, gewoon afwachten, tis vervelend, maar ja,… wist ik voor ik weg ging…gewoon het beste van maken
Bloem,heb hem maandag gesproken,maar toen was het dus allemaal nog niet zeker,maar blij was hij er toen ook al niet mee…Ga hem vanavond weer bellen dus zal wel horen wat hij zegt…Hoop echt dat Turkije zich nog gaat bedenken.
Zal nu nog wel moeilijker worden om dat visum te krijgen…
@ viva, en niet eens volle maan he? staat meetsal garant voor een babyboom…
anyway, weet niet of thaland beter is, kan niet zo tegen warm en vochtig, dus we zien het wel… kan wel tegen zon, zee en hangmat dusseuhm… nog ff volhouden :biggrin:
Tlr…vrees dat het visum niet doorgaat, jou askim heeft de leeftijd dat hij nog voor zijn land kan dienen, dus het risico dat hij niet terugkomt als er oorlog uitbreekt is veel te groot…ik wil je niet ontmoedigen, maar ik zou me daar maar op voorbereiden…sorry…maar ik denk dat ze zo gaan redeneren…en maar hopen dat er geen negatief reisadvies komt… dikke kus van mij voor jou…
Viva,daar was ik zelf ook al vanuit gegaan hoor,ook al voordat dit speelde,had zoiets van dan kan het altijd meevallen,maar hoop wel dat ik volgende week kan vertrekken…