TTT 57 (en we blijven aftellen)

marion: een hele fijne prettige gezellige knotgekke vakantie toegewenst!!!
Geniet er maar lekker van!!!

Owww lees net dat het turkse parlement akkoord is gegaan met een invasie in Irak:frown:

@TRL: hutspot al op?? lekkerrrrr. Eet vanavond roerbakmie
@Roanna: Succes met je kast
@Bloem: Heb je weer gemist vandaag. Je klonk niet zo vrolijk, is logisch als zo’n last van je darmen hebt
@Kaylo: Beetje opgeknapt?
@Marion: Succes met koffers pakken. Schoonzus belde vandaag die gaat naar Finike volgende week. Dacht dus dat ze Fethye bedoelde

Toos,ja het was zeker heerlijk dat kan mijn mams wel :biggrin: en een heerlijke worst erbij :wink:
Roerbakmie ook lekker.

zo ben ik ook weer ff
wil graag mn ouders spreken, maar kan nu nergens meer een internetcafe met skype vinden en tja… ze zijn telkens niet op msn… misschien komen ze nog ff?? hoe laat is het nu in NL?

zie dat marion de koffers vanaaf gaat pakken??
@ roanna, je mag me ALTIJD smsen hoor!! :wink: hahahaa

hoe is het met de rest?
@viva, bijna vakantie? aan toe denk ik?

heeft iemand nog wat van rieneke gehoord, die zit toch nog gewoon weer in NL? vrienden aan het rondleiden in NL denk ik??

hoe is het met de rest?? allemaal aan de hutspot?? :smiley:

Vind stamppotten ook lekker, maar mijn gezin niet zo. Maak het toch af en toe, wordt er 3 dagen over gezeurd

Hoiiiiiiii Bloemmie, het is hier 17.40

Bloem,het is 17.40 uur hier in Nederland.

Je klinkt niet zo goed meis, je blijft toch wel genieten he

Nee toch, had zo gehoopt dat ze niet akkoord zouden gaan :tear:

@Toos
Finike … ligt tussen Kemer en Kas, zijn er geloof ik doorheen gekomen op weg naar Kekova.

Marion,lees het net op nu.nl

Bloem,kop op he:kus:

Schoonzus had het er over dat het 3 km van antalya (of alanya kan ze niet uit elkaar houden) ligt

wat???
gaan ze toch irak binnenvallen… :eek:
slecht nieuws, slecht nieuws, slecht nieuws…
af gezien van dat het ons geliefde turkije is en met alle gevolgen die dit heeft voor het land en alle vrienden van ons daaro…
weer een land die zich met die verschrikkelijke oorlog bemoeid.?? waarom?? zucht…

@ viva, gaat je zoon nu definitief naar afghanistan?? en is het cker in feb??
heb dus net a 1000 splendid summers uit en heb net the kite runner gekocht, als je kunt, die 1e lezen, geeft echt een mooi beeld van het land, erg aangrijpend vond ik het

@ toos, dan zal het antalya zijn, maar denk eerder aan 30 km vanaf antalya

op zich gaat ie wel, ben een beetje teleurgesteld in mn lichaam en geniet ook cker, absoluut, tis gewoon niet leuk om de hele tijd te denken, moet ik nu of kan het nog wel ff, volhouden, strax is er een wc… en afgezien daarvan, heb de hele dag door behoorlijke buikpijn, maaa jaa… hoort erbij vrees ik

He Bloemmetje hoe gaat ie meis…darmen een beetje tot rust??

ja lekker een weekje niets doen…

en balen zeg…turkije gaat echt irak wel binnenvallen…sh*t…

1000 splendid summers dus…ga op zoek…dank je wel

komt het van het klimaat, eten, water of gewoon crohn…

pppfff lees net het bericht en daarnaast weet ik dat een aantal van mn vrienden deze nov. het leger ingaan… slik… dat wordt geen makkie…

ja en hij gaat op zeker naar Afghanistan…volgende week kledingmagazijn, zijn outfit weer halen…dus weer topenpak, schoenen, kogelwerendvest, speciale hem ect…ophalen…bah…

maar een geluk bij een ongeluk, de uitzending was eerst 6 maanden, het worden er nu 4…zucht

pfff wat een sukkels zeg dat turkse parlement!!!

meiden ik ben weg! :vak01: