TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

Ik kom morgen zoiezo wel langs!!

Fijne avond alvast!!

Thuis!!!
@Cyn: Hihi in een WOW envelope!!! hahaha!!! En hubbie snapte er niets van haha!!!

Nou goed, nu boodschapjes en dan meld ik me vanzelf
:kus:

Heeeelllooooo!!!..

Heyy Brenniej,hoe gaat tie???

@ turkıjelover: jaaa met mij super… alles gaat lekker…de tijd vliegt alleen voorbij!..
vandaag egt gezellig hier…einde van de ramadan natuurlijk!..

EN hoe ıs het met jou…??gaat ook eindelijk een beetje opschieten he!

Hey Brenniej!!! Hoe is het met Askim???

Beps: haha ja goed he !!

Brenniej,dus lekker feesten vandaag,ook nog geprobeert mee te doen aan de ramadan???

Jaaa voor mij nog 2 weken en dan ben ik er eindelijk.1 november afspraak bij het consulaat in Istanbul…

@ cyn: heeeeeeeeeeeejjjj…jıj ook weer terug:( heb je het naar je zın gehad… met mij en askim is alles goed…jaaa hoor gaat lekker!!!

@ turkijelover: oooohhh gaat opschieten!!! enn ooooohh spannend!!!..ık zal aan je denken!!.. ık heb het geprobeerd om 12 dag mee te doen…maar ık kan het nıet…ık kan echt nıet zonder drinken in die warmte! hahaha

hahaha Brenniej,zou ook niks voor mij zijn…Doet je askim wel mee.De mijne doet er niet aan alleen aan het suikerfeest hahaha

hey brenniej…
idd suiker feest…lkkr gezellig…super dat het zo goed met jou en je askim gaat!!
lkkr veder genieten meis van ieder moment…:wink:

xx…

TRL: haha ja dat ken ik!! Mijn lover doet ook alleen aan het suikerfeest… Vorige week ook… Hij vertellen dat hij 1 dag ging meedoen aan ramadan… Binnen 2 uur betrapte ik hem al met zijn mond vol koekjes…

x

@turkıjeLover: neee hahaha hij doet niet mee…we hebben het geprobeerd samen…maaar ook hij hield het nıet vol…Je moet gewoon drinken in die warmte…en wat eten… maar we doen wel mee met suikerfeest hahaha…en zo doen ze dat geloof ikallemaal hier hahaha

@ Fılız: Jaadoe ık ook…genieten van elk moment… want het gaat veel te snel voorbij!

Brenniej,wens je nog een hele fijne tijd samen…En vooral genieten he…

Ik ga ff boodschappen doen.

@Cyn
Wat zei jij tegen de chauffeur. Deze oude mopperpot heeft een enkele reis Salou

@Viva
Allemaal goed verlopen met versieren! Een leuke, drukke, lange dag gehad dus. Voornaamste is dat je ouders genoten hebben.

@Beps
Gaat weer een gezellig meidenweekend worden bij jullie! Appeltaart erbij … mmmmmm.
Hebben de hondjes goed gebabbeld?

@Filiz
Het eerste gedeelte van de bruiloft is al geregeld … de make up

@MK
Wat een gesjouw met dat manneke he? Slaapt ie net moet ie weer verhuisd worden.

@Kaylo
Ow heerlijk zo’n lekker lui weekend!

@Brenniej
Geen ramadan voor jullie, je kan iig wel het suikerfeest meemaken. Lijk me super!! Geniet nog lekker door daar in Turkije…
en … ramazan bayramin kutlu olsun … of zoiets!!!

Nee onderweg ergens dumpen svp :tongue::finger:

En nu de pols, gelukkig geen spalk of gips. Was flink gekneusd, tot en met de elleboog. Had een flinke optater gehad zei de dokter. Nu beetje rustig aan doen, en dat in een van de drukste weken van het jaar. Dikke pech voor hubs dus, moet hij een beetje harder lopen.

Goedemiddag allen.

Hey Brenniej. Wat leuk weer even wat van je te vernemen. Je hebt het dus nog steeds erg naar je zin, zo te lezen? Blijf genieten, want voor je het weet is het om. Neem het ervan! :thumbsup:

@ Marion: Hoe is het met jou afgelopen bij de dokter? In of uit het verband?.. Zei hij niet dat je nu moet annuleren? :unibrow:

Had je trouwens gezien? Ik had een foto goed en heb er meteen zomaar uit me eigen weer een op kunnen krijgen. ha, ha. :wink:

Hopenlijk gaat het met de hondjes (voor Bep) ook lukken. Babbeldebabbeldebabbel.

@Cyn
:D:D:D

@Roanna
Weet je wat ie zei? Plak er nog maar een paar weekjes achteraan dan weet ik zeker dat je rust genoeg krijgt :smiley:

Foto geraden :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Zal eens kijken wat je voor ons in petto hebt.

@Marion: Zei hij dat? Nou, dan moet je eigenlijk wel naar hem luisteren. :zon02: Beterschap hoor. :wink:

hallo allemaal

ff een berichtje uit pokhara na 8 uur bussen.
internet is mega duur (3x zoveel als in kathmandu) en 10x zo traag
dus kap ermee

zie dat breniej ff langkomt
hey meissie… hoe is ie?? alles op 1 rij. lekker met askim genieten

@ marion, wat lees ik nu? arm/ pols?? wat heb je gedaan?
@ viva, alles goed gegaan met de actie: verras de ouders??

met de rest ook alles goed?
heb gisteren hheeeerlijk met beps over de phone gebabbelt (skype, half uur :stuck_out_tongue: ) en was super! met een vette glimlach in slaap gevallen… wel veels te laat, maar 4,5 uurtjes geslapen gisteren, dus doen nu een beetje rustig aan!