TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

vakantie??

Beps,spannend hoor,hopen dat ze elkaar mogen:unibrow:

Over hart in actie gesproken, heeft iemand dat woensdag gezien? Er was een klasgenoot van de lagere school voor.

Nog ff snel ego.
G. moest vandaag oefenen bij het kdv. Het was allemaal prima gegaan en vanaf volgende week gaat hij net als M. 2 dagen per week. Aan het einde van de ochtend heb ik hem weer opgehaald en we zijn meteen doorgereden naar het consultatiebureau. Na 3 kwartier wachten waren we eindelijk aan de beurt (grrrrr ik heb daar zo’n hekel aan) ff een paar vragen beantwoorden, 2 prikken en hup weer naar buiten. Nu net gevoed en gekolfd, G. zo bij mijn moeder afleveren en dan weer terug naar kantoor.

@beps
Succes voor de honden.

@viva
Goed geslaagd de versieractie en het dagje.
Bedankt voor het recept.

@rest
Ben het alweer kwijt :kus:
Druk op kantoor, ik heb helemaal nooit dat ik niets te doen heb, dus weinig tijd voor ww en thuis ook druk. Er komen wel weer eens betere (rustigere)tijden.

@MK: :kus: En ego mag!!! Mooi dat het goed ging met G!!!

Ligt hij net lekker te slapen in de box en nu moet hij weer de max* cos* in, arme ziel. Tot later.

@beppie…succes met de honden!!

@mk…wat fijn dat het allemaal goed gaat met G…wel vervelend idd dat je zo lang moet w88…

Goeiemiddag allemaal ! Heb vlug wat bijgelezen; is al veel gekletst precies hier ?

Lijstje afwerken hoor :

Beps : sorry hoor voor gisteren voor nieuw deel, heb moeten rennen voor mn trein maar wou bevallng meemaken. En zou eigenlijk niet weten hoe je een nieuw deel aanmaakt ? :retard:
Kimbo : ook sorry hoor meid, lig ik te puffen en laat jou met de kleine achter ? :o
marion : ben ingescheurd van die bevallng ! En lama in quarantaine plaatsen is misschien niet zo’n slecht idee. :so:
Hoe zit het nou met je pols ?
cyn : oma gaan proppen ? Leuk !!! :wink:
seray : ben blij voor je dat jullie dan toch nog konden vertrekken na al die miserie :thumbsup:
toos : lekker :slapen:
viva : heel verhaal, maar heel leuk :wink:
Beps : succes met de conversatie van de hondjes :thumbsup:

En wie ik vergeten ben : sorry !:redface:

Lekker kalm hier ? :disgust:

Ja rustig hier he!!

Hoe is met jou Kaylo?

Nog 15 minuten en dan…WEEKENDDDDDD

@Kaylo: Geeft niet hoor, ikke was er toch!!! :lol:

Mk,mooi dat het goed gaat met G,voor jouw ook een lekker gevoel.

De oppaskids slapen dus ff rust hahaha

Geniet van de rust TRL, is zooo maar om(weet ik nog van mijn tijd!!!)

Beps,denk dat ze het wel een uurtje volhouden tenminste dat hoop ik…

Ikke niet meer, ga over 5 min naar huis
Tot straks
:dag:

Doei beps :finger:

Doei Beps,wel thuis

Doei Beps ! :dag:

Cyn : met mij alles ok hoor. Vanmorgen naar de markt geweest, was lang geleden. Hier enkel op vrijdag, en dan werk ik normaal gezien.

Lekker lang weekendje, ventje gaan jagen en ik subiet lui op de bank. Wat televisie kijken. Huisje ligt er al netjes bij, dus hoef niet zoveel te doen. Ijskast en diepvries zitten ook vol, dus … nu lekker nietsdoen ! :smile:

Misschien kom ik vanavond nog wel eens langs, weet het nog niet. ALS ik pc heb… :mad:

Anders tot morgen of zo iedereen ?