Dat was kort maar krachtig.
@trl
Ga je nog naar je cluppie kijken dit weekend?
Mk,er wordt dit weekend niet gevoetbald voor de competitie,omdat het nederlands elftal vanavond moet spelen
Oeps, je merkt het wel, ik ben geen voetbalfan en hubs houdt al helemaal niet van sport. Ik vind sport wel leuk om te kijken behalve voetbal, motor- en autosport en vechtsporten. Voetbal kijk ik alleen als ik me verveel en er niets anders op tv is.
Ga je altijd kijken bij alle uit en thuis wedstrijden.
Ik ga Bloems verhaal ook maar eens uitprinten!!! :dag:
Mk,heb een seizoenkaart dus alle thuis wedstrijden ga ik wel kijken,mits ik op vakantie ben ofzo.Uitwedstrijden niet meer allemaal,een aantal jaar geleden deden we dat nog wel en ook europees uit gingen we toen…
Voel me weer een ander mens nu! Weer model in mijn wenkbrauwen, gezicht weer lekker schoon, voelt lekker fris nu.
Voetbal! Toen ik ging was de stand 2-1 voor onze mannekes, weer eentje van J., uiteiendelijk toch verloren met 2-5. Denk dat ik voortaan toch maar blijf kijken.
@Beps
Super de glide van Bloem! Wat een belevenissen toch he. Ze zal niet uitgepraat raken als ze weer terug is.
@Cyn
Arm gaat redelijk als ik me rustig houd, vooral draai- en onverwachte bewegingen doen pijn. Heb in ieder geval vannacht goed kunnen slapen en dat scheelt al een heleboel.
DR, Mexico, Cuba … gelijk heb je, als je askim toch niet kan zien heb je nu de kans om wat meer van de wereld te zien. Caraibisch gebied is zoooo mooi. Moet je gewoon een keer gezien hebben als je de mogelijkheid hebt.
@Roanna
Veel plezier op de verjaardag van je zwager. En geniet lekker na van jullie vakantiefilmpje!
@Bloem
O wat jammer dat het bewolkt was!!! Maar ondanks dat gelukkig toch genoten!
PAS OP!!!Lalalama gesignaleert!!!![]()
Marion,jammer dat ze verloren hebben,maar J wel gescoord dus hij mag best weer trost zijn.
Gelukkig dat je wel goed geslapen heb met je arm,anders ga je zo vermoeid naar Turkije…
TRL: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:ninja:
Marion: Ja ik ben ooit wel op Isla Margarita geweest… maar dat was echt niks :retard: Dus ben zo benieuwd naar al het andere!!! Dus we zien wel!!
Jammer dat J verloren heeft! Maar wel weer gescoord
Is hij al topscorer?
@TRL
Had het ook gezien … het houdt echt niet op :retard:
@Cyn
Dominicaanse Republiek is echt prachtig. Mijn broer was ook ooit op Isla Margarita, hij vond het ook niet zo geweldig.
Ja is ie … tot nu toe is heeft hij het meeste gescoord.
Marion,geen bord voor de kop,maar een betonblok denk ik…Of gewoon niet willen snappen
Betonblok voor de kop? Rondom volgestort denk ik!
hahahaha… TRL: Je reactie ook op aftellen ![]()
Cyn,ja pfff als ze het nog steeds niet snapt zeg,jee …En jij ook nog ff een reactie erachter aan dus zal nu wel doordringen denk ik
@ Beps: uitgeslapen… wowie. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Veel kletsplezier vandaag met de meiden.
@ Marion: oooo, heerlijk, zo’n verwenmiddagje! Heb je vast en zeker verdiend!
@ Crazy & Miere: heeeel veel sterkte!
@ het lijstje: ik kan vanaf deze laptop het lijstje niet goed erop krijgen…
@ Marion: weetje nog wanneer je ook alweer op vakantie gaat of ben je net zoals Toos & Roanna allang vergeten dat je uberhaupt wegging?
@ Cyn: heerlijk hoor een weekje ver weg. Maar, vindje het niet wat zonde om maar een weekje naar Cuba te gaan? Het is zo lang vliegen… Als je maar 8 dagen gaat isset zooo snel voorbij.
@ TRL: haha, ik vind in een tentje ergens in de bergen veel leuker dan een all-in 5 sterren hotel. Of in ieder geval, veel romantischer!! All-in is niet verkeerd hoor, lekker relaxed enzo, maar met een wijntje om een kampvuurtje heen zitten lijkt mij wat leuker, bij wijze van spreken:D
Hier gaat nog steeds alles goed, beetje druk soms vandaar dat ik niet erg vaak langskom!!
Hi meisjes…
Cyn aan het werk, niet druk zo te zien…
Tlr…geen cluppie vanavond, jammer voor je…
Marion…nog een paar dagen meis…J. weer gescoord, wat een toppertje toch…en arm alle rust geven die je kan.
Beps…Bloemmie bericht gegeven jou dag kan niet meer stuk, hondjes nog een keer babbelen, met of zonder augurk
Mk…ook ff tijd voor TT…lekker weekend meis…geniet er van
Toos…al wakker meis…nachtdienst weer gehad…
Roanna…op visitie bij familie…have fun.
Bloemmie…gaaf … eng…alles bij elkaar…sla het op, op je harde schijf he, dit doe je maar een keer in je leven.
andere topic…NEGEERMODUS…ze is het niet waard…Niet willen begrijpen NO WAY…kan niet begrijpen dat is meer aan de orde…wat een leeghoofd zeg
(Lama(ar))
Karin welkom hierzo…
Ik helemaal klaar ervoor…visite kan komen, zit al opgedoft in de kamer, met laptop op schoot, dochter is al naar de bloemist voor de corsages en gaat daarna door naar opa en oma…met oma mee naar de kapper…en ik verwacht binnen een uurtje de familie uit Belgie…en dan is het met de rust gedaan.
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:
Beetje laat vandaag … maar jullie mogen dit lekker ding niet missen
http://p.vtourist.com/1072576-Travel_Picture-Sadhu_from_Pashupatinath_Kathmandu_Nepal.jpg
Nepal
Viva,heel veel plezier vandaag…
Nee dit weekend niet naar me cluppie en volgende week kan ik ook niet ben ik een weekendje weg en dan nog 2 wedstrijden missen,omdat ik dan in Turkije zit,maar ja er komen nog genoeg wedstrijden.
Cris,nog steeds aan het feesten??Of wordt het nu wat serieuzer hahaha
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden